Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan pyytänyt esim. isoveljeään "juttelemaan" väkivaltaiselle miehelleen?

Vierailija
28.07.2016 |

Ensimmäinen avari läsähti naamaan kesämökillä tuossa alkukesästä. Se oli känniriidan päätteeksi. Erosimme viikoksi, mutta mies aneli niin sydäntä raastavasti, "en tiedä mikä muhun meni" jne, että olin idiootti ja annoin anteeksi. Eilen sitten tuli grillikekkereiden päätteeksi toinen avari, mutta tietenkin niin, että vieraat olivat jo lähteneet kotiin. Ei muistelmia tai jälkiä, joten en tiedä, auttaisiko poliisi. Sen sijaan mietin, että jos kertoisinkin asiasta isoveljelleni. Hän on harrastanut 15 vuotta kamppailulajia ja tiedän, että hän pystyisi opettamaan tätä törkymöykkymiestäni (jonka jätän!!!) tavoille.

Onko kukaan tehnyt näin? Kannattiko? Suhde on ohi, se on selvä, mutta haluaisin oikeasti isoveljeni keskustelevan tulevan ex-mieheni kanssa käytöstavoista.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kannattaa rikoksiin omalta puoleltaan syyllistyä.

Vierailija
2/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskustella? Kamppeet kasaan ja vittuun sieltä. En kattelis enkä keskustelis yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen avari läsähti naamaan kesämökillä tuossa alkukesästä. Se oli känniriidan päätteeksi. Erosimme viikoksi, mutta mies aneli niin sydäntä raastavasti, "en tiedä mikä muhun meni" jne, että olin idiootti ja annoin anteeksi. Eilen sitten tuli grillikekkereiden päätteeksi toinen avari, mutta tietenkin niin, että vieraat olivat jo lähteneet kotiin. Ei muistelmia tai jälkiä, joten en tiedä, auttaisiko poliisi. Sen sijaan mietin, että jos kertoisinkin asiasta isoveljelleni. Hän on harrastanut 15 vuotta kamppailulajia ja tiedän, että hän pystyisi opettamaan tätä törkymöykkymiestäni (jonka jätän!!!) tavoille.

Onko kukaan tehnyt näin? Kannattiko? Suhde on ohi, se on selvä, mutta haluaisin oikeasti isoveljeni keskustelevan tulevan ex-mieheni kanssa käytöstavoista.

Pitkään kamppailulajeja harrastanut ei lähde öykkäröimään. Ostat pari venäläistä nahkatakkikaveria jututtamaan ex miestäsi.

Vierailija
4/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alennu paskiaisten kanssa pelaamaan. Luuletko että väkivaltaiset oppivat väkivallalla? Olen parempi kuin he, ei minun tarvitse olla missään tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa.

Vierailija
5/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen avari läsähti naamaan kesämökillä tuossa alkukesästä. Se oli känniriidan päätteeksi. Erosimme viikoksi, mutta mies aneli niin sydäntä raastavasti, "en tiedä mikä muhun meni" jne, että olin idiootti ja annoin anteeksi. Eilen sitten tuli grillikekkereiden päätteeksi toinen avari, mutta tietenkin niin, että vieraat olivat jo lähteneet kotiin. Ei muistelmia tai jälkiä, joten en tiedä, auttaisiko poliisi. Sen sijaan mietin, että jos kertoisinkin asiasta isoveljelleni. Hän on harrastanut 15 vuotta kamppailulajia ja tiedän, että hän pystyisi opettamaan tätä törkymöykkymiestäni (jonka jätän!!!) tavoille.

Onko kukaan tehnyt näin? Kannattiko? Suhde on ohi, se on selvä, mutta haluaisin oikeasti isoveljeni keskustelevan tulevan ex-mieheni kanssa käytöstavoista.

Pitkään kamppailulajeja harrastanut ei lähde öykkäröimään. Ostat pari venäläistä nahkatakkikaveria jututtamaan ex miestäsi.

Ei isoveljeni käsiksi kävisi, ellei tuleva exäni päättäisi yrittää onneaan. Äijäni ei ole tavannut isoveljeäni, mutta uskon, että kuuntelee kusi sukassa, mitä isoveljelläni on sanottavana.

Vierailija
6/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivyt vaan kuvioista mahdollisimman pian. Älä jää kikkailemaan mitään tai yllyttämään veljeäsi rikoksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lapsellista touhua. Oletteko edes parikymppisiä?

Vierailija
8/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet asiasta valtataistelun, niin hän voi alkaa stalkata ja haastaa veljesi oikeuteen. Unohda tuo tyyppi, blokkaa täysin elämästäsi. Ole niinkuin häntä ei olisi olemassa. Nyt voit vielä päästä siististi hänestä eroon. Jonkun ajan päästä et enää.

Ymmärrätkö, että hän haluaa kaapata henkisen ja fyysisen vapautesi ja tekee sen jollekin vapaaehtoiselle naiselle näin vielä varmasti? Älä ole se.

Sanon näin, koska vielä hänen perään haikailet, muuten et miettisi kostoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat antaa ilmaista koulutusta tulevalle exällesi? Vieläpä arvokkaan loppuelämäsi ihmisen, veljesi kautta.

Vierailija
10/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan sekaannuttaisi veljeäni asiaan mikä hänelle ei kuulu. Pahimmassa tapauksessa tulisi pahasti hakatuksi ja potkituksi. Tai sitten saisi syytteen pahoinpitelystä. Mikset vaan voi erota? Kyllä öykkäröijä saa elämänsä aikana varmasti opetuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuullostaa kusipäätä. Kuuntelisi varmasti veljesi läksytystä ja olisi pahoillaan ja lupaisi että ei koskaan enää lyö ketään. Seuraavana päivän se sitten pieksee sinut kosktoksi.

Parasta kun vaan unohdat koko tyypin.

Vierailija
12/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se turpaan saaminen vaikuta muuhun kun siihen että sinä vähän kostut veljellesi ja tämä "tuleva" ex-mies hakkaa seuraavassa suhteessa naisen kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh näitä akkoja ja heidän valintojaan. Ensinnäkin väkivalta ei vähene väkivallalla, pikemminkin muuttuu raaemmaksi. Toiseksi jumalauta lähde siitä suhteesta sen apinan kanssa. Sillä ei ole helvetinkään väliä että se osaa leikkiä ihanaa välillä jos se hakkaa sinua ja siinä ei ole mitään mutkuja. Lähde. Heti.

Vierailija
14/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lapsellista touhua. Oletteko edes parikymppisiä?

Olen 28 ja "mieheni" 24.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen avari läsähti naamaan kesämökillä tuossa alkukesästä. Se oli känniriidan päätteeksi. Erosimme viikoksi, mutta mies aneli niin sydäntä raastavasti, "en tiedä mikä muhun meni" jne, että olin idiootti ja annoin anteeksi. Eilen sitten tuli grillikekkereiden päätteeksi toinen avari, mutta tietenkin niin, että vieraat olivat jo lähteneet kotiin. Ei muistelmia tai jälkiä, joten en tiedä, auttaisiko poliisi. Sen sijaan mietin, että jos kertoisinkin asiasta isoveljelleni. Hän on harrastanut 15 vuotta kamppailulajia ja tiedän, että hän pystyisi opettamaan tätä törkymöykkymiestäni (jonka jätän!!!) tavoille.

Onko kukaan tehnyt näin? Kannattiko? Suhde on ohi, se on selvä, mutta haluaisin oikeasti isoveljeni keskustelevan tulevan ex-mieheni kanssa käytöstavoista.

Pitkään kamppailulajeja harrastanut ei lähde öykkäröimään. Ostat pari venäläistä nahkatakkikaveria jututtamaan ex miestäsi.

Ei isoveljeni käsiksi kävisi, ellei tuleva exäni päättäisi yrittää onneaan. Äijäni ei ole tavannut isoveljeäni, mutta uskon, että kuuntelee kusi sukassa, mitä isoveljelläni on sanottavana.

Ja kun exäsi menee poliisin juttusille, isoveljesi saa syytteen ja rikosrekisterin. Nyt vähän valoa vintille.

Vierailija
16/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti sinuna kertoisin veljellesi tilanteesta.Kerro, että otitte mörrimöykkyviinaa ja sitten riitelitte, kun ette selvinpäin osanneet selvittää asioita.

Vierailija
17/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen avari läsähti naamaan kesämökillä tuossa alkukesästä. Se oli känniriidan päätteeksi. Erosimme viikoksi, mutta mies aneli niin sydäntä raastavasti, "en tiedä mikä muhun meni" jne, että olin idiootti ja annoin anteeksi. Eilen sitten tuli grillikekkereiden päätteeksi toinen avari, mutta tietenkin niin, että vieraat olivat jo lähteneet kotiin. Ei muistelmia tai jälkiä, joten en tiedä, auttaisiko poliisi. Sen sijaan mietin, että jos kertoisinkin asiasta isoveljelleni. Hän on harrastanut 15 vuotta kamppailulajia ja tiedän, että hän pystyisi opettamaan tätä törkymöykkymiestäni (jonka jätän!!!) tavoille.

Onko kukaan tehnyt näin? Kannattiko? Suhde on ohi, se on selvä, mutta haluaisin oikeasti isoveljeni keskustelevan tulevan ex-mieheni kanssa käytöstavoista.

Pitkään kamppailulajeja harrastanut ei lähde öykkäröimään. Ostat pari venäläistä nahkatakkikaveria jututtamaan ex miestäsi.

Ei isoveljeni käsiksi kävisi, ellei tuleva exäni päättäisi yrittää onneaan. Äijäni ei ole tavannut isoveljeäni, mutta uskon, että kuuntelee kusi sukassa, mitä isoveljelläni on sanottavana.

Ja kun exäsi menee poliisin juttusille, isoveljesi saa syytteen ja rikosrekisterin. Nyt vähän valoa vintille.

Syytteen mistä? Siitä, että isoveljeni kertoo, miksei naisia pidä hakata?

Vierailija
18/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut  ihmiseltä, joka uhkailee sukulaisillaan, ja ne jos jotkut ovat ärsyttäviä "uhittelijoita". Mikset samantien laita isiä asialle? Nyt vain jätät miehen ja annat olla. Joskus vielä uhittelee väärälle kaverille ja that's it. Etkä ole taas tyhmä ja ota takaisin vaikka kuinka vinkuisi.

Vierailija
19/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnut  ihmiseltä, joka uhkailee sukulaisillaan, ja ne jos jotkut ovat ärsyttäviä "uhittelijoita". Mikset samantien laita isiä asialle? Nyt vain jätät miehen ja annat olla. Joskus vielä uhittelee väärälle kaverille ja that's it. Etkä ole taas tyhmä ja ota takaisin vaikka kuinka vinkuisi.

Niin? Jos vaikka isoveljen kanssa käyty jutustelutuokio tuo sen verran järkeä päähän, ettei hän ole tulevia naisiaan kohtaan enää väkivaltainen..?

Vierailija
20/37 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen avari läsähti naamaan kesämökillä tuossa alkukesästä. Se oli känniriidan päätteeksi. Erosimme viikoksi, mutta mies aneli niin sydäntä raastavasti, "en tiedä mikä muhun meni" jne, että olin idiootti ja annoin anteeksi. Eilen sitten tuli grillikekkereiden päätteeksi toinen avari, mutta tietenkin niin, että vieraat olivat jo lähteneet kotiin. Ei muistelmia tai jälkiä, joten en tiedä, auttaisiko poliisi. Sen sijaan mietin, että jos kertoisinkin asiasta isoveljelleni. Hän on harrastanut 15 vuotta kamppailulajia ja tiedän, että hän pystyisi opettamaan tätä törkymöykkymiestäni (jonka jätän!!!) tavoille.

Onko kukaan tehnyt näin? Kannattiko? Suhde on ohi, se on selvä, mutta haluaisin oikeasti isoveljeni keskustelevan tulevan ex-mieheni kanssa käytöstavoista.

Oikea kamppari ei sekaannu känniläisten örvellyksiin. Tee valitus kun orvelösi ei muuttunutkaan prinssiksi. Omapahan on valintasi, ja kännissä saat varmaan turpiisi jatkossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän