Saisit 5 miljoonaa, jos suotuisit vuodeksi johonkin seuraavista pukeutumisrajoitteista
Kuvitellaan, että saisit 5 miljoonaa rahaa, jos suotuisit johonkin seuraavista pukeutumisrajoitteista vuoden ajaksi. Minkä valitsisit:
1) Joutuisit pitämään 15 senttimetrin piikkikoroilla varustettuja korkkareita jalassasi 24/7. Kerran viikossa saisit ne puoleksi tunniksi pois
2) Joutuisit aina valveilla ollessasi käyttämään mekkoa, jossa on 10 metrin mittainen laahus
3) Joutuisit pitämään tiukkaan nyöritettyä korsettia 24/7. Saisit kerran viikossa puoli tuntia vapaata.
4) Joutuisit pitämään pakkopaitaa 20 tuntia vuorokaudessa.
5) Et saisi liikkua ulkona muutoin kuin pukemalla kaulapannan, jossa on metrin mittainen talutushihna ja jonkun tuttavasi tulee aina taluttaa sinua siitä.
6) Joudut pitämään 24/7 nilkkarautoja, joiden välissä on 10 senttimetrin mittainen ketju.
Kommentit (53)
Korsetti JA laahus - saanko nyt 10 miljoonaa?
:-)
Tuosta korsetista 24/7 saattaisi lähteä vuodessa henki tulehdusten yms vuoksi.
Muut olisi helppoja jos kyse on euroista.
Mieluinten olisin kyllä nakkena koko vuoden.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja 3 vaikuttaa ehkä helpoimmalta tavalta tienata se 5 milliä. Mikä vain noista kyllä passaisi, jos siitä 5 miljoonaa irtoaisi.
Sinulla ei ole selvästikään ollut aitoa korsettia päällä :D
Sinulla ei ole koskaan ollut elämää :D
Voithan sinä niinkin ajatella. Mutta olen kuitenkin sen verran elänyt, että olen joutunut korsetinkin kokemaan. Voin kertoa, että aito korsetti ei ole mikään pikkujuttu tiukalle kiristettynä. Eivät ne naiset 1800-luvulla turhanpäiten hapenpuutteeseen pyörtyneet.
HEL-NYC kirjoitti:
En mitään. Mitä viidellä miljoonalla edes tekisi?
Tuotko taas kontekstia keskusteluun? Et halua yhtään provosoida etkä ymmärrä, miksi sinun sanomisiisi tartutaan?
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Mm tmä kommentti kertoo, miksi Helpyttyä inhotaan; ei se, että olisi rikas (vaikkei olekaan, koska hahmo trolli), vaan se tapa, millä jatkuvasti korostaa muka erilaisuuttaan ns tavallisiin ihmisiin lähes joka saralla. Tietty ajaa asiaansa trollina.
Ei sitäpaitsi edes erittäin varakaskaan sano noin viidestä miljoonasta eurosta (oletan, että ap tarkoitti euroja).
Sinulla ei taida olla niitä euroja tarpeeksi? Jos ihmiselle antaa noin vain viisi miljoonaa euroa, joutuu hän ihan uudenlaisten ongelmien eteen. Mihin sijoitetaan? Mikä on sopiva tuotto, mikä on tarpeeksi varma sijoituskohde? Kenen haltuun sijoituksen antaa vai hoitaako itse? Ostaako hän liian kallista omaisuutta (=ei ole varaa enää hoitaa).
Trolli en ole edelleenkään, kuten jo viime ketjussa huomattiin, ja minä en ole erilainen "tavallisesta ihmisestä", koska olen tavallinen. Mieheni ei ole, siksi kai hänestä puhun niin paljon. Mutta minä en haluaisi saada noin vain viittä miljoonaa. Nyt on aivan eri asia, koska en joudu murehtimaan tuollaista.
HEL-NYC kirjoitti:
Lahjoittaisit hyväntekeväisyyteen? Ai niin, mutta eihän sua moinen kiinnosta vaan lääkkeiden väärinkäyttö, piereskely pienessä yksiössäsi ja trollailu AV-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Tuotko taas kontekstia keskusteluun? Et halua yhtään provosoida etkä ymmärrä, miksi sinun sanomisiisi tartutaan?
Mielestäni toin keskusteluun realismia.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Lahjoittaisit hyväntekeväisyyteen? Ai niin, mutta eihän sua moinen kiinnosta vaan lääkkeiden väärinkäyttö, piereskely pienessä yksiössäsi ja trollailu AV-palstalla.
Varmaan lahjoittaisin. Ainakaan itselleni en niitä haluaisi. Jos sinulla on moisia harrastuksia, niin älä oleta, että muilla on. Enkä muuten ole koskaan asunut yksiössä. Olisi varmaan aika mukavaa.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Mm tmä kommentti kertoo, miksi Helpyttyä inhotaan; ei se, että olisi rikas (vaikkei olekaan, koska hahmo trolli), vaan se tapa, millä jatkuvasti korostaa muka erilaisuuttaan ns tavallisiin ihmisiin lähes joka saralla. Tietty ajaa asiaansa trollina.
Ei sitäpaitsi edes erittäin varakaskaan sano noin viidestä miljoonasta eurosta (oletan, että ap tarkoitti euroja).
Sinulla ei taida olla niitä euroja tarpeeksi? Jos ihmiselle antaa noin vain viisi miljoonaa euroa, joutuu hän ihan uudenlaisten ongelmien eteen. Mihin sijoitetaan? Mikä on sopiva tuotto, mikä on tarpeeksi varma sijoituskohde? Kenen haltuun sijoituksen antaa vai hoitaako itse? Ostaako hän liian kallista omaisuutta (=ei ole varaa enää hoitaa).
Trolli en ole edelleenkään, kuten jo viime ketjussa huomattiin, ja minä en ole erilainen "tavallisesta ihmisestä", koska olen tavallinen. Mieheni ei ole, siksi kai hänestä puhun niin paljon. Mutta minä en haluaisi saada noin vain viittä miljoonaa. Nyt on aivan eri asia, koska en joudu murehtimaan tuollaista.
Jos et ole trolli, niin miksi trollaat päivät pitkät?
Vierailija kirjoitti:
Helppo: kaulapanta. Kotona ja muutenkin sisätiloissa sais olla vapaana.
Tämä, tosin jos itse pitäisi hankkia se taluttaja, ei aina ehkä pääsisi ulos silloin kun tarvitsee.
Eka ja vika lähinnä vaivalloisia. Kai sitä kestäis köpötellä 10 sentin askeleita, mutta se lähinnä vituttais. Periaatteessa 5 millistä voisin tehdä minkä vaan.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Jos et ole trolli, niin miksi trollaat päivät pitkät?
Mitä trollausta tuossakin oli? Miksi luulet, että iso osa lottovoittajista päätyy isoihin velkoihin muutama vuosi myöhemmin?
Hikoilen niin paljon, ettei 24/7 korsetti tulisi kuuloonkaan. Mekkoihmisenä valitsen laahuksen.
1 ja 3 olen elänyt niin lukuun ottamatta nukkumista ja kotona kävelyä (viitaten kenkiin)
HEL-NYC kirjoitti:
Vähänkään tolkuissaan oleva ihminen ei edes kyselisi tällaista vaan antaisi rahan hyväntekeväisyyteen jos itsellä on niin paljon, että ei tarvitse.