Mies ei ota minulta mitään negatiivista vastaan. Suuttuu aina.
Minun pitäisi olla aina helppo ja sulkea suuni ikävistä asioista. Jos en niin tee, hän suuttuu ja sättii minua. Päivittäin tunnen itseni todella vaikeaksi ihmiseksi. Ja en todellakaan nalkuta, vaan puhun asioista, joilla on väliä minun lisäkseni myös perheellemme. Hän ei vaan pidä lupauksiaan ja se suututtaa minua. Hänellä on selkeä asennevamma ja auktoriteettiongelma. Hän yrittää vaientaa minut aggressiivisuudellaan HETI, jos puhun jostain hänelle epämiellyttävästä asiasta. Mitä kannattaisi tehdä, että oma elämäni helpottaisi? En yksinkertaisesti voi sulkea silmiäni epäkohdilta, jotka vaikuttavat omaan elämääni.
Kommentit (3)
Tilaa netistä kirja Why does he do that.
Rasittaa, kun menee sitten koko päivä pilalle, kun hän suuttuu ja kostaa sitä minulle niin, että mitätöi olemassaoloni täysin. Jos en anele anteeksi sitä, että aiheutin taas riidan (johon ei ollut edes mitään syytä, sillä me vain keskustelimme), hän ei lepy.
Ap
Pitkittyneitä asennevammoja on vaikea korjata. Ehkä ainoa tapa on koittaa rakentavasti ja perustellusti ilmaista asia hänelle.