Miksi mies lähtee yksin rannalle?
Olisin muuten lähtenyt mukaan, mutta en kerennyt heti aamusta. Meni kuulemma moikkaamaan kaveria, mutta tämä seurue lähtee muualle. Ei huvita lähteä itse rannalle, en pidä ihon grillaamisesta kun se vanhentaa ja rantapimut ja -pojat ovat silmissäni pinnallista pohjasakkaa.
Yksinkään ei jaksa minnekään mennä eikä ystäviä ole. Olo on vain tyhjä. Päivät täyttää sitten joko urheilu tai juominen.
Kommentit (27)
Minäminäminäminäminäminäja mun ongelmani
Miehesi varmaan haluaa ottaa aurinkoa. Typerää sanoa rannalla olijoita pinnallisiksi, normaaliajan se on nauttia kesästä ja ulkoilmasta. Ymmärrän että sinulla on paha olla mutta on todella itsekästä kiukutella ja estää miestäsi nauttimasta harvoista kesäpäivistä. Vaikutat itse jotenkin pinnalliselta ja tuomitsevalta. Luulen että olosi helpottaisi jos miettisit vähän miten voisit löysentää pantaa pään ympärillä.
Ovatko miehesi tai hänen ystävänsä loukanneet sinua jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa palstalla uusi mt-potilas.
Miksi mt-potilas pitäisi jakaa tällä palstalla?
Kivaa koko perheelle.
Ap on kamala jankkaaja, en ihmettele ollenkaan miksi ei ole kavereita ja mieskin meni yksin rannalle :D Kannattaa opetella tekemään niitä asioita yksin niin iitä sun itsetunto pikkuhiljaa kasvaa ja tiedä vaikka löytäisit kavereita kun alat käydä jossain
Vierailija kirjoitti:
Miehesi varmaan haluaa ottaa aurinkoa. Typerää sanoa rannalla olijoita pinnallisiksi, normaaliajan se on nauttia kesästä ja ulkoilmasta. Ymmärrän että sinulla on paha olla mutta on todella itsekästä kiukutella ja estää miestäsi nauttimasta harvoista kesäpäivistä. Vaikutat itse jotenkin pinnalliselta ja tuomitsevalta. Luulen että olosi helpottaisi jos miettisit vähän miten voisit löysentää pantaa pään ympärillä.
Ovatko miehesi tai hänen ystävänsä loukanneet sinua jotenkin?
No pari "ystävää" yritti aikanaan tuhota meidän suhteen väittämällä miestä pettäjäksi. Uskoin väitteet. Myöhemmin he myönsivät nämä valeeksi. Ei se mitään, aikaa kului sitä ennen märehtiessä, että miksi en riitä elämäni miehelle...
Luovuin näistä ystävistä ja huomasin, että he olivat vuosia talloneet minua kun oli mennyt hyvin. Huonoina päivinä he olivat toki tukena.
On muutenkin mennyt täysin luottamus ihmisiin. He sanovat yhtä ja tekevät toista. Olen huomannut, että parhaiten pärjää jos on kova ja kaunis. Silloin saa olla oma itsensä. Herkät ja lapsena rumatkuten minä poljetaan matalaksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Konkreettisia ohjeita?
Lopeta itsesi ajatteleminen. Aina löytyy joku jolla menee huonommin kuin sinulla, samoin joku jolla menee paremmin. Voi olla, että olet tällä hetkellä kaunis, mutta aina on joku joka on vähintään yhtä kaunis - ja joskus tulee se joka yhtä kaunis mutta nuorempi.
Lapsuus on ollut ja mennyt. Ei aikuinen ihminen voi enää syyttää kurjaa lapsuuttaan kaikesta. Aikuinen ottaa lusikan kauniiseen käteen, tekee inventaarion elämästään ja menee sillä mikä on annettu.
Tee tietoinen päätös ajatella positiivisesti (jollei tämä ole konkreettinen vinkki niin sitten ei mikään). Kun saat itsesi kiinni jostain ajatuksesta, joka ei tuo iloa elämääsi, ajattele se toisin.
Taas tätä "olet niin lapsellinen, muutu"-jankkausta. Itse olet jumalattoman tuomitseva ja asetut yläpuolelleni.
Ap
Mies varmaan meni yksin siksi, että kumppanina on tuollainen pahanilmanlintu, joka ei lähde mukaan...