Paras kosto pettävällä miehelle
Miten kostaisitte / toimisitte jos miehenne jäisi kiinni pettämämisestä?
Tarkoitus ei siis koskaa itse pettämällä, mutta jotenkin lähteä tilanteesta niin, että miehelle jää paska fiilis ja katumus omista teoistaan ja itse poistuu voittajana. Mies ei siis tiedä vielä, että tiedät..
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Teet sellasen yhdistelmän näistä kaikista vinkeistä:
- Pakkaat miehen tavarat ja laitat ne johonkin piiloon niin ettei mies jätesäkkejä ihan heti huomaa tullessaan kotiin. Kaada jonnekin vaatemytyn sekaan vaikka pilaantunut maito mutta sulje säkki huolellisesti niin, ettei koko kämppä lemahda.
- Olet kokannut hyvän (mutta aika pienen ettei kestä liian kauaa...) illallisen, on viiniä ja rauhallinen musiikki taustalla.
- Olet laittautunut ihan viimesen päälle.
- Mies tulee ja siirrytte pöydän ääreen, hän on toki ihmeissään että mitäs mitäs nyt on kuuma ilta tiedossa :D
- Ennen jälkkäriä sanot että tilaat taksin, yllätys on pian luvassa.
- Siinä jälkkäriä nautiskellessa toteat sitten, että olet miettinyt että suhde pitäisi nyt viedä seuraavalle asteelle, joka tässä tapauksessa on ero. Sitten sanot että hän on niin kovin huono sängyssä ja äärimmäisen pitkästyttävää seuraa, ei häävin näköinenkään ja sua kyllä harmittaa hänet jättää koska eihän tuollaista luuseria kukaan muukaan jaksa katsella.
- Toteat, että taksi taitaakin olla jo alhaalla. Kaivat ne jätesäkit komerosta ja pyydät avaimen takaisin ja sanot että nyt äijä saa painua taksilla niin kauas kuin pippuri kasvaa.
tää on kova!
Mulla on ollut joskus kamala petturimies ja hän sai kyllä mielestäni aika karun ja taidokkaan koston, vaikka itse sanonkin. Noihin aikoihin molemmat olimme vasta ihan parikymppisiä, mutta meillä oli oma yhteinen asunto. Mies oli jo pidemmän aikaa käyttäytynyt varsin epäilyttävästi ja kaikki merkit viittasivat pettämiseen, aina tietokoneella katselemassa muijien kuvia ja kova näpytys käy ja esim kerran kun tulin viikonlopun jälkeen vanhempieni luota, oli makuuhuoneessa kondomin kuoret, kuulemma kaveri oli jotain muijaa kämpillä painanut, niin varmaan.
Jostain syystä olin miehen kannettavalla kun mies oli taas näillä omilla 'reissuillansa' ja jostain (en nyt muista, tästä on niin kauan aikaa) näin sellaisen erikoisen sana-numero-yhdistelmän ja kävi mielessä että onkohan tuossa hänen salasana ja totesin että mun on nyt pakko saada tietää totuus.
Tältä eräältä sivustolta löytyi sitten sen luokan kirjeenvaihtoa useitten eri naisten kanssa, että en niitä tähän edes kehtaa kirjoittaa. "Mmmmmm ihana perse, haluaisin nuolla sun namupillua takaapäin ja työntää sen kovan ja sykkivän noiden pakaroiden väliin." Ja muuta vastaavaa.
Raivostuin niin, että heitin miehen läppärin maahan kolme kertaa niin kovaa kuin pystyin ilman että se hajoaisi ulkoisesti.
Aamulla kun mies oli tullut kotiin ja taas koneensa kimpussa, ihmetteli kun se ei enää aukea :D Siinä sitten silmät pyöreinä ihmettelin vieressä että no mikäs ihme sille on tullut, olipas paska kone.
Pian tämän jälkeen tuli kova riita jonka päätteeksi erottiin ja laitettiin asunto myyntiin. Kauppoja odotellessa asuimme asunnossa vuoroviikonlopuin. Tässä välissä lämmittelin suhteita hänen vanhaan kaveriin, josta kehkeytyikin sitten jokin suhteentapainen.
Kävipä sitten niin, että eräänä aamuyönä kun oli "minun viikonloppu" exä tulikin kotiin aamun pimeinä tunteina ja löysi sitten minut ja tämän vanhan kaverinsa sängystä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi kiinni tekstareista. Ja ei kiinnosta kuulla moralisointia niiden salaa lukemisesta..
Ei olla naimisissa eikä ole lapsia mikä helpottaaa paljon. Ainoa homma on se, että kämpän (vuokra) haluan pitää eli mies saa olla se joka lähtee menemään. Minä olen tämän kodin sisustanut ja kaikki maksanut, joten minä haluan tänne jäädä.
Pitäisikö jotenkin piinallisesti alkaa vihjailemaan näistä viesteistä jotenkin niin, että tajuaa että olen mahdollisesti ne nähnyt, mutta ilman että suoraan sanon? AP
Ei ole moralisointia muistuttaa siitä tosiasiasta, että rikoit Suomen lakia.
Ja taas tätä länkytystä, vaikka ap jo myönsi tehneensä väärin! Ihan kuin joku ois maanpetturina hakkeroinut valtiollisia salaisuuksia. Haloo, se oli vain pettäjäsian puhelin!!! Moralisoi sitä kusipäätä, niin sullakin on jotain järkevää kommentoitavaa! JOKAINEN tietää lain, ei sun tarvitse sillä hifistellä, joten mene nyt vaikka oikeita rikollisia jahtaamaan, niitä riittää, ja lisää on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro että tiedät. Sanot vaa et oot tullu siihen tuloksee ettet pysty elää elämääs ihmisen kanssa jolla on niin pieni varustus eikä minkäänlaisia taitoja käyttää sitä. Kerro myös kuinka miehen luonne on yhtä mielenkiintoilen kun paikallisjunan aikataulu. Sano olleesi hänen kanssaan vain säälistä etkä enää pysty siihen vaikka äijä onkin surkea raasu..
Ja just on ennen tekstareita kehunut miehen varustuksen ja kertonut intohimoisesta ja ikuisesta rakkaudestaan miestä kohtaan..:D
Jos mies on niin typertynyt kamojen pakkaamisesta, että lähtee, niin pääset helpoimmalla. Jos hän tietää lakia niin on vaikeampaa, kun ei saa heittää ketään pois asunnosta, jossa on kirjoilla, vaikka se vuokrasopimus olisikin sun nimissä. Silloin pitää hankkia hankalimmillaan häätö. Eli paras on toimia niin, että saa huijattua petturimiehen itse kävelemään ulos tavaroidensa kanssa eikä ole aikaa istua alas ja miettiä, että hetkinen, mites tämän pitäisikään mennä. Ellei lähde, niin sinä lähdet itse pois ja irtisanot kämpän ja käsket häntä nuuttamaan pois vahinkoa tekemättä mahdollisimman virallisesti, ettei kosta ja tuhoa sun vuokraamaa kämppää.
Ehkä siinä mielessä olisi paras hiljaa takanapäin vuokrata itselle uusi kämppä. Irtisanoa salaa tuon vuokrasopimus tai -olisi parempi- sovitte sitä ennen, että vuokrasopomus tulee myös miehen nimiin, jotta hän jää sen kunnosta ja vuokranmaksusta vastuuseen kun muutat pois, ja tilata muuttoauto. Kirjoittaa miehelle paperille ilmoitus, että pitää muuttaa (muttet anna sitä vielä). Kun muuttoauto tulee, rahtaat sinne tavarasi (sillä välin kun mies ei ole kotona) ja häippäät.
Tekisin selväksi kaikille eron syyn. Mulla myös on aika paha kieli jos tietylle päälle osun. Luulen että kysyisin normaalisti vaikka että "noh, käyttääkö se sun vosu pillereitä vai laitoitko paljaalla" ja sitten aloittaisin lyhyen mutta vitunmoisen louskutuksen, jonka päätteeksi varmaan lähtisin ulos ja sen aikana mies pakkaisi kamansa ja olisi painunut kuuseen. En varmaan antaisi tilaa selitellä enkä pyydellä anteeksi. Yhteyttä tuskin pitäisin enää. Ja jos naikkonen olisi varattu ja tietäis minusta, kertoisin miehelleen.
hahaha ihmiset alkaa syyttämään täällä ihmistä rikoksesta ja kuinka voi saada vuoden linnaa ja toinen on just saanu tietää et mies pettää. For real ihmiset oikeesti?
Mä kosisin ja järjestäisin oikein isot kirkkohäät, joissa jättäisin sen miehen alttarille. Sit poistuisin paikalta helikopterilla ja aloittaisin uuden elämän jossain ulkomailla, enkä antaisi sen kuulla enää ikinä itsestäni. :)
Vierailija kirjoitti:
Mä kosisin ja järjestäisin oikein isot kirkkohäät, joissa jättäisin sen miehen alttarille. Sit poistuisin paikalta helikopterilla ja aloittaisin uuden elämän jossain ulkomailla, enkä antaisi sen kuulla enää ikinä itsestäni. :)
moi camilla
Vierailija kirjoitti:
No entä jos "sattumalta" tutustuisit tähän toiseen hoitoon ja kehittäisit jonkinlaisen "kaverisuhteen". Varsinkin jos sekin luulee olevansa ainut nainen.
Voit sitten kotona hehkutella uutta kaverisuhdetta ja antaa hyvin etäisiä vihjeitä kuka tuo uusi kaverisi on. Älä vaan missään tapauksessa paljasta totuutta. Säästä se siihen kun uuden kaverisi kanssa olette sopineet yhteisen tapaamisen nelistään, siis äijienne kanssa. Anna paskan tajuta menomatkalla ketä kaikkia paikalle on tulossa.
joo! tämä! tai keksi se ystävyys jos et oikeasti onnistu tutustumaan. miestä kannattaa nyt pelotella urakalla. sehän saattaa alkaa ostaa vaikka lahjoja ap:lle paniikeissaan!
Ettet piittaa ollenkaan, siinä peluri saa olla yksinään tulisilla hiilillä kun tahtoisi juonitella.
Kävisin kans panemassa jotakuta ja jatkasin suhdetta normaaliin malliin. Jos mies tunnustaisi, tunnustaisin itsekin käyneeni. Win-win. :D
Olen itse asiassa näin tehnytkin.
Ap, tsemppiä! Ei kannata jäädä katselemaan pitempään, jos on varma pettämisestä.
Hyvän ratkaisun valitsit.
T. kommentin nro 60/59 kirjoittaja.