Onko vain hoikilla oikeus uimarannoille?
Jos kerta jotkut ihmiset huutelee ylipainoisille ilkeyksiä?
Kommentit (26)
Tämän vuoden kesä oli ensimmäinen kun uskaltauduin rannalle bikineissä. Yllätyin siitä, että itselläni oli useaa neitoa hoikempi kroppa. Olen kaikki nämä vuodet ajatellut, että mun täytyisi olla huippukunnossa voidakseni nauttia Suomen kesästä! Ensi kesänä mua näkee rannalla jokaisena hellepäivänä :)
Hyväksykää naiset/tytöt vartalonne sellaisenaan, kun se on.
Eiköhän siellä uimarannalla ole oikeus kaikkien pyöriä. Itseäni ei kylläkään huvita mennä uimarannalle kun siellä aina niinä parhaina päivinä pyörii hirvittävät määrät pinnallisia nuoria. Ei jaksa mennä sinne naurettavaksi.
Terveisin Naispelko23
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoden kesä oli ensimmäinen kun uskaltauduin rannalle bikineissä. Yllätyin siitä, että itselläni oli useaa neitoa hoikempi kroppa. Olen kaikki nämä vuodet ajatellut, että mun täytyisi olla huippukunnossa voidakseni nauttia Suomen kesästä! Ensi kesänä mua näkee rannalla jokaisena hellepäivänä :)
Ensi kesänä niitä aurinkoisia hellepäiviä onkin todennäköisimmin paljon, ehkä enemmän kuin menneenä kesänä ja viime vuoden kesällä yhteensä. Johtuu siitä, koska maailman säätila on omassa luontaisessa, muutaman vuoden kierrossaan siirtymässä vähitellen siihen tilaan, että itäisempi ja mantereisempi säätila on siirtymässä Suomen päälle. Tietää viime vuosia kylmempiä talvia, mutta myös kuumempia kesiä sellainen säätila.
Menneenä kesänä oli jo selvästi enemmän hellepäiviä (35), kuin vuosi sitten kesällä (19), eli muutosta on selvästkin tapahtumassa mainitsemaani suuntaan. Veikkaan, että ensi kesänä on vielä selvästi enemmän, kuin tuo 35, veikkaan ainakin jopa 50-60 hellepäivää ensi kesälle. Ehkä jopa 65 hellepäivän ennätys kesältä 2002 rikotaan. Kesät 2018 ja 2019 ovat helteisiä myös, mutta hellepäivien määrä ei kuitenkaan tuolloin enää ensi kesän määrästä välttämättä kasva. Vasta aikaisintaan kesällä 2020 on taas enemmän runsassateinen ja mahdollisesti vähähelteisempi kesä tiedossa. Sitä ennen ainakin kolme seuraavaa kesää ovat aurinkoisia hellekesiä. Välillä saadaan räväköitä sadekuuroja ja ukkoskuuroja, mutta ei juurikaan pidempiaikaisia sadejaksoja. Pääosin aurinkoista ja hellettä.
Ei kukaan oo mulle huudellu ku oon käyny uimassa.
Vedessä ne valaatkin ui.