Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia vanhenemista? Ikä 28.

Vierailija
27.07.2016 |

Otsassa hentoja juonteita ja sibeliusrypyt jotka näkyy jos tulet lähelle :( Alaluomissa hennot viivat ja jos nauran niin silmien ympärille tulee juonteita. Ei vielä pahat mutta kumminkin. Ikä kohta 29. Onko normaalia?

Milloin kannattaa ensimmäisen kerran kulmien välissä oleviin juonteisiin ottaa botoxia ja paljonko maksaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kysymys, miten voin hidastaa ryppyjen syntyä? Otsaa koitan olla kurtistamatta, olen opetellut sen ihan tietoisesti. Silmiä en siristele ja käytän aurinkolaseja. Yöllä jopa asettelen pään tyynylle niin, ettei silmien ympärys mene ryttyyn! Sibeliusjuonteet tulee usein seksin jälkeen esille kun huomaamattani olen kurtistellut kulmia.

Ap

Vierailija
2/5 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Olen 36 ja minulla on vahvat otsarypyt, selkeät sibeliukset, suupielijuonteet ja silmäpussit. Harmaita hiuksia. Suosittelen että otat koko hoidon, muuten olet 7 vuoden kuluttua tässä tilanteessa. Alamäki on alkanut ja jyrkkenee vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan onnellinen siitä, että miehelläni on isommat rypyt kuin minulla. On saman ikäinen. Miehelläni otsassa ja silmien ympärillä selvät juonteet. Tosin sille ne sopii. Epäreilua!

Ap

Vierailija
4/5 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Joillekin tulee ryppyjä jo 25 buotiaana ja joillain onnellisilla niitä ei ole vielä 40 vuotiaanakaan. Itse olen 26 ja silmien alla selvät rypyn alut jotka korostuu neikkiä käyttäessä kun niihin kertyy meikkivoidetta ym.

Vierailija
5/5 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypyt ovat ihan normaalia tuossa iässä, ja hylkää ajatus botoxista, se on hermomyrkkyä. Sen sijaan karaise hieman itseäsi. Älä tuijota viikkoon peiliin. Keskity vaikka uutisiin, maailmassa tapahtuu paljon kauheampia asioita kuin ihossasi. Oletko huomannut?

Mieti vähän mitä haluat elämältäsi, siis vähän suurempia asioita kuin epäluonnollisen sileät silmäkulmat. Ala toisin sanoen ajattelemaan suuria, ei niitä pieniä tyttömäisiä asioita. Ne kutistavat. Oman tulevaisuutesi kannalta kannattaa kehittää viisautta ja päättäväisyyttä. 

Suuntaa huomio muualle, muuten parut vielä 50-vuotiaana ryppyjäsi ja elämä on virrannut kaikkine anteineen, lahjoineen, elämyksineen ja ihanine ihmissuhteineen ohi. Sitten kaduttaa tuo omaan napaan tuijottaminen.

Botox-hoito maksannee muutaman sata euroa. Osta sillä hinnalla matka tai kirjoja tai anna hyväntekeväisyyteen. Toki voit ostaa lisää vaseliinia ja laittaa ihoosi kosteutta. Miksi vaseliinia? Siksi että suurin osa kalliistakin naamavoiteensa sisältää enimmäkseen tuota ainetta. Kaunis hymy siloittaa ryppyjä eikä maksa mitään. Ja itsevarmuus on se, joka kiehtoo myös vastakkaista sukupuolta. Eivät he laske vielä sinun ryppyjäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän