Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kosto pettävällä miehelle

Vierailija
27.07.2016 |

Miten kostaisitte / toimisitte jos miehenne jäisi kiinni pettämämisestä?
Tarkoitus ei siis koskaa itse pettämällä, mutta jotenkin lähteä tilanteesta niin, että miehelle jää paska fiilis ja katumus omista teoistaan ja itse poistuu voittajana. Mies ei siis tiedä vielä, että tiedät..

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paha. Miten jäi kiinni?

Itse varmaan tekisin vain niin, että pakkaisin tärkeimmät tavarat ja jättäisin sormuksen pöydälle. Lappu viereen, että olen niin pettynyt. Poistuisin enkä vastaisi puhelimeen vaikka mies soittaisi tai lähettäisi viestiä.

Eipä tuosta voittajan olo välity, mutta en jaksaisi välittää. Olisin itselleni voittaja siirtymällä eteenpäin elämässä.

Vierailija
2/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäis ite?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin varmasti myös tuon katoamistempun..ja jos on lapsia, jättäisin heidätkin miehelle. Katoaisin vain ja jättäisin kylmän viestin, etten kaipaa tuuraajaa.

Vierailija
4/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaat Sergein ja Igorin morjestamaan miestä pesäpallomailan kanssa.

Vierailija
5/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin julkinen nolaaminen.

Vierailija
6/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhaa salarakas ja lavasta mies syylliseksi!

Vierailija
7/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin varmasti myös tuon katoamistempun..ja jos on lapsia, jättäisin heidätkin miehelle. Katoaisin vain ja jättäisin kylmän viestin, etten kaipaa tuuraajaa.

Joo, älä ainakaan toimi näin, lapset ovat täysin syyttömiä aikuisten virheisiin!

Vierailija
8/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on paha. Mitä jos huijais jotenkin, että viittaisi nähneensä sen naisen? Että tässä ovella kävi joku nainen ja puhui ihan outoja, että ois sun kans ollu sängyssä ja uhkaili. Sanoin että väärä ovi. Sit seuraisi miehen ilmeitä samalla.

Vierailija
9/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoa kaikille että sil on pieni muna.

Vierailija
10/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu 20 megatonnin otomipommi sen postilaatikkoon :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
11/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostat kuten Eric Cartman kosti Scott Tenormanille.

Vierailija
12/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kiinni tekstareista. Ja ei kiinnosta kuulla moralisointia niiden salaa lukemisesta..

Ei olla naimisissa eikä ole lapsia mikä helpottaaa paljon. Ainoa homma on se, että kämpän (vuokra) haluan pitää eli mies saa olla se joka lähtee menemään. Minä olen tämän kodin sisustanut ja kaikki maksanut, joten minä haluan tänne jäädä. 

Pitäisikö jotenkin piinallisesti alkaa vihjailemaan näistä viesteistä jotenkin niin, että tajuaa että olen mahdollisesti ne nähnyt, mutta ilman että suoraan sanon? AP

Vierailija
13/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on paha. Mitä jos huijais jotenkin, että viittaisi nähneensä sen naisen? Että tässä ovella kävi joku nainen ja puhui ihan outoja, että ois sun kans ollu sängyssä ja uhkaili. Sanoin että väärä ovi. Sit seuraisi miehen ilmeitä samalla.

Hei tää vois olla hyvä! AP

Vierailija
14/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei tää vois olla hyvä! AP

yksi huono siinä on... Jos mies onkin pettänyt miehen kanssa!

Vierailija
15/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi kiinni tekstareista. Ja ei kiinnosta kuulla moralisointia niiden salaa lukemisesta..

Ei olla naimisissa eikä ole lapsia mikä helpottaaa paljon. Ainoa homma on se, että kämpän (vuokra) haluan pitää eli mies saa olla se joka lähtee menemään. Minä olen tämän kodin sisustanut ja kaikki maksanut, joten minä haluan tänne jäädä. 

Pitäisikö jotenkin piinallisesti alkaa vihjailemaan näistä viesteistä jotenkin niin, että tajuaa että olen mahdollisesti ne nähnyt, mutta ilman että suoraan sanon? AP

Ei ole moralisointia muistuttaa siitä tosiasiasta, että rikoit Suomen lakia.

Vierailija
16/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro että tiedät. Sanot vaa et oot tullu siihen tuloksee ettet pysty elää elämääs ihmisen kanssa jolla on niin pieni varustus eikä minkäänlaisia taitoja käyttää sitä. Kerro myös kuinka miehen luonne on yhtä mielenkiintoilen kun paikallisjunan aikataulu. Sano olleesi hänen kanssaan vain säälistä etkä enää pysty siihen vaikka äijä onkin surkea raasu..

Vierailija
17/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos nyt vaan puhuisit asiasta?

Vierailija
18/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pettämisen pitäisi johtaa eroon? Luultavasti jokin syy, mikä johti pettämiseen..

Vierailija
19/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä muunneltuna, että joku nainen otti yhteyttä ja väitti että oli ollut miehen kanssa, mutta että et usko, koska miehesi on niin hyvä ja luotettava mies, ettei koskaan tekisi moista hirveää tekoa koskaan, mistään syystä. Kerrot miten paljon rakastat ja luotat toiseen jne.

Vierailija
20/73 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa kamas, lähde ja etsi parempi äijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä