Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratsasin miehen puhelimen

Vierailija
28.07.2016 |

Juu, on laitonta ja alhaista. Minulla oli kuitenkin syyni ja epäilys voitti.

Löysin puhelinnumeron nimellä "Säihkysilmä". Se en ole minä, olen puhelimessa omalla nimelläni. En ehtinyt ottaa numeroa ylös selvittääkseni sen finderista tms.

Lisäksi löysin whatsappista keskustelun eksänsä kanssa. Keskustelu oli sinänsä tavallista kuulumisten vaihtoa, mutta välissä oli keskustelua seksistä, tyyliin "panettaa koko ajan" "joo, minäkin voisin panna monta kertaa päivässä" yms.

Mitä te ajattelisitte tällaisista jutuista miehenne puhelimessa?
Pitikin mennä nuuskimaan..

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP epäilee miestään pettämisestä eikä luota tähän, joten miehellä on oikeus suuttua ja potkaista ämmä pihalle, aivan niin kuin naisella on mies, joka haluaa 100% varmuuden, että lapsi on oma dna-testin muodossa.

Vierailija
22/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoikin et jättää viesti kun et vaan tajua lähteä. Eli heippa

T: säihkysilmä

No Säihkysilmä-nimi on minun toimestani muokattu tuohon aloitukseeni, mutta samankaltainen se kuitenkin oli. Joten heippa hei sinullekin!

- Ap

Arvasin sen kun miehesi on kertonut sinusta yhtä ja toista, en kai kerro omaa nimeäni.

P.s tajua nyt häipyä sieltä HEIPPA !

No kerropa jotain mitä hän on minusta kertonut? :D

Oot sii todellakin niin rasittava ämmä kuin kertoi. En jaksa enää jankata.SIIS VIELÄ KERRAN HEIPPA.

Ps jaa niin mieheltäsi jäi viimeksi tänne jotain pyydäpä hakemaan tarjoon kyllä "kahvit"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka joka jeesuksen päivä löytyy aina vähintään yksi puhelimen tai facebookin ratsannut palstamamma kertomaan epäilyksistään tälle palstalle?

Uskoo ken tahtoo.

Omalta osaltani voin sanoa että usko pois. Miehet eivät osaa olla luotettavia ja/tai naiset on liian uteliaita.

- Ap

Mitä saat näistä miesvihaprovoistasi? Orkkuja?

Vierailija
24/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Säihkysilmä-nimi on minun toimestani muokattu tuohon aloitukseeni, mutta samankaltainen se kuitenkin oli. Joten heippa hei sinullekin!

- Ap

Arvasin sen kun miehesi on kertonut sinusta yhtä ja toista, en kai kerro omaa nimeäni.

Oot sii todellakin niin rasittava ämmä kuin kertoi. En jaksa enää jankata.SIIS VIELÄ KERRAN HEIPPA.

Ps jaa niin mieheltäsi jäi viimeksi tänne jotain pyydäpä hakemaan tarjoon kyllä "kahvit"

Voi hyvä luoja mikä elämäm koululainen sä tunnut olevan! Sanopas mikä hänellä jäi ja millon hän luonasi oli? Entäpä mieheni etunimi? :D mee provoamaan jonnekin muualle.

Vierailija
25/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis: sinä epäilit toisen tehneen moraalisesti väärin, joten tämän johdosta teit itse myös moraalisesti väärin ja samalla rikoit lakia. Entä jos et olisi löytänyt mitään? Siinä vaiheessa olisit ainoa joka on konkreettisesti pettänyt kenenkään luottamuksen. Miten suhtautuisit siihen jos miehesi tekisi saman sinun puhelimellesi "ihan varmuuden vuoksi"?

Vierailija
26/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Voi hyvä luoja mikä elämäm koululainen sä tunnut olevan! Sanopas mikä hänellä jäi ja millon hän luonasi oli? Entäpä mieheni etunimi? :D mee provoamaan jonnekin muualle.

Huhuu? Kerros nyt jotain vai veikö kissa kielen? Toivot että lähden, joten etkö edesauttaisi asiaa vähän? :D

Vierailija
27/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis: sinä epäilit toisen tehneen moraalisesti väärin, joten tämän johdosta teit itse myös moraalisesti väärin ja samalla rikoit lakia. Entä jos et olisi löytänyt mitään? Siinä vaiheessa olisit ainoa joka on konkreettisesti pettänyt kenenkään luottamuksen. Miten suhtautuisit siihen jos miehesi tekisi saman sinun puhelimellesi "ihan varmuuden vuoksi"?

Ei minua haittaisi, minulla ei ole mitään salattavaa puhelimessani. Ihmettelisin ehkä. Jos en olisi löytänyt mitään, olisin häpeissäni mutta helpottunut.

- Ap

Vierailija
28/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Huhuu? Kerros nyt jotain vai veikö kissa kielen? Toivot että lähden, joten etkö edesauttaisi asiaa vähän? :D

Ap menikö tunteisiin, ei se taida vastat sinulle sai mitä halusi ja nyt varttuu miestäsi.

Ohis

Vierailija
29/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää säihkysilmä.

Katkeruus ja pahansuopuus näkyy sielunpeilistä.

Lisäksi mies kertoi kuulleensa että tällä "säihkysilmällä" oli tippuri tarttunut pillusta silmään ..

Vierailija
30/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks ihmisillä ole koodia/sormenjälkitunnistusta puhelimessa? Tosi helposti pääsette miehienne puhelimia ratsaamaan.

Miten onnistuu toisen puhelimen stalkkaaminen? Ennen kosketusnäyttöpuhelimia oli helpompaa. Mäkin luin joskus miehen Nokian kännystä tekstiviestit ja tutkin puh. nrot. ja löytyhän sitä kaikenlaista, en muuten olisi alentunut moiseen. Mutta vaistot kertoi että jotain on.

Mulla on sormenjälkitunnistus ja myös mies saa luurin auki.

Miehellä on koodi ja mä tiedän sen.

Emme ikinä käytä toistemme luureja ilman lupaa.

Ollaan myös toki puhuttu, että jos kovasti epäilee, saa stalkata, kunhan on valmis kantamaan seuraukset eli mitään ei löydy, mutta luottamus menee ja saattaa seurata ero.

Ei ole kumpikaan vielä tutkinut.

Vierailija
31/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää säihkysilmä.

Katkeruus ja pahansuopuus näkyy sielunpeilistä.

Lisäksi mies kertoi kuulleensa että tällä "säihkysilmällä" oli tippuri tarttunut pillusta silmään ..

Ap älä munaa itseäsi enempää

Vierailija
32/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaisi, minulla ei ole mitään salattavaa puhelimessani. Ihmettelisin ehkä. Jos en olisi löytänyt mitään, olisin häpeissäni mutta helpottunut.

- Ap

Ehkä tämä on joku sukupuolien välinen ero. Minua ainakin miehenä raivostuttaisi suunnattomasti jos saisin tietää kenenkään penkoneen puhelintani. Ja ei ole salasuhteita. Tykkään vain pitää kahdenkeskiset keskustelut kavereidenkin kanssa nimensä mukaisesti kahdenkeskisinä. Tuollaisen vakoilun lopputuloshan olisi sama kuin itse juoruaisin esim. parhaan kaverini kaikki asiat vaimolleni.

Vierailija
33/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä kehtaa, tavallistakin huonompi provo.

Jep, 0/5. Jos mulla olisi puhelimessa salarakkaan numero niin se olisi yksi numero ja väärä nimi muiden numeroiden joukossa. 

Vierailija
34/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehen näkökulmasta katsottuna. Kyllä tuo säihkysilmä nimittely jotain kertoo. Jos se olisi joku ihan perus jonkun tuttu jonka nimi pitäisi vain tallentaa niin olisi perus etunimi sukunimi tyylisesti. Kurkkaappa kunnolla ettei löydy vastaavia. esim. Tiukkapeba, upee ja nopee, varma kyyti, takuuvarma, epävarma, aivan varma, Keskiyön höyryjuna, Lehmusmetsän syöttöpossu, löysä ja liukas, Jos et muuta saa, et muuta saa, jos et saanu mitään muuta, maksaa mut ei oo muuta, maksaa sulle ku ei saa muuta, tax-free löytö, kalju ja koppava bodattu nainen joka lupas jos soitat, oma muija "vältä soittamista". Tällaisiin olen törmännyt kun keksitään hellittelynimiä hoidokeille. Tsemppiä ja pidä miehes kurissa. Pettäähän se, aika selkeesti.

Vierailija
35/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kirjoittanut tuota tippurijuttua.

Onhan tietysti mahdollista että se numero on jäänyt vaan kännykkään, ei me olla oltu yhdessä kuin muuan vuosi. Tosin ihmettelen ettei ole poistanut.. Siitä "säihkysilmän" numerosta ei kuitenkaan ollut lokitietoja viesteissä tai puheluissa.

- AP

Vierailija
36/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseaa jos mun puhelin ratsattaisiin. Ei ne viestit, vaan kaikki välilehdet täynnä AV:tä.

Vierailija
37/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tietysti mahdollista että se numero on jäänyt vaan kännykkään, ei me olla oltu yhdessä kuin muuan vuosi. Tosin ihmettelen ettei ole poistanut.. Siitä "säihkysilmän" numerosta ei kuitenkaan ollut lokitietoja viesteissä tai puheluissa.

- AP

Niin eli mitään ei edes ole tapahtunut? On minullakin ex-hoitojen numeroita ylhäällä. Ei tosin nimellä "säihkysilmä" ja lähinnä sen takia että osaan olla vastaamatta mahdolliseen soittoon.

Vierailija
38/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Ehkä tämä on joku sukupuolien välinen ero. Minua ainakin miehenä raivostuttaisi suunnattomasti jos saisin tietää kenenkään penkoneen puhelintani. Ja ei ole salasuhteita. Tykkään vain pitää kahdenkeskiset keskustelut kavereidenkin kanssa nimensä mukaisesti kahdenkeskisinä. Tuollaisen vakoilun lopputuloshan olisi sama kuin itse juoruaisin esim. parhaan kaverini kaikki asiat vaimolleni.

Niinhän monet naiset tekevät ilman puhelimen ratsaustakin eli kertovat kaveriensa asioita miehilleen. Eivätkä ne useimmiten edes kiinnosta miehiä. Juuri tuosta syystä itsellänikin on sekä kännykkä että tietokone suojattuja koodilla ja salasanalla.

Vierailija
39/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- AP

Niin eli mitään ei edes ole tapahtunut? On minullakin ex-hoitojen numeroita ylhäällä. Ei tosin nimellä "säihkysilmä" ja lähinnä sen takia että osaan olla vastaamatta mahdolliseen soittoon.

Niin, ehkä ei ole tuon "säihkysilmän" kanssa, mutta mites nuo keskustelut eksänsä kanssa? Ei mielestäni ole sopivaa käytöstä varatulle.

- Ap

Vierailija
40/40 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo been there, done that. Löytäny miehen puhelimesta vaikka mitä, vaikkakin en noin suoraa vihjailua. Se on nyttemmin rauhoittunut ja ymmärtänyt miten parisuhteessa käyttäydytään (olin eka tyttöystävä).

Mutta nyt seuraavaksi mitä tapahtuu.

1. Et siedä enää epätietoisuutta vaan tunnustat miehellesi urkkineesi, tyyliin kysymällä "Ootko ollut eksääsi yhteydessä? "

2. Hän kehittää hirveän riidan siitä että olet urkkinut hänen puhelintaan, ihan vain puolustaakseen itseänsä ja tehdäkseen sinusta pahiksen.

3.1Joko sinä rupeat sovittelemaan ja pyytämään anteeksi mitä teit, tällöin olet selkärangaton

3.2 pysyt kannassasi eli "mitä vittua?" Ja hän lähtee kotoa pois yöksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä