Mitkä ovat sinun omat K-ruoka edut tällä viikolla?
Mulla turkinpippurit, flora, maustettu rahka ja tuorejuusto.
mietin vain että ovatko erilaiset eri ihmisillä?
Kommentit (84)
Mulla tällä viikolla omatarjous-tuotteita joita en ole koskaan ostanut: Uncle Ben's ateriakastike. Domino-keksit, gluteeniton Reissumies, 500g perunasipuli-pakaste. Niitten lisäksi porkkanapussi ja Haribo-pussi, niitä olen ostanut. Mihinköhän nääkin perustuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat edut on näköjään loppunut kokonaan. Eipä tarvi enää K-kaupoissa käydä.
Oletko kuitenkin käyttänyt sitä Plussa-korttiasi? Oletko saanut rahaa takaisin Plussa-pisteillä? Kannattaisi varmaan kirjautua sinne k-plussan sivuille ja tarkistaa, että omat tiedot ovat ajan tasalla. Ihan sellaisena päivitysluonteisena tarkistuskirjautumisena.
Olen ostanut sen verran, että plussa rahaa on tullut 30-60 senttiä kuukaudessa. Kaikki tiedot ja asetukset näyttää olevan kunnossa. Ensin omat tarjoukset vähenivät ja sitten loppuivat kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat edut on näköjään loppunut kokonaan. Eipä tarvi enää K-kaupoissa käydä.
Oletko kuitenkin käyttänyt sitä Plussa-korttiasi? Oletko saanut rahaa takaisin Plussa-pisteillä? Kannattaisi varmaan kirjautua sinne k-plussan sivuille ja tarkistaa, että omat tiedot ovat ajan tasalla. Ihan sellaisena päivitysluonteisena tarkistuskirjautumisena.
Olen ostanut sen verran, että plussa rahaa on tullut 30-60 senttiä kuukaudessa. Kaikki tiedot ja asetukset näyttää olevan kunnossa. Ensin omat tarjoukset vähenivät ja sitten loppuivat kokonaan.
Katsothan sen k-kaupan tarjoukset mistä eniten ostat? Siellä ihan viimeisenä alhaalla on Oma Plussa Edut, minulla Citymarket. Myös K-Market ja K-Supermarket lähettävät mutta ne ovat Suosituksia ja Mobiilietuja.
Niin mäkin luulin. Mutta ei, joka viikko omaplussatarjoukset makkaraa, leikkeleitä, valmisruokia. En ole syönyt lihaa vuosikymmeniin ja ainoa ostamani valmisruoka vuosiin on ollut euron maksalaatikko koiralle. Tosi harvoin on mitään sellaista tarjousta mikä kannattaisi hyödyntää.