Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat niitä sinkkunaisten mystisiä harrastuksia, joiden kautta ei voi sinkkumiehiä tavata?

Vierailija
27.07.2016 |

Usein sinkkunaiset kun valittelevat miten miehiä ei voi mistään löytää. Ei ainakaan opiskelujen, toiden tai harrastusten kautta, koska kaikki ovat naisvaltaisia. Ymmärrän kyllä jos kyse on opiskeluista ja töistä, mutta en tätä harrastusargumenttia käsitä. Tuskin ne suomalaiset sinkkunaiset joukolla nyt mitään kutomista harrastavat?
Ihmettelenpä vain...

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on monta ystävää jotka harrastavat kutomista. Ja vaikka puutarhanhoitoa. Kielikursseja työväenopistossa. Ryhmäliikuntatunteja (eli lue erilaisia jumppia). Montako zumbaavaa, kutovaa puutarhurimiestä tunnet :)

Vierailija
2/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen pitkiä lenkkejä luonnossa, käyn mustikassa ja sienessä, syksyllä aloitan aikuisten uimakoulun, koska en osaa uida. Harrastan myös lukemista, jota teen välillä kotona, välillä kahvilassa ja tänään keskustan puistossa. Myös ratsastusta olen harrastanut, tosin se on nyt tauolla. En vaan näissä harrastuksissa koskaan tapaa ketään. Piti oikein miettiä, koska olen viimeksi tavannut sinkkumiehen jossain ja kyllä siitä aikaa on kuukausia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä juurikin käsityöt! Lisäksi akvarellimaalaus ja lukeminen. Eli tällaisia itsenäisiä harrastuksia, joiden "parissa" en kyllä oletakaan ketään tapaavani. Nuorempana harrastin lavatansseja, mutta niissä piireissä miesten keski-ikä oli huomattavasti omaani korkeampi. Jossain urheilupeleissä pitäis ilmeisesti alkaa käydä, pesis vaikka..

Vierailija
4/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut miehet tulee usein lenkilläkin juttelemaan, mutta sinkkuja en ole siellä koskaan tavannut.

Vierailija
5/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan korujen tekemistä, lukemista, jumppaa ja kävelyä.

Vierailija
6/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan uintia, ja toki siellä altaalla miehiä on ja he juttelevatkin, mutta ovat 70+ vuotiaita 🤔 Meikäläisen ikäluokka menee vähän kovempaa vauhtia, että siinä ei kyllä kuulumisia voi vaihdella...

Vierailija
7/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäliikunta kuten bodypump ja pilates. Kuntosalilla taas en tykkää käydä ollenkaan ja joukkuelajeja inhoan.

Vierailija
8/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa ryhmäliikunnoissa ei kovi paljoa miehiä näy. 

t: mies joka käy salilla ja näkee tulevia ja meneviä noille tunneille.

Vierailija
9/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen, ruoanlaitto, juokseminen, verkkopelit.

Vierailija
10/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetelkaapa tyypillisiä sinkkumiesten harrastuksia, jotka sopivat naisillekin.

Aloitan itse:

Frisbeegolf

Vaellus

Melonta

Kalliokiipeily

Hacklab

Eurosinkkujen touhut

Vierailija
11/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim aika monet ryhmäliikunnat ovat täynnä pelkästään naisia. Jooga, pilates, zumba, kahvakuula, tanssit jne. Samoin monet joukkuelajit ovat erikseen miehille ja naisille, esim jalkapallo, lentopallo, salibandy jne.

Vierailija
12/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja me näillä tunneilla käyvät naiset tiedämme tämän.

Vierailija
13/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golfkentällä taitaa olla enemmän miehiä kuin naisia? Ja juuri näissä liikuntaharrastuksissa, kuten kiipeilyssä.

Vierailija
14/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen pitkiä lenkkejä luonnossa, käyn mustikassa ja sienessä, syksyllä aloitan aikuisten uimakoulun, koska en osaa uida. Harrastan myös lukemista, jota teen välillä kotona, välillä kahvilassa ja tänään keskustan puistossa. Myös ratsastusta olen harrastanut, tosin se on nyt tauolla. En vaan näissä harrastuksissa koskaan tapaa ketään. Piti oikein miettiä, koska olen viimeksi tavannut sinkkumiehen jossain ja kyllä siitä aikaa on kuukausia.

Aikuisten uimakouluissa käy kyllä miehiäkin. Usein he ovat ulkomaalaisia, sillä suomalaismiehet opettelevat uimaan viimeistään intissä.

Vierailija
15/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tosiaan näy. Muutama silloin tällöin, yleensä selkeästi tyttöystävänsä / naispuolisen kaverin seurassa.

Vierailija
16/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo frisbeegolf on aika noloa. Kun ei itse siinä ole mikään haka, niin lähinnä nolottaa, kun miespelaajat haluaa mennä radalla ohi. Mutta varmasti siinä pystyisi tekemään hyvän vaikutelman, jos treenaisi omat taidot kuntoon.

Vierailija
17/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen, sali ja muut harrastamani liikuntalajit. Esim. kuntonyrkkeilyssä on jaoteltu naiset ja miehet eri ryhmiin. Satunnaisesti käyn keikoilla, museoissa tai muissa tapahtumissa jos noita nyt harrastuksiksi luokitellaan.

Vierailija
18/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetelkaapa tyypillisiä sinkkumiesten harrastuksia, jotka sopivat naisillekin.

Aloitan itse:

Frisbeegolf

Vaellus

Melonta

Kalliokiipeily

Hacklab

Eurosinkkujen touhut

ohis

En tiedä miten on eurosinkuissa, mutta itse liityin joskus oman maakunnan sinkkuryhmään facebookissa uteliaisuudesta ja toki olihan toiveena tavata sitäkautta joku kiinnostava nainen.

Valitettavasti siellä oli kyllä sellaista väkeä pääosin äänessä, joiden sinkkuus ei kummastuttanut yhtään. Varmaan meitä normaaleitakin siellä seassa oli, mutta eipä kyllä kiinnostanut yhtään olla tuollaisessa porukassa mukana. Aivan uskomattomia metsäläisiä(pukeutuminen), alko-ongelmaisia(jatkuvat ryypyreissuselvitykset) ja elämäm koulun käyneitä. Ja jos suoraan sanotaan niin vielä rumiakin. Ihan tasaisesti kummastakin sukupuolesta.

Oon kyllä kuullut, että tuolla eurosinkuissa ois ihan hyvä meno. Sitä vois joskus harkita.

Vierailija
19/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan sinkkumiehiä vain yhden "harrastukseni" parissa ja silloinkin harvoin. Eli ryyppäämässä ollessani. Useimmiten baarissakin ihmiset puolin ja toisin kuitenkin viihtyvät niiden kanssa, joiden kanssa sinne ovat tulleetkin. Harvoin yhdistyy porukat. Yksin en käy enkä aiokaan käydä.

Vierailija
20/55 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuo frisbeegolf on aika noloa. Kun ei itse siinä ole mikään haka, niin lähinnä nolottaa, kun miespelaajat haluaa mennä radalla ohi. Mutta varmasti siinä pystyisi tekemään hyvän vaikutelman, jos treenaisi omat taidot kuntoon.

Äläs nyt :) Aika paljon meitä täysin susipaskoja miehiäkin siellä on. Voimaa on ehkä enemmän, mutta mitä se auttaa kun lentää vaan pitemmälle sinne väärään suuntaan.... En ole koskaan edes ajatellut, että siinä olisi jotain noloa jos paremmat menee ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi