Minkälaisia suomalaiset naiset ovat?
Olen m22 ja en ole koskaan seurustellut suomalaisen naisen kanssa. Vietin yhden opiskeluvuoden jenkeissä jossa seurustelin amerikkalaisen ja mexikolaisen naisen kanssa, mutta suomalaisista naisista minula ei ole kokemusta. Olisi mukava tietää miltä se tuntuu naisen kanssa joka puhuu samaa äidinkieltä, mutta mahdollisuutta minulla ei ole suomalasiin naisiin ollut koska olen aina tulut torjutuksi. Millaisia te olette? Kannattaako minun pitää jatkossa ajatukseni pois suomalaisnaisista ja keskittyä vastades myös ainoastaan ulkomaalaisiin naisiin? Miksi ette antaneet minulle ikinä mahdollisuutta vaan lukiossakin oli aina luokassa se 1-3 poikaa joile anoitte huomiota mutta me muut jäimme yksin?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä, luokkia on 2.
1. Lompakko-Liisat ja Status-Sannit (99 %)
2. Muut (1 %)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä ainaista suomalaiset naiset ovat nirsoja jankkausta. Heti jos mennään rajan yli viroon tai venäjälle tai vaikkapa eteläeurooppaann niin voin sanoa että siellä vasta vaaditaankin miehekästä miestä. Siellä tosin ratkaisee myös raha. Pohjoismaat ovat siitä harvinaisia että täällä punavuorelainen pieni nössö vassarimies uffin vaatetuksella ja humanistikoulutuksella hyvin todennäköisesti saa naisen.
Ja sitten siitä ulkonäöstä, kyllä se vaan on niin että kun puhutaan parisuhdemarkkinoista eikä mistään yhdenillanjutuista niin kyllä se on se luonne mihin rakastutaan. Tottakai kaikilla on myös ulkonäöllisiä turnoffeja, itselläni esim paha ylipaino. Ja siis mielestäni siisti pukeutuminen ja hyvä hygienia ei ole paljoa vaadittu.
Jos katkeruus ja heikko itsetunto näkyy niin kyllä ne ratkaisee aika paljon. Tätä ongelmaa voi lähestyä kahdella eri tavalla:
1. Lähtee rakentamaan itselleen uudenlaisia näkemyksiä ja parantamaan itsetuntoaan (kyllä, se on pienissä askelissa mahdollista)
2. Valittaa netissä siitä kuinka naiset on nirsoja eikä naiset ole yksilöitä, ja että naisten kollektiivisesti pitäisi lähestyä epäviehettäviä miehiäTämä palsta on alkanut vaikuttaa tapaani katsoa nimenomaan syrjäytyneitä ja nössöjä miehiä. Ennen en miettinyt heitä sen enempää, nykyään esim yliopistolla tulee sellainen olo että he ajattelevat naisista niinkuin palstamiehet täällä. Menen kyllä puhumaan toisinaan siitä huolimatta. Kannattaa miettiä miten vahvasti haluaa leimata ryhmää jolla ei muutenkaan mene vahvasti.
N23
Noudatatko itse antamiasi neuvoja, vai katkeroidut miesvihapalstalla? Läpyläpy.
Tämä on myös vastaus parille aikaisemmalle kommentille. Noudatan ja noudatan, pyrin toki aina parantamaan omia heikkoja puolia. En vihaa miehiä vaikka retoriikkani ehkä antoi sellaisen kuvan. Jos puhun "nössöstä" niin kaikki tietävät mistä puhun, en ikinä käyttäisi koko sanaa puheessa. Olen ollut kouluni hallituksessa ja tein paljon työtä sen eteen että nämä mainitsemani "nössöt" saisivat kaiken irti yliopistovuosistaan.
Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia löytää miestä (ja puhun nyt tapailusta ja parisuhteesta enkä mistään baarikaadoista), ja minulla on paljon ystäviä että joo, siinä mielessä olen prinsessa. En tiedä millaista on olla yksin. Pointti oli ehkä se, että kannattaisi miettiä mitä itse voi itsessään kehittää sen sijaan että netissä yleistää ja jankkaa joistan stereotypioista jotka eivät pidä paikkaansa.
Jos olette kuitenkin jo tehneet sen päätöksen että kaikki naiset ovat paskoja niin miksi edes jaksatte valittaa? Eikö ole parempi olla yksin jos ei kerran yhtäkään kivaa naista ole olemassa?
Epävarmoja ja epänaisellisia. Kätkevät epävarmuutensa kovuuteen, mutta kännissä sekoilevat, kun eivät selvinpäin uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Nettitreffeistä sen verran, jollet satu olemaan komea panokarju ei kannata vaivautua. Naiset eivät toisille treffeille lähde elleivät koe orgasmia kun näkevät sut. Muutenkin suurin osa Tinderissä olevista naisista hakee vain seksiseuraa ja odottavat sun osaavan kaiken sängyssä.
Naiset eivät lähde treffeille elleivät saa orgasmia siitä kuvasta ja tekstistä. Ja tämä pätee ihan peruspötkylä 165/65 sairaanhoitajiin jne. Ei pelkästään niihin oikeasti näyttäviin naisiin.
Tosin en minäkään miehenä lähtisi oman tasoisten naisten(eli näiden peruspötkylöiden tai vähän treenattujen mallien kanssa) treffeille jos bikinikropan ja nätin naaman omaavat naiset laittaisivat viestiä jatkuvasti.
Täällä sitä naisvihaa taas suolletaan suomalaisia naisia vastaan.
Rumasti puhutte naisistanne hermanot! Ei ihme, ettette kelpaa. M28 ja latino
Vierailija kirjoitti:
Moi naisasianais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi naisasianais.
Naisasianais? Olen kyllä mies, joka pitää naisista. Suomalaisista ja ulkomaalaisista. M28 ja latino
Vierailija kirjoitti:
Ne tykkää erittäin itsevarmoista ja komeista miehistä. Odota 10-15 vuotta, niin silloin jotkut ikäisesi naiset arvostavat jo vähempääkin itsevarmuutta, kun ovat saaneet riittävästi kokemusta elämästä. Sen ajan voit vaikka keskittyä työntekoon tai sitten niihin ulkomaalaisiin.
Höpöhöpö, hölmöläinen. Itsevarmuuden arvostus vanhemmiten vain kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
PK-seudulla ovat todella nirsoja ja deittailevat vain hyvätuloisia kalsarimalleja. Muualla perusinsinööri saattaa riittää. Deittimaailmassa on sanonta "Seiskan naiset jahtaavat kympin miestä".
Mikset mene tuonne inkkeliketkuun jauhamaan Chadeista?
Et vaikuta fiksulta tai normaaliälyiseltä:
1. Et osaa kielioppia ainakaan suomen kielessä.
2. Kuvittelet, että suomalaiset naiset ovat jotenkin samankaltaisia, vaikka jokainen, kuten miehissäkin on yksilö omine ominaisuuksineen. Tietysti jokaisella kulttuurilla ja kansalla on omat ominaispiirteensä, mutta sitähän et tässä tarkoittanut.
3. Vertaat aikuisia naisia lukioikäisiin. Suosittelen opiskelemaan sitä, miten aivot kehittyvät ja missä kehitysvaiheessa ne ovat lukioikäisenä. Selittäisi sen, miksi jokin joukko sai huomiota, jos nyt narratiivisi edes pitää paikkansa.
4. Onko tarkoituksesi aidosti kysyä meiltä, että kannattaako sinun (jota emme edes tunne) pysyä erossa juuri suomalaisista naisista? Vai onko tarkoituksenasi herättää keskustelua? Jos tahdot herättää objektiivista keskustelua, niin miksi aloituksesi on asenteellinen? Vai onko tarkoituksenasi kommentoida itse keskusteluun, että suomalaiset naiset haluavat sitä ja tätä ja tuo ei kelpaa, jotta sinulla olisi lisää "todistusaineistoa" sille, että suomalaiset naiset ovat niin katalia?
Rölli.
Ei voi vastata, koska ei ole tietoa ketä heistä tarkoitat.
sillä pelkälläkauneudella eipitkälle pötkitä
Riivinrautoja suurin osa, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
PK-seudulla ovat todella nirsoja ja deittailevat vain hyvätuloisia kalsarimalleja. Muualla perusinsinööri saattaa riittää. Deittimaailmassa on sanonta "Seiskan naiset jahtaavat kympin miestä".
Deittimaailmassa on pojat keskenään.
lökäpöksyt jalassa käveleviä 496läskejä.
Nettitreffeistä sen verran, jollet satu olemaan komea panokarju ei kannata vaivautua. Naiset eivät toisille treffeille lähde elleivät koe orgasmia kun näkevät sut. Muutenkin suurin osa Tinderissä olevista naisista hakee vain seksiseuraa ja odottavat sun osaavan kaiken sängyssä.