Treffit Helsingissä - vinkkejä!
Haluan viedä ihastukseni kohteen ensi viikolla treffeille. Samalla olisi tarkoitus juhlia hänen syntymäpäiväänsä. Haluaisin tarjota jotain erityistä, mutta pääni on aivan tyhjä. Kaipaan siis vinkkejä!
Olemme 30-vuotiaita, asumme Helsingissä. Mitä voisimme tehdä? Kaikki vinkit ovat tervetulleita, paitsi kiipeilypuistot ei kiinnosta. Pieni romantiikka ei olisi pahitteeksi ;)
Kommentit (8)
Ei Helsingin sinkkunaiset ole käyneet treffeillä nirsouden vuoksi. Turha kysyä.
Tää on aika perus, mutta Suomenlinna. Näillä ilmoilla Suomenlinna ei todellakaan petä.
Joku merellinen saariravintola olisi minusta romanttinen, jos sää yhtään suosii sen tyyppistä illanviettoa. Katso ainakin Lonna ja ravintola Saari.
3.8. aukeaa kesälomilta tämä paikka: http://chefetsommelier.fi/
Itse tykkäisin myös hyvällä kelillä tasokkaasta piknikistä vaikkapa Suomenlinnassa. Pakkaa koriin ruudullinen pöytäliina, kuoharipullo, mansikoita, salaatteja, juustoja, keksejä, melonia, hyvää patonkia, viinirypäleitä, lihapullia....
Onko ravintola Juuri tuttu?
Ravintola Muru on todella ihana ja romanttinen. Suosittelen. Kaikki, mitä tarjoavat, on todella herkullista - kuten myös viinit.
Kiitos vinkeistä, Lonna voisi ainakin toimia! Piknik on myös takuuvarma vaihtoehto, jos sää on hyvä.
Muita vinkkejä?
Ap
Menkää torniin.