Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten osoitan halveksuntani?

Vierailija
27.07.2016 |

Luin tuossa juuri ketjua siitä, minkä ikäisinä ihmiset menettivät neitsyytensä/poikuutensa. Tulosten perusteella vanhimmatkin olivat vain vähän yli 20-vuotiaita. Jotkut pojat olivat saaneet nauttia vastakkaisen sukupuolen seurasta 13-vuotiaina. Tämän elämän aikana en löydä naista, koska en ole ikinä päässyt edes suutelemaan tai halaamaan ketään. Ajattelin kuitenkin käyttää aikani johonkin hyödylliseen sen sijaan, että vain surisin kohtaloani.
Miten siis pystyisin parhaiten osoittamaan halveksuntani naisia kohtaan?
Saa nähdä, löytyykö tältäkään palstalta apua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, että olet ihan oma autistinen itsesi. Kuten siis tähänkin asti.

Vierailija
2/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole naisen syy jos et kelpaa. Tuolla asenteella ja epätoivo kilsan päähän paistaen ei ole mitään toivoakaan. Sähän halveksit naisia, miks ne sinuun lankeais?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutele lompakkoloista ympäri kylää

Vierailija
4/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin minä ja poista naiset elämästäsi. Täysin. Elä elämääsi ja keskitä ajatuksesi ja energiasi kauniisiin asioihin kuten tieteeseen ja taiteeseen. Usko minua, näin elät tasapainoisemman ja stressittömämmän elämän verrattuna siihen että angstaisit sellaisten eliöiden takia joiden käytökseen ja arvoihin et voi vaikuttaa. Tsemppiä.

Vierailija
5/12 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sivistämään itseäsi; mene mielenterveystoimiston jännittäjäryhmään; mene salille ja tanssikursseille; lue lastenhoitaja-palomieheksi ÄLÄKÄ unohda opetella soittamaan instrumenttia. Sitten alat saada treffipyyntöjä. Menet ravinteliin gold diggerin kanssa ja syöt aterian ja keskustelet leppoisasti ja charmikkaasti. Itsevarmana. Katsot silmiin.

Sitten: "Olet vastenmielisin ja kuvottavin huo.ra, mitä olen ikinä nähnyt. Toivottavasti kuolet syöpään. Eiköhän tämä ollut tässä." Sen sanottuasi pyyhit suusi ja nouset pöydästä ja painut omia teitäsi.

Vierailija
6/12 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole naisen syy jos et kelpaa. Tuolla asenteella ja epätoivo kilsan päähän paistaen ei ole mitään toivoakaan. Sähän halveksit naisia, miks ne sinuun lankeais?

Naiset eivät huomioineet minua, mikä johti siihen, että aloin halveksia heitä. Järjestys näissä tapahtumissa oli tämä.

Vierailija
7/12 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee niin kuin minä ja poista naiset elämästäsi. Täysin. Elä elämääsi ja keskitä ajatuksesi ja energiasi kauniisiin asioihin kuten tieteeseen ja taiteeseen. Usko minua, näin elät tasapainoisemman ja stressittömämmän elämän verrattuna siihen että angstaisit sellaisten eliöiden takia joiden käytökseen ja arvoihin et voi vaikuttaa. Tsemppiä.

Eläminen ilman rakkautta on kuitenkin tyhjä. En halua, että niin käy minulle.

Vierailija
8/12 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksunta olisi tarkoitus muuten kohdistaa mahdollisimman moneen naiseen kerralla.

Vierailija
9/12 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät huomioineet minua, mikä johti siihen, että aloin halveksia heitä. Järjestys näissä tapahtumissa oli tämä.

Huomiotta jäämisen syy on se että sinussa jokin ei vetoa naisiin. Syytä siitä vanhempiasi, älä naisia.

Vierailija
10/12 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranna itsestäsi paras mahdollinen versio ja ala hyväksikäyttöä naisia kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Vierailija
11/12 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mallia palstamammoista käytöksen, itsekkyyden ja vastakkaisen sukupuolen hyväksi käyttämisen suhteen.

Ovat tässä asiassa oikeita asiantuntijoita.

Vierailija
12/12 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän