Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surettaa lukea, kun kiltit miehet eivät kelpaa.

Vierailija
27.07.2016 |

Taas tuolla oli yksi mamma avautunut siitä, että hänen miehensä on LIIAN kiltti ja huomaavainen. Nämä keskustelut tekevät surullisiksi. Yhteiskunnassa on tehnty kymmeniä vuosia töitä sen eteen, että entiset karskit ja sovinistiset miehet muuttuisivat pehmeiksi ja tunteensa näyttäviksi, nallekarhumaisiksi lähi-isiksi. Nyt kun muutos on viety läpi, naiset valittavat, että sellaiset miehet ovakin heidän mielestään tylsiä ja munattomia. Kiltti mies ei enää kelpaa, koska on liian tylsä ja turvallinen. Nainen pakenee jonkun jännämiesrikollisen syliin, jonka kanssa ei elämä ainakaan tule tylsäksi eikä koskaan tiedä mitä huominen tuo tullessaan.

Taas yksi todiste siitä, miten yhteiskunta ei pysty muuttamaan ihmisen biologista käyttäytymistä. Naiset haluavat edelleen, aivan samoin kuin kivikaudellakin, niitä karskeja alfauroksia jotka näyttävät muille kaapin paikan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän siitä, että miten se "kiltti mies" määritellään. Itse koen sen tarkoittavan tossun alla olevaa miestä, joka ei osaa mitään muuta, kuin palvoa kumppaniaan. Hänellä ei ole mitään muuta tarkoitusta elämässään, kuin se kumppani ja ei mitään muuta elämää, kuin parisuhde. Sellainen jalustalle nostaminen, saa ainakin minut ahdistumaan, koska haluaisin tasa-arvoisen parisuhteen, missä kumpikaan ei ole palvonnan kohteena.

Miehen käytös riippuu pitkälti naisesta mun mielestä. Jos nainen on juuri niin nätti ja hyväkroppainen kun toivoisin niin tietenkin palvoisin häntä.

Minulla on ollut aikaisemmin myös suhde naiseen joka oli sen verran vanha ja epäviehättävä että en missään vaiheessa edes ihastunut häneen, silloin osasin kyllä olla vähän välinpitämätönkin.

Vierailija
22/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ketjussa ainoa ongelma ollut kiltteys. Mies oli lisäksi täysin tossun alla, ei kerro mielipidettään/sano vastaan, vaan tehdään aina niin kuin nainen sanoo. Ja väittäisin tämän olevan se, joka osaa naisista ei kiehdo. Tossun alla 100-prosenttisesti oleva on heikko.

Kyllä ihmisellä pitää omat mielipiteet olla. Mulla on kiltti ja huomaavainen mies, mutta sillä on onneksi muutakin elämää, kun mun palvominen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tämä sama vääntö. Palstalle kirjoittava kilttimies valittaa ettei saa naista, koska on niin kiltti. Palstamammat vastaavat, että kyllähän nyt jokainen kiltin miehen haluaa. Ongelma on siinä, että mamma ajattelee kiltin miehen olevan muut huomioon ottava, reilu, siististi pukeutuva, päihdeongelmaton, urheileva, normaalipainoinen, töissäkäyvä tai opiskeleva sitoutumishaluinen ja -kykyinen mies. Kilttimies ei ole tällainen. Kilttimies on itsekäs ja saita nillittäjä, joka olisi mielellään pelimies, mutta rahkeet eivät riitä, mistä on katkeroitunut koko naissukupuolelle äitiään lukuun ottamatta. 

Vierailija
24/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän siitä, että miten se "kiltti mies" määritellään. Itse koen sen tarkoittavan tossun alla olevaa miestä, joka ei osaa mitään muuta, kuin palvoa kumppaniaan. Hänellä ei ole mitään muuta tarkoitusta elämässään, kuin se kumppani ja ei mitään muuta elämää, kuin parisuhde. Sellainen jalustalle nostaminen, saa ainakin minut ahdistumaan, koska haluaisin tasa-arvoisen parisuhteen, missä kumpikaan ei ole palvonnan kohteena.

Miehen käytös riippuu pitkälti naisesta mun mielestä. Jos nainen on juuri niin nätti ja hyväkroppainen kun toivoisin niin tietenkin palvoisin häntä.

Minulla on ollut aikaisemmin myös suhde naiseen joka oli sen verran vanha ja epäviehättävä että en missään vaiheessa edes ihastunut häneen, silloin osasin kyllä olla vähän välinpitämätönkin.

"Tietenkin palvoisit". Haluaisit siis oikein, että kumppanisi ahdistuu ja suhteenne päättyy? Jos kohtelisit häntä samanarvoisena, niin voisit saada hänet kumppaniksesi vaikka loppuiäksi, mutta kun ei, on vaan pakko päästä palvomaan ja karkottaa toinen luotaan.

Vierailija
25/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä, että mamma ajattelee kiltin miehen olevan muut huomioon ottava, reilu, siististi pukeutuva, päihdeongelmaton, urheileva, normaalipainoinen, töissäkäyvä tai opiskeleva sitoutumishaluinen ja -kykyinen mies. Kilttimies ei ole tällainen...

Ainakin minä olen juuri tuollainen kiltti mies, ikää tosin on jo reippaanlaisesti mutta olen vielä työelämässä, Eipä ole ottajia näkynyt, karkuun ovat juosseet ja nokkaansa nostaneet. Naispuolisille työkavereille olen kyllä hyvä kaveri, mutta siiihen se jääkin.

Vierailija
26/26 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiö-isi ei kelpaa.

ISIS-ISI sensijaan kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä