Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyvää imuria?

Minpe
27.07.2016 |

Etsinnässä olisi uusi imuri opiskelijapariskunnalle. Edellinen imuri on jokin prisman halpis imuri (60e), ja sillä ei kyllä tee mitään.

Etsinnässä kohtuullisen tehokas imuri, jolla lähtisi siis karvamatosta hiukset ja eteisen lattian hiekoitushiekka (edellinen ei edes tähän pysty). Mitään huippuimuria ei nyt kuitenkaan etsitä eikä ole varaa kovin useita satasia sijoittaa, mutta sellainen joka nyt menisi useamman vuoden. Mistä hintaluokasta kannattaisi alkaa katselemaan? Suosittele jos sinulla on hyvä vinkki :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dysonin pussiton.

Pussillisista Miele.

Kirpparilta, netistä tms käytettynä voi löytyä ihan helmiä. Suodattimet kun vaihtaa niin ei edellisten hajutkaan tule mukana. Dysonin suodatin on pestävä ja Mieleenkään uusi suodatin ei montaa kymppiä ole.

En ostaisi kaupasta Mielen uutta halvinta, nykyään heilläkin on b-luokkaa tuotannossa.

Vierailija
2/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miele. Juuri ostin uuden Mielen ja hyvä on, tukevaa tekoa. Eikä mun malli edes ollut lähelläkään kalleinta. 

Vierailija
4/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin vajaa vuosi sitten Electroluxin Ultra One Deluxen. Paras imuri mikä mulla on ikinä ollut. Meillä on kolme kissaa ja koira plus lapsia, joten imuri todellakin joutuu kovalle koetukselle ja tämä imuri tekee todella hyvää jälkeä! Elukoitten karvat lähtee matosta tuosta vaan. Pölypussi on iso, joten sen vaihtoväli on pitempi. Virtajohto on niin pitkä, että saan imuroitua koko alakerran ilman pistokkeen vaihtoa. Lisäksi tuossa on allergiasuodatin, joten pölyt ja hajut pysyvät imurissa, eivätkä leijaile takaisin huoneilmaan. Olen todella, todella tyytyväinen.

Ostin imurin alesta, maksoin himpun vajaa 200e.

Vierailija
5/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volta, no en saa karvamatosta silläkään, on piiskattava ulkona.   Eteiseen muoviruohomatto voisi olla hyvä, ainakin maalla oven edessä auttoi hiekan pitämiseen ulkona.

Vierailija
6/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa on vähän hankala noita mattoja viritellä käytävän puolelle, toki oven sisäpuolelle voisi lisätä jonkin kynnysmaton.. :)

Vierailija
7/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dysonin allergy imuri meillä koora/lapsiperheessä. Jo 7 vuotta vanha ja oli noin 400€ ostaessa mutta ihan sen arvoinen! Lähtee karvat matoista eikä tarvi huoltaa ku pesemällä suodatin sillon tällön.

Vierailija
8/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minpe kirjoitti:

Kerrostalossa on vähän hankala noita mattoja viritellä käytävän puolelle, toki oven sisäpuolelle voisi lisätä jonkin kynnysmaton.. :)

Mullon ainakin eteinen oven sisäpuolella.  Matto ei saa olla liian korkea jos kynnyksen vieressä että ulko-oven saa kiinni.

Vierailija
9/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai ollut liikaa homochateissa kun tästä tuli ihan muut imurit heti mieleen :D

Vierailija
10/10 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärcherin vesisuodattimellinen imuri. Maksaa 250€, mutta on todellakin sen arvoinen.

Puhdistaa imuroidessa myös hyvin sisäilmaa, meillä on kauheesti pölyä ja kissoista ja koirista lähtee karvaa ja ilma on välillä sakeana ties mitä töhnää. Mutta ei enää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä