Mitkä ovat sinun omat K-ruoka edut tällä viikolla?
Mulla turkinpippurit, flora, maustettu rahka ja tuorejuusto.
mietin vain että ovatko erilaiset eri ihmisillä?
Kommentit (60)
Nämä OmaEtu- tarjoukset siis tulee K-ryhmän parhaille asiakkaille, mm. niille joilla musta Plussakortti. Joka viikko omia tarjouksia ja joka kuukausi uudet kuukauden edut (mm. Ilmaisjuttuja, uutuuksia, tuotteita puoleen hintaan...).
Pirkka jääsalaatti, eikä mitään muuta.
Mulla on Bischoff-keksilevite (tällainen oli juuri taannoin ja käytin se edun, mutta on vielä avamatta, kun ei voi koko ajan tällaista syödä), Omo iso pyykinpesuneste (en osaa sanoa, onko tuo edullinen, voisin ostaa jos on), jääsalaatti (tämä on outo, koska on 6 senttiä kalliimpi kuin ilmoitettu normaalihinta :D), sushia 10 kpl, gluteeniton jauhoseos (ei selväsikään minulle), sekä linssejä ja kaurakermaa, jotka ostan, jos käyn K-kaupassa.
Leipäjuustoa, vehnäjauhoja, ja pari muuta jotka jo unohdin.
Pepsi max 6-pack, Lauantai-makkara, jääsalaatti, Pirkka suklaalevy
Valkosipuli(purkki), kookosmaito, tofu, wokvihannekset, jääsalaatti ja parmesaani. Noiden perusteella voisi ehkä kuvitella mun olevan kasvissyöjä mutta en kyllä ole. Syön soijajugurttia joten sitä kautta mulle aina tyrkytetään myös tofua jota en käytä.
Vierailija kirjoitti:
Pirkka jääsalaatti, eikä mitään muuta.
Mulla on jääsalaatin lisäksi 8 muuta, mm. vessapaperia, mannaryynejä, valkosipulimurskaa, sitruunateejauhetta, Pauligin kaupunkikaivauksissa, HK:n sipuliteemakkarapötkö (jota en kyllä ikinä lle ostanut). Tällä viikolla oikeasti ihan ihme tuotteita, yleensä ovat sopivia.
Pinaattiohukainen 🤮
Findus kalafileenuggetit 🤮
Findus kalafileepuikot 🤮
Pirkka suomalainen jääsalaatti 🤮
Sisu pastilli 🤮
Valio Gefir juotava 🤮
Arvata saattaa miksi käyn useammin s-kaupassa. En ole koskaan ostanut K:sta mitään ylläolevista. Miksei näihin voi antaa edes peukkua tai alanuolta?
Mobiilietuna: limpparia 6 tlk, sokerittomat 3 kpl 10 € ja sokerilliset 4,29 € pkt.
Citymarketin mobiilietu: kultakatriina 3 pkt / 10 €, Sini lattiakaivosuodatin
Kauppiaalta sinulle: herra Hakkaraisen xylitol-pastillit 3,99€
Muut omat edut: pinaattilettuja, tofua, konetiskiainetta, kalanugetteja, mehu-kivennäisvesi, jääsalaatti (tarjous 0,95 € pussi, normaalisti 0,89 €), riisiviinietikka, punaiset linssit, talouspaperi, kuivattu mango, ranskalaiset.
Aika paljon sellaisia mitä tulee ostettua pois lukien nuo mobiiliedut.
Kokista, KultaKatriiaa ja ranskalaisia.
Mitäön noista en osta ikinä??
Mobiilietuna sokerottomat coca-cola zero jne 6pack 3kpl 10eur , sokerillinen 6 pack 4,29eur, lattiakaivosuodatin, kulta katriinaa. Omat plussaedut maksamakkara, vanulappu, ryvita, pirkka parhaat keitot, felix kurkkusalaatti, lattiakaivosuodatin.
Selvästi annetaan sen tyylisiä etuja mitä joskus on tilannut nuo omat plussaedut. Muuten ei ollut itselle kiinnostavia
Ja kauppiaalta sinulle taisi olla joku jäätelötikku
KultaKatriina-kahvi 3 pkt 10 €
Finduksen kalanuggetit
Pirkka Parhaat -mansikkahillo
Fetajuustopalat, sam-kukkaishunaja, Maggi-liemikuutiot, Pirkka gluteeniton pakastepiirakka, Pirkka gluteeniton pastat
Vasta ostin paikallista hunajaa, pakastepiirakoita en ole ostanut koskaan enkä gluteenitonta pastaa. Markkinoivat välillä uusia merkkejä.
Aika paljon hyödynnän näitä henk. koht. tarjouksia.
Useimmilla oli näemmä tuo jääsalaatti ja kalliimpi hinta kuin normaali oli jollain muullakin siinä.
Kahvit, jäätelö, salaatti mullakin ja cokista. Lisäksi, suolakurkkuja, sipsejä, juustoa, leikettä, vessapaperia, smoothiet. Joka viikko käyn cittarissa tai superissa. En tosin suurilla summilla yksin asuvana osta.
Kondomit, liukuvoide, vibraattori ja anustappi
Koronan takia omia etuja ei ole. Siitä tuli sovellukseen viesti pari viikkoa sitten.
Henkilökohtaiset OmaPlussa-edut peruuntuvat toistaiseksi
Koronaviruksen leviämiseen varautuminen näkyy laajalti yhteiskunnassa, myös suomalaisten kuluttajakäyttäytymisessä. Vaikka toimitukset kauppoihin kulkevat normaaliin tapaan ja elintarvikeketju toimii kaikkiaan normaalisti, saattaa kohonneesta kysynnästä johtuen osassa kaupoistamme yksittäinen tuote tai tuoteryhmä loppua hetkellisesti hyllystä. Tämän vuoksi emme pysty saatavuuden osalta takaamaan etuja ja perumme OmaPlussa-edut toistaiseksi. Tiedotamme erikseen OmaPlussa-etujen jatkumisesta.