Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin helvetin pettynyt mieheeni

Vierailija
27.07.2016 |

Milloinkohan kerron sen hänelle? En voi sietää miestäni. Hän on minulle yksi suuri iso melkoinen pettymys. Etenkin lastnkasvattajana. Ja rakastajana ja ihan kaikessa. En halua häntä enää yhtään. Kaverina ihan kiva, mutta miehenä, pllääärrrhhhh.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin aloit ajatella noin ja miksi?

Vierailija
2/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis varmasti pettymyksessä on vikaa minussakin sillälailla että olen muuttunut ihan hirveästi liitossamme osin mieheni ansiosta, mutta moes ei muutu mukana tietenkään ja on siis aivan väärä minulle. Hyvä että tajusin tämän pettymyksen vihani häntä kohtaan takana edes nyt. En ole tajunnut miksi mies vituttaa koko ajan, vaikka on ns. kunnon mies. Ei tuollaiselle tee mieli tehdä mitään ja olla edes hyvä, johon on näin pettynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo tuli sulle yllätyksenä?

Vierailija
4/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin aloit ajatella noin ja miksi?

Kun ajattelen taakse päin niin 2-3 vuotta sitten. Lasten syntymän jälkeen ja kun rakastuin toiseen (se ei johtanut mihinkään kylläkään mutta silti) ja noin. Tänään asia kristallisoitui. Toisaalta helpottavaa tajuta omien tunteidensa syyt.

Vierailija
5/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo tuli sulle yllätyksenä?

Olen huono tunnistamaan tuntteni syitä.

Vierailija
6/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sama. Tosin lasten kanssa oli aina hyvä. Erohan siitä tuli.

Vierailija
7/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis varmasti pettymyksessä on vikaa minussakin sillälailla että olen muuttunut ihan hirveästi liitossamme osin mieheni ansiosta, mutta moes ei muutu mukana tietenkään ja on siis aivan väärä minulle. Hyvä että tajusin tämän pettymyksen vihani häntä kohtaan takana edes nyt. En ole tajunnut miksi mies vituttaa koko ajan, vaikka on ns. kunnon mies. Ei tuollaiselle tee mieli tehdä mitään ja olla edes hyvä, johon on näin pettynyt.

Oikeammin olet pettynyt siihen, ettei mies muuttunutkaan sellaiseksi kuin olisit halunnut hänen muuttuvan. Mieshän on kirjoituksesi mukaan samanlainen kuin oli jo tavatessanne. 

Vierailija
8/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeammin olet pettynyt siihen, ettei mies muuttunutkaan sellaiseksi kuin olisit halunnut hänen muuttuvan. Mieshän on kirjoituksesi mukaan samanlainen kuin oli jo tavatessanne. 

No aivan sama mihin olen pettynyt, mutta mies ei vastaa mielikuviani johtui se mistä hyvänsä ja hei hei. Olen tyytymätön ja se ei muuksi muutu vaikka miten pyärittelisit sen minun viakseni. Olen antanut miehen ymmärtää, että olen tyytymätön ja mies ei ole halunnut erota, kumma kun haluaa olla ihmisen, joka on häneen pettynyt kanssa.

Vierailija
9/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että kiinnostaa/koskee meitä muita, voin sanoa että ei kiinnosta, eroa ja sillä siisti.

Vierailija
10/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen alkaa miehen kanssa suhteeseen, luullen voivansa muuttaa miehen sellaiseksi kuin haluaa ja pettyy, kun mies ei muutu

Mies alkaa naisen kanssa suhteesee, luullen tämän pysyvän sllaisena kun nainen oli kun he tapasivat ja pettyy kun nainen muuttuu

Vierailija
11/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että kiinnostaa/koskee meitä muita, voin sanoa että ei kiinnosta, eroa ja sillä siisti.

No onhan se nyt kauheaa pettyä omaan mieheensä.

Ap

Vierailija
12/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tauti. Hoitoa en ole vielä keksinyt.

Vierailija
13/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen alkaa miehen kanssa suhteeseen, luullen voivansa muuttaa miehen sellaiseksi kuin haluaa ja pettyy, kun mies ei muutu

Mies alkaa naisen kanssa suhteesee, luullen tämän pysyvän sllaisena kun nainen oli kun he tapasivat ja pettyy kun nainen muuttuu

En ole ajatellut muuttaa miestä, vaan hän ei ollut sitä mitä luulin ja lisäksi kun olen itse muuttunut, niin luulin moehen muuttuvan mukana, mutta ei niin hei hei sitten vaan. Mulla on vain yksi elämä.

Vierailija
14/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ruikutat täällä, etkä eroa? Mitä me av-mammat voimme asialle tehdä?

Vierailija
15/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista ei voi ymmärtää.

Sama mies, mutta yhtäkkiä kaikki onkin väärin.

Vierailija
16/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ruikutat täällä, etkä eroa? Mitä me av-mammat voimme asialle tehdä?

No ei sille tartte mitään tehdä. Kuulkaa vaan. Ei tullut itselle edes mieleenkään, että mieheensä voisi pettyä. Ajattelin valinnneeni hyvin. Tosin ehkä olisinkin, ellen olisi itse muuttunut. Ja ollut jotenkin vähän pää pensaassa valinnan aikoihin koko elämässäni siihen tai oikeammin näihin hetkiin saakka. Ja koko ajan pää vain tulee enemmän ja enemmän pois pensaasta.

Vierailija
17/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ajatellut muuttaa miestä, vaan hän ei ollut sitä mitä luulin ja lisäksi kun olen itse muuttunut, niin luulin moehen muuttuvan mukana, mutta ei niin hei hei sitten vaan. Mulla on vain yksi elämä.

Niin, tässä juuri todennat tätä asiaa

Vierailija
18/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tässä juuri todennat tätä asiaa

No olenhan minä hänelle kertonut asioita itsestäni, mutta mies vain haluaa olla sellainen mistä en pidä, niin ei mun ole häneen enää pakko olla tyytyväinen. En koita muuttaa häntä, mutta hänen olisi oman itsensä vuoksi ehkä kannattanut muuttua. Jos haluaa, että mä olen häneen tyytyväinen. Toki ehkei se ole hänen elämänsä tärkein päämäärä, eikä tarvitse ollakaan.

Vierailija
19/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tajua tätä logiikkaa. Siis mies ei ole muuttunut miksikään ja sinä olet alunperin rakastunut tähän mieheen. Sinä olet muuttunut, siis eikö sinun pitäisi olla pettynyt itseesi eikä mieheesi?

Sitähän minäkin, ihan sama mitä tapahtuu niin aina se vika on miehen, EI KOSKAAN NAISEN.

M38

Vierailija
20/31 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinun pitäisi olla pettynyt itseesi?

Olet muuttunut eri ihmiseksi, haluatkin mieheltäsi nyt eri asioita kuin aiemmin. Eihän se miehen vika ole! Mieti nyt hyvä ihminen oikeasti, miehen olisi pitänyt muuttua sinun mielikuviesi kaltaiseksi. Miten ihmeessä? Mistä hän sen olisi voinut tietää vai opastitko koko ajan, että ole ja tee näin ja muutu tämän kaltaiseksi?

Eroa jos haluat, mutta älä syytä miestä vaan itseäsi erosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi