Mitkä ovat niitä sinkkunaisten mystisiä harrastuksia, joiden kautta ei voi sinkkumiehiä tavata?
Usein sinkkunaiset kun valittelevat miten miehiä ei voi mistään löytää. Ei ainakaan opiskelujen, toiden tai harrastusten kautta, koska kaikki ovat naisvaltaisia. Ymmärrän kyllä jos kyse on opiskeluista ja töistä, mutta en tätä harrastusargumenttia käsitä. Tuskin ne suomalaiset sinkkunaiset joukolla nyt mitään kutomista harrastavat?
Ihmettelenpä vain...
Kommentit (55)
Tykkään harrastaa yksin. Jos olisin parisuhteessa, haluaisin edelleen harrastaa yksin. En kuvittelekaan, että harrastusten parissa tapaisin miestä.
Ystävien kanssa tykkään käydä ulkona syömässä, juomassa ja juttelemassa. Hoituu tämä kotioloissakin, ei ole aina varaa juosta ravintoloissa eikä aina ole kelejä piknikille. Joskus käydään leffoissa. Nuorempina myös matkusteltiin yhdessä kun lomat oli helpompi sovittaa yhteen, nykyään ei ikinä aikataulut osu yksiin. Kokkaillaan, katsellaan leffoja ja sarjoja, keskustellaan syvällisiä. Näitä samoja asioita haluaisin tehdä myös miehen kanssa, minkä lisäksi seksi kuuluisi suhteeseen myös. Mitään harrastuskaveria en halua.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä yhtään osaa ajatella, minkälaisia ihmisiä aikuisten uimakoulussa voisi olla, mutta syksyllähän sen sitten näkee. Toivotaan, että osuu joku mukava sinkkumieskin ryhmään!
Varmaan korkeintaan opettajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Luetelkaapa tyypillisiä sinkkumiesten harrastuksia, jotka sopivat naisillekin.
Aloitan itse:
Frisbeegolf
Vaellus
Melonta
Kalliokiipeily
Hacklab
Eurosinkkujen touhut
Tyypillisiä? En tiedä ainuttakaan miestä, joka tekisi noista mitään. Tosin en tiedä, mitä ovat Eurosinkut tai Hacklab.
SInkkumiehiä tavattu
1. opiskellessa miesvaltaista alaa
2. työskennellessä miesvaltaisella alalla
3. opetellassa lentämään purjekoneella
4. laskuvarjokerhossa
5. harrasteauto-touhuissa
- ja näitä niiden hauskuuden takia, eikä miesten kyttäyksen vuoksi. :D
Mun on ihan todella vaikeaa kuvitella itseäni korkeanpaikankammoisena purjehduslentokurssilla tai muutenkaan missään autonrassausharrastuksessa. En vaan ole yhtään sen tyylinen. Muuten olen kyllä melko avoin kokeilemaan monenlaisia asioita, mutta jotenkin kaikki tekninen tökkii.
Aloin oikein miettiä, missä mun tuntemat parisuhteessa olevat miehet käy ja mitä ne harrastaa. Kaikki taitaa käydä salilla ja joskus satunnaisesti keikoilla, muuten harrastukset on yhteisiä perheen kanssa. Mutta niitä sinkkumiehiä en tunne lainkaan enkä tiedä, missä niitä käy. Sen tiedän, ettei meidän polut kohtaa missään.
Näitä on kokeiltu:
Kuorolaulu, oli jopa sekakuoro, mutta n. 30 naisen lisäksi enimmillään 5 miestä, nekin aivan väärää ikäluokkaa ja todennäköisesti perheellisiä.
Aloittelijoiden juoksukurssi. 15 oikein viehättävää nuorta naista ja miesohjaaja (varattu). :D
Juoksukoulun jatko, täällä oli jo lähes puolet miehiä, 4/10.
Melontakurssi, taas noin 5/30 miehiä, näistä ehkä kaksi iältään sopivia, sinkkuudesta ei tietoa.
Kuoron naisvoittoisuus ei yllättänyt, mutta olisin kuvitellut, että noissa liikuntaharrastuksissa olisi enemmän miehiä. Miehet ei ilmeisesti käy kursseilla, kun ovat jo niin hyviä? :D
Sinkkumiehille siis vinkki, noissa harrastuksissa tapaa naisia. ;)
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuo frisbeegolf on aika noloa. Kun ei itse siinä ole mikään haka, niin lähinnä nolottaa, kun miespelaajat haluaa mennä radalla ohi. Mutta varmasti siinä pystyisi tekemään hyvän vaikutelman, jos treenaisi omat taidot kuntoon.
Ohittaminen frisbegolfissa on ihan normaalia ja välttämätöntä, koska samaa rataa voi kiertää yki yksin harjoitteleva tosiharrastaja ja viidentoista kaljoittelevan ihmisen porukka.
Viestin 28 kirjoittaja lisää vielä, että olen noissa harrastuksissa käynyt siksi että tykkään niistä, enkä miehiä etsimässä, mutta tulee sitä sinkkuna kuitenkin pidettyä silmät auki.
Vierailija kirjoitti:
Näitä on kokeiltu:
Kuorolaulu, oli jopa sekakuoro, mutta n. 30 naisen lisäksi enimmillään 5 miestä, nekin aivan väärää ikäluokkaa ja todennäköisesti perheellisiä.
Aloittelijoiden juoksukurssi. 15 oikein viehättävää nuorta naista ja miesohjaaja (varattu). :D
Melontakurssi, taas noin 5/30 miehiä, näistä ehkä kaksi iältään sopivia, sinkkuudesta ei tietoa.
Kuoron naisvoittoisuus ei yllättänyt, mutta olisin kuvitellut, että noissa liikuntaharrastuksissa olisi enemmän miehiä. Miehet ei ilmeisesti käy kursseilla, kun ovat jo niin hyviä? :D
Mä en ainakaan halua punakkana ja hikisenä mäkeä ylös puuskuttaessa ottaa mitään kontaktia naisiin.
Mun siskon mies muuten käy naapurin miesten kanssa pelaamassa tuota frisbeegolfia. Kaikki varattuja miehiä siis.
Vierailija kirjoitti:
Näitä on kokeiltu:
Kiitoksia vinkeistä.
tomboy kirjoitti:
SInkkumiehiä tavattu
1. opiskellessa miesvaltaista alaa
2. työskennellessä miesvaltaisella alalla
3. opetellassa lentämään purjekoneella
4. laskuvarjokerhossa
5. harrasteauto-touhuissa
- ja näitä niiden hauskuuden takia, eikä miesten kyttäyksen vuoksi. :D
1 & 2 tehty, mutta ketään ei valloitettu. Ehkä aika luovuttaa.
Mäkin lauloin joskus sekakuorossa. No, lähes kaikki kuorolaiset olivat naisia, miehiä oli joukossa ihan kourallinen ja hekin varattuja. Samoin juoksukoulua kokeiltu, siellä kaikki naisia. Kielikurssit yms on täynnä naisia, samoin kaikenlaiset retket. Miehet taitaa olla niin yksin harrastavaa sorttia tai sitten ne ei harrasta mitään, että vaikea niitä on mistään löytää.
Pään aukominen ja perässähuutelu. Kannattaisi leikata lettinsä ja tuumia uudeleen.
Omista harrastuksista seuraava epätieteellinen otos:
Snooker - 90% miehiä
Kuntosali - 70% miehiä
Parisalsa - Kurssin aluksi 60% miehiä, myöhemmin 30% miehiä
Lentäminen - 90% miehiä
Tanssia, mm. show-, jazz- ja nykytanssia. Jos tunnilla on yksikin mies, se on melkoinen harvinaisuus. Opettajissa on joitakin miehiä. He ovat joko varattuja ja/tai homoja.
No vielä kun sinkku olin, ei itämaisen tanssin tunneilla kauheasti miehiä näkynyt... :D
Nykynen mies on löydetty netistä, ja aikamoinen kultakimpale onkin :)
En kyllä yhtään osaa ajatella, minkälaisia ihmisiä aikuisten uimakoulussa voisi olla, mutta syksyllähän sen sitten näkee. Toivotaan, että osuu joku mukava sinkkumieskin ryhmään!