Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauskin/paras matkamuisto?

Vierailija
28.07.2016 |

Itse ostin englannista Worry dollsit ☺. Pienen pienessä pussukassa on pieniä miniatyyri-ihmisiä ja kun niille kertoo illalla huolet ja laitetaan tyynyn alle, niin huolehtijakansa on virnyt sun huolet pois. Jotenkin hellyttävä ajatus ja käsintehty Guetamalassa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta noita huolinukkeja myydään Suomessakin maailmankaupoissa.

Mulla ei tule nyt äkkiseltään mitään omaa juttua mieleen :(

Vierailija
2/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahaaa! kirjoitti:

Ohis, mutta noita huolinukkeja myydään Suomessakin maailmankaupoissa.

Mulla ei tule nyt äkkiseltään mitään omaa juttua mieleen :(

Ok. En ole törmännyt täällä, mutta ihastuin heti noihin 😊. Toinen mieluinen oli lasilinnut, jotka roikkuvat narussa peräjälkeen, kirppislöytö. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli parasta kun pääsi takaisin kotiin ja eroon vittumaiseksi muuttuneesta matkakumppanista eroon, narsisti pahimmasta päästä.

Vierailija
4/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli parasta kun pääsi takaisin kotiin ja eroon vittumaiseksi muuttuneesta matkakumppanista eroon, narsisti pahimmasta päästä.

Kuka näin veemäinen oli?

Vierailija
5/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä tarkoitettiin nyt jotain konkreettista muistoa niin lempi matkamuistoni, jonka olen ostanut on intiaanimuorin käsintekemä unisieppari. Ostin sen 14-vuotiaana Arizonasta intiaanireservaatista. Se on siitä asti (6vuotta) roikkunut sänkyni yläpuolella.

Vierailija
6/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä tarkoitettiin nyt jotain konkreettista muistoa niin lempi matkamuistoni, jonka olen ostanut on intiaanimuorin käsintekemä unisieppari. Ostin sen 14-vuotiaana Arizonasta intiaanireservaatista. Se on siitä asti (6vuotta) roikkunut sänkyni yläpuolella.

Mielenkiintoista. Mikä on unisieppari? Nevehöörd

Vierailija
7/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sellainen pajusta ja höyhenistä ja helmistä tehty taikakalu, jonka pitäisi siepata pahat unet pois. Suomestakin saa varmaan monesta paikkaa nykyään, mutta alunperin osa intiaanikulttuuria:)

Vierailija
8/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sellainen pajusta ja höyhenistä ja helmistä tehty taikakalu, jonka pitäisi siepata pahat unet pois. Suomestakin saa varmaan monesta paikkaa nykyään, mutta alunperin osa intiaanikulttuuria:)

Ok. Tuollaiset on kivoimpia matkamuistoja, vähän eri kuin krääsäturistijääkaappimagneetit ym. ☺

Vierailija
9/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi

t. balztama'mma

Vierailija
11/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain katsomaan joko joku on maininnut jonkun sukupuolitaudin.

Vierailija
12/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpaanväliharja.

Vierailija
13/13 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelen paljon työn puolesta, ja myös vapaa-ajalla. Oma harrastukseni "matkailussa" on tutustua maan keittiöön. Kantelen mausteita, haalin reseptejä ja ostan tarvittavat välineet aina itse kohdemaasta. Kotona on vaikka mitä ruokaan liittyvää..  niin, ja tietenkin se pakollinen jääkaappimagneetti =D ..kohta loppuu jääkaapin ovesta tila.. =D