Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä jännänaisia löytää?

Vierailija
27.07.2016 |

Nimim. "Vain kilttien kanssa juttuun päässyt".

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälhän myö ollaan

Vierailija
2/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummajuttu, kaikkihan ne enemmän tai vähemmän ovat jännänaisia. Ei niistä ota selvää itse piru Erkkikään. Tuo että olet jutellut vain kilttien kanssa on vain pintaa. Sisällä asuu kuitenkin iso jännänainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä löytyy helposti paikoista, joissa mielenterveysongelmaiset kokoontuu. Eli mammapalsta tosiaan on hyvä paikka etsimiselle.

Vierailija
4/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko naisen, joka pettää, vie rahasi, valehtelee kaikille, ei voi luottaa missään asiassa, on alkoholisoitunut verenimijä? Tunnen tuollaisen.

Vierailija
5/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummajuttu, kaikkihan ne enemmän tai vähemmän ovat jännänaisia. Ei niistä ota selvää itse piru Erkkikään. Tuo että olet jutellut vain kilttien kanssa on vain pintaa. Sisällä asuu kuitenkin iso jännänainen.

On vähän niin kuin Kinder-muna, korkkaamatta ei tiedä mitä sisältä paljastuu?

Vierailija
6/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko naisen, joka pettää, vie rahasi, valehtelee kaikille, ei voi luottaa missään asiassa, on alkoholisoitunut verenimijä? Tunnen tuollaisen.

Kiitos kauniista kuvauksesta. Mielestäni tässä on jo havaittavissa jonkinlainen ero kuitenkin jännämiehiin, jotka yleensä kyllä lentäisivät pihalle välittömästi näillä oireilla.

Vierailija
7/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun pitää nyt ensin määritellä jännänainen, koska me ei muuten tiedetä mikä se on. Pitääkö olla väkivaltainen, päihderiippuvainen, persoonallisuushäiriöinen vai mitä pitää olla?

Vierailija
8/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o.. ehkä minä oon tämmöne tatuoitu jännänainen. On mulla kaks lasta, mutta aika kuluu (myös heidän kanssa) lähinnä skeittirampeilla. Muutenkin tykkään elää kovaa ja en oo niin tarkka siitä, kuinka monta kaljaa kukakin juo. Tai siitä, mitä naapuri kauppahihnalleen latoo. Säälittää naiset joille _äitiys_ on niin pyhä asia, ettei voi koskaan käyttäytyä kuin teini ja pitää hauskaa (ja vielä enemmän näiden tylsimysten miehet.)

Wt:n huutelijoille tiedoksi, että oon melko varakkaasta suomenruotsalaisesta perheestä. Mulle ainakin on opetettu, että omalla koulutuksellaan lesoilevat tai muita vähättelevät ihmiset on tosi juntteja. Ei köyhät eikä punatukkaset.

Vierailija
9/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sun pitää nyt ensin määritellä jännänainen, koska me ei muuten tiedetä mikä se on. Pitääkö olla väkivaltainen, päihderiippuvainen, persoonallisuushäiriöinen vai mitä pitää olla?

Täytyy myöntää, että en ole ihan varma itsekään. Siksi olisi hyvä nähdä sellainen lähempää.

Vierailija
10/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vähän niin kuin Kinder-muna, korkkaamatta ei tiedä mitä sisältä paljastuu?

Pikemminkin vähän niin kuin sellainen venäläisenä maatuskana tunnettu puunukke. Koskaan et tiedä paljastuuko pinnan alta uusi yllätys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi