Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat sinun omat K-ruoka edut tällä viikolla?

Vierailija
28.07.2016 |

Mulla turkinpippurit, flora, maustettu rahka ja tuorejuusto.

mietin vain että ovatko erilaiset eri ihmisillä?

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä herkkuja! 😦 Limut, karkkipussi, suklaapatukka, minidonitsit, mutakakku, burrata - siis mitvit? Olen toki joskus käyttänyt herkkuedun, mutta en pelkästään niitä. Pitkään aikaan ei ole ollut kahvia, tiskiainetta, värinkeräysliinoja, jogurttia, ruisleipää, minitomaatteja, margariinia, joita mielelläni ostaisin. 

Vierailija
62/92 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu kun mulla ei näytä olevan enää mitään henkilökohtaisia etuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ne on erilaiset jokaisella, koska henk. koht. tarjoukset perustuvat ostohistoriaan eli siihen, mitä olet ennenkin ostanut. Jos ostat Domino-keksejä, saat kohta niitä omiin tarjouksiin.

Vierailija
64/92 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tofua ja nyt mulla on tarjouksissa jatkuvasti kaikenlaisia vegetuotteita joita en syö.

Vierailija
65/92 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai ovat. Ne riippuvat siitä, mitä olet viime aikoina ostanut K-kaupoista. Minä ostin tässä taannoin mm. voita, koska leivoin, ja nyt tällä viikolla täsmätarjouksena minulle tuli Valion voipaketti hintaan 1.49. Muita en tähän hätään muista, mutta ne muut kolme olivat tällä kertaa tähän hetkeen tarpeettomia.

Siitä en tykkää, että menivät muuttamaan sen kaupan, josta täsmätarjoukseni saan. Ennen se oli Länsikeskuksen Citymarket, koska sinne yleensä suuntaamme viikonlopun ruokaostoksille. Yhtäkkiä se muuttui Manhattanin Supermarketiksi, koska mieheni on lähistöllä töissä ja käy lähes joka päivä ostamassa sieltä lounasruokansa, mutta se on meidän yhteisiin ostosreissuihimme asuinpaikastamme liian kaukana. Miksei Kesko voisi antaa asiakkaidensa saada täsmätarjoukset mistä kaupasta tahansa, miksi ne ovat kauppasidonnaisia, kun Plussakortti ei ole?

Kyllä saat edelleenkin omat tarjoukset kummasta kaupasta tahansa. Toki cittarilla myös omia tarjouksia.

Vierailija
66/92 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy olevan leipää, turkkilaista jogurttia, astianpesuainetta, ja pitkopullaa. Pitää loppuviikosta käydä ostoksilla niin ainakin astianpesuaineen ja jogurtin ostan. 

Vierailija
67/92 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ne on erilaiset jokaisella, koska henk. koht. tarjoukset perustuvat ostohistoriaan eli siihen, mitä olet ennenkin ostanut. Jos ostat Domino-keksejä, saat kohta niitä omiin tarjouksiin.

Mutta kun tuo ei pidä paikkaansa kuin pienin osin. Mulla esim tällä viikolla snellun leikkele, pirkka rucolapussi ja tupla kingsize joita en satavarmasti ole ostanut ikinä. 

Toisaalta mulla toistuu kyllä jotkut pakastekalat, kermatuulihatut ja kismetit ja katkaravut mitä ostankin usein. 

Vierailija
68/92 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuuko edut kokonaan jos ostelee liian vähän?

Vierailija
69/92 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hajuakaan, kun lähettävät mun plussat kahden muuton takaiseen osoitteeseen ja vissiin ne mainokset kanssa. Anteeksi 3 muuton. Jos eivät saa maistraatista tietoja hankittua, niin lähetelkööt. Enpä enää käytäkään plussakorttia muuhun kuin tarjouksiin.

Sinkkumies

Ehkä kannattaa itsekin muuttaa nykyaikaan eikä ihmetellä siellä muuttojen takaisessa maailmassa. Nuo edut näkyy k-plussa mobiilissa ja plussapisteet tulee nykyään plussarahana plussakortille.

Vierailija
70/92 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hajuakaan, kun lähettävät mun plussat kahden muuton takaiseen osoitteeseen ja vissiin ne mainokset kanssa. Anteeksi 3 muuton. Jos eivät saa maistraatista tietoja hankittua, niin lähetelkööt. Enpä enää käytäkään plussakorttia muuhun kuin tarjouksiin.

Sinkkumies

Ehkä kannattaa itsekin muuttaa nykyaikaan eikä ihmetellä siellä muuttojen takaisessa maailmassa. Nuo edut näkyy k-plussa mobiilissa ja plussapisteet tulee nykyään plussarahana plussakortille.

Kommentti oli 10v takaa. Silloin vielä ehkä tuli ne plussasetelit ja pistetiedotteet postitse? 

Vierailija
71/92 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Näkyy ihan tietokoneellakin kirjautumalla K-Plussa sivuille.

Vierailija
72/92 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin köyhä, että jaksaisin seurata mitään kuppaisia etuja.

Vierailija
73/92 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko kirjautua sinne K-Ruoka sivulle tarkistamaan omat tiedot? Itseni piti kirjautua joskus loppuvuodesta jotta aloin saada tarjoukset ja edut suoraan sähköpostiini. Olipa homma löytää se salasana arkistojen kätköistä!

Vierailija
74/92 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun tuo ei pidä paikkaansa kuin pienin osin. Mulla esim tällä viikolla snellun leikkele, pirkka rucolapussi ja tupla kingsize joita en satavarmasti ole ostanut ikinä. 

Toisaalta mulla toistuu kyllä jotkut pakastekalat, kermatuulihatut ja kismetit ja katkaravut mitä ostankin usein. 

Osin on tosiaan jotain yleisiä/satunnaisia myös nuo omat edut. Viime viikolla useimmilla täällä näkyi olevan Pirkka jääsalaatti, eli se oli joku yleinen juttu. Itselläni on nyt pari viikkoa ollut gluteenittomia tuotteita, vaikka en sellaisia ole ostanut, enkä voitaikinaakaan vuosiin, vaikka nyt on gluteeniton voitaikina omaplussassa. Muut omaedut sitten taas tällä viikolla on ainakin joskus ostamiani tuotteita (manteleita, tofua, kanaa, oliiviöljyä yms).

Vierailija
75/92 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat edut on näköjään loppunut kokonaan. Eipä tarvi enää K-kaupoissa käydä.

Vierailija
76/92 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat edut on näköjään loppunut kokonaan. Eipä tarvi enää K-kaupoissa käydä.

Oletko kuitenkin käyttänyt sitä Plussa-korttiasi? Oletko saanut rahaa takaisin Plussa-pisteillä? Kannattaisi varmaan kirjautua sinne k-plussan sivuille ja tarkistaa, että omat tiedot ovat ajan tasalla. Ihan sellaisena päivitysluonteisena tarkistuskirjautumisena.

Vierailija
77/92 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on näköjään Dr.Ötkeriä kaksikin satsia ja sitten Löfbergin kahvia - ei kiinnosta!  Ja muutekin ylihintaista paskaa omaplussa-eduillakin.

Vierailija
78/92 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osin on tosiaan jotain yleisiä/satunnaisia myös nuo omat edut. Viime viikolla useimmilla täällä näkyi olevan Pirkka jääsalaatti, eli se oli joku yleinen juttu. Itselläni on nyt pari viikkoa ollut gluteenittomia tuotteita, vaikka en sellaisia ole ostanut, enkä voitaikinaakaan vuosiin, vaikka nyt on gluteeniton voitaikina omaplussassa. Muut omaedut sitten taas tällä viikolla on ainakin joskus ostamiani tuotteita (manteleita, tofua, kanaa, oliiviöljyä yms).

K:lta on jääbyt gluteenittomat varastoon ja voitaikina, ne täytyy dumpata :D

Vierailija
79/92 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Pirkka pata-ainekset (en käytä enkä ole ostanut koskaan), maustamaton jogurtti (en myöskään osta koskaan), pasta sekä aurinkokuivatut tomaatit, molemmat saan halvemmalla normaalihinnalla Lidlistä kuin K-kaupasta alennuksella. Porkkanapussi oli euron, ainoa noista minkä voisin ostaa.

Mulla on ihan jatkuvasti noin omaplussa-tarjoukset tuotteita joita en käytä enkä osta. Tosi hyödyllisiä juu.

Vierailija
80/92 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on näköjään Dr.Ötkeriä kaksikin satsia ja sitten Löfbergin kahvia - ei kiinnosta!  Ja muutekin ylihintaista paskaa omaplussa-eduillakin.

Noi pizza- ja kahvitarjoukset on kaikille. Ne sun omat tarjoukset löytyy alempaa, apissä ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi