Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Surettaa lukea, kun kiltit miehet eivät kelpaa.

Vierailija
27.07.2016 |

Taas tuolla oli yksi mamma avautunut siitä, että hänen miehensä on LIIAN kiltti ja huomaavainen. Nämä keskustelut tekevät surullisiksi. Yhteiskunnassa on tehnty kymmeniä vuosia töitä sen eteen, että entiset karskit ja sovinistiset miehet muuttuisivat pehmeiksi ja tunteensa näyttäviksi, nallekarhumaisiksi lähi-isiksi. Nyt kun muutos on viety läpi, naiset valittavat, että sellaiset miehet ovakin heidän mielestään tylsiä ja munattomia. Kiltti mies ei enää kelpaa, koska on liian tylsä ja turvallinen. Nainen pakenee jonkun jännämiesrikollisen syliin, jonka kanssa ei elämä ainakaan tule tylsäksi eikä koskaan tiedä mitä huominen tuo tullessaan.

Taas yksi todiste siitä, miten yhteiskunta ei pysty muuttamaan ihmisen biologista käyttäytymistä. Naiset haluavat edelleen, aivan samoin kuin kivikaudellakin, niitä karskeja alfauroksia jotka näyttävät muille kaapin paikan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ongelma ole se että on liian kiltti vaan että on läheisriippuvainen, ei ole mitään omaa elämää eikä mitään omaa tekemistä. Riippuu kiinni kuin takiainen. Tekee tasan mitä pyydetään mutta juuri vain mitä pyydetään eikä tee ikinä mitään omasta halusta tai aloitteesta. Kyllähän sellaiset naiset ärsyttävät miehiäkin oten miksei toistepäinkin.

Vierailija
2/26 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskään naamasta kiltin näköiset miehet ei saa machejä tinderissä yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä kelpaisi kiltti kunnon mies. Eipä ole yksikään huolinut, ollut vain henkisen ja sanallisen väkivallan käyttäjiä ja yksi joka löi kerran, mutta se olikin sitten siinä. Eli kyllä ne kiltit kunnolliset kelpaavat meille muille. Eri asia on tosin sitten ne läheisriippuvaiset, äitini on sellainen ja en kumppaniksi sellaista huolisi, niin kuin alkoholisti-isäni nimenomaan halusi.

Vierailija
4/26 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa kyllä kiltti mies ja sellaisen olen myös löytänyt. Eikä kiltti ole synonyymi läheisriippuvaiselle.

5/26 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun yksi mamma ei tykkää kiltistä miehestään, niin me kaikki naiset olemme sitten samanlaisia ja kiltit miehet voivat luopua toivosta saman tien?

Vierailija
6/26 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se mies on näyttänyt kelpaavan, kun sillä on naisystävä joka valittaa kiltteydestä.

Vierailija
7/26 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Eli kun yksi mamma ei tykkää kiltistä miehestään, niin me kaikki naiset olemme sitten samanlaisia ja kiltit miehet voivat luopua toivosta saman tien?

Samaa tulin sanomaan. Tunnen monia kilttejä miehiä, joiden vaimot ovat äärettömän onnellisia kilteistä miehistään. 

Vierailija
8/26 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aikuisten oikeasti miettiä mitä uskoo ja mitä ei.

En ole koskaan kuullut kenenkään valittavan irl liian kiltistä miehestä.

Vierailija
9/26 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollaisia on. Itsekin joudun aavistuksen taistelemaan asian kanssa koska olen perusluonteeltani kiltti, enkä halua toisille pahaa. Toisaalta pienellä yrittämisellä on mahdollista saada myös "jännä-mies" kokemus vaimoille, joten tuolla yritetään mennä eteenpäin

Vierailija
10/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulin aiemmin että haluan kiltin miehen, varsinkin sellaisen renttu semirikollisen jälkeen, mutta ai kamala sitä tukahtumisen tunnetta kun sua otetaan koko ajan huomioon ja sun hyvinvoinnista pidetään huolta. :S Halusin, mutta en vaan pystynyt elämään niin. Ahdistuin.

Vierailija
11/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiltti mies kelpaa sitten kolmikymppisenä jos on korkeakoulutus ja hyväpalkkainen työpaikka. Kun nainen on ottanut parikertaa jännäjarelta turpaan, jakanut toosaansa jokaiseen ilmansuuntaan, paitsi näille kilteille miehille. 

Vierailija
12/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On erittäin paljon asioita mitä kukaan ei halua myöntää IRL, siksi tällaiset anonyymit keskustelupalstat juuri tuovat totuuden esiin, täällä ei tarvitse menettää kasvojaan jos puhuu rehellisesti.

Vierailija
13/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiltti mies kelpaa sitten kolmikymppisenä jos on korkeakoulutus ja hyväpalkkainen työpaikka. Kun nainen on ottanut parikertaa jännäjarelta turpaan, jakanut toosaansa jokaiseen ilmansuuntaan, paitsi näille kilteille miehille. 

Aika epäreilu kohtalo.

Ja sitten tuossa on vielä se aika iso mutta että mitä jos ei ole korkeakoulutus ja suurituloinen työ?

Vierailija
14/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika epäreilu kohtalo.

Ja sitten tuossa on vielä se aika iso mutta että mitä jos ei ole korkeakoulutus ja suurituloinen työ?

En tiedä. En oo ikinä tavannut jotain kilttimies varastomiesta tai raksaduunaria, aina ovat olleet jotain inssiä,di:tä tai luonnontieteilijää. Luultavasti duunari kilttimiehet ovat elämänsä yksin ja syrjäytyvät johonkin hikikomeroon. 

Vierailija
15/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei kannattaisi vetää johtopäätöksia vauva.fi av-palstan perusteella.  Tämä oikeasti ei ole koko maailma, Suomi, paikkakunta.  Älä vielä vedä ittees hirteen vaan ajattele omilla aivoillasi: oletko koskaa irl nähnyt ihmisten käyttäytyvän samoin kuin av:lla.  Minä en :)

Vierailija
16/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kiltti mies määritellään? Onko naisettomuus yksi kriteereistä?

Vierailija
17/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kilttikin mies kelpaa, jos sillä on omat mielipiteet ja seksi on hyvää. :)

Vierailija
18/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä, että miten se "kiltti mies" määritellään. Itse koen sen tarkoittavan tossun alla olevaa miestä, joka ei osaa mitään muuta, kuin palvoa kumppaniaan. Hänellä ei ole mitään muuta tarkoitusta elämässään, kuin se kumppani ja ei mitään muuta elämää, kuin parisuhde. Sellainen jalustalle nostaminen, saa ainakin minut ahdistumaan, koska haluaisin tasa-arvoisen parisuhteen, missä kumpikaan ei ole palvonnan kohteena.

Vierailija
19/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Samaa tulin sanomaan. Tunnen monia kilttejä miehiä, joiden vaimot ovat äärettömän onnellisia kilteistä miehistään. 

Näin on. Olen itse 40+ ja aviossa,mutta monet ystäväni ovat ns. toisella kierroksella. Tosi vaikea löytää enää keski-iässä kunnollista  miestä. On pois potkittuja moniongelmaisia, traumatisoituneita, alkoholiongelmallisia, sovinisteja juntteja, asunnottomia (asuntorahat juotu jo ajat sitten), joiden alkuperäinen vaimo on potkaissut ulkoruokintaan kun lapset on saatu jonkun ikäisiksi. Näitä on tarjolla. Jotkut naiset niitä sitten ottavat, todella moni on ennemmin yksin. Okei, voi olla jossain joku millä on ollut joku moniongelmainen vaimo ja fiksu mies on lopulta ottanut eron, tai leskeytynyt, mutta jos tällainen mies jossain vapautuu, ei hän kauaa yksinäisenä joudu olemaan. Hänestä tapellaan. Joku onnellinen sitten saakin hänet, onnittelut hänelle. Ei sellainen mies joudu roikkumaan SUOMI24 palstoilla treffiseuraa etsien vuosikausia.

Sori miehet, mutta ryhtiliikettä kaipaan! Monesti ovat itse aiheuttaneet eronsa. Ei kukaan fiksu nainen riko perhettään, kyllä siinä nainen joutuu valitsemaan lastensa ja oman hyvinvoinnin etusijalle eikä jotain pierevää renttua. Se on lastenkin etu, mutta sääli heille, syyttömille.

Vierailija
20/26 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kilttikin mies kelpaa, jos sillä on omat mielipiteet ja seksi on hyvää. :)

Olin just tulossa sanomaan tätä samaa! Mulla on kiltti puoliso (joka muuten on duunari, kun nyt joku tätä koulutustason ja kiltteyden yhteyttä aiemmin tässä ketjussa mietti). Miehen kiltteydestä ja miellyttämisenhalusta huolimatta meillä on eriäviä mielipiteitä, kinastelua ja riitelyäkin. Unohtamatta toki upeaa seksiä. Eli siis kelpaa hyvin.