Lue keskustelun säännöt.
Mitä tekisit juuri nyt jos internettiä ei olisi?
25.06.2026 |
Itse ehkä käsitöitä tai ristikoita tai palapeliä. Joskus harmittaa miten helposti tähän ruudun ääreen jumittuu liian pitkäksi aikaa 😔
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ainakaan töitäni, sillä tarvitsen internetyhteyttä niiden tekemiseen.
(kahvitauolla nyt)
Katsoisin tv.