Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko, että kaikki täällä pyörivät miehet on jotenkin rumia vässykkä idiootteja joilla ei ole muuta elämää?

26.07.2016 |

Ei meillä kaikilla miehillä ole välttämättä sen parempaa tekemistä joka ilta kuin lueskella tällaisia foorumeita ja katsella telkkua samalla. Ihan kuin te naiset.

Toki on täällä muutamia vakkari hullujakin, mutta suurimmaksi osaksi näen miehiltä todella asiallisia kommentteja.
Varsinkin kun vertaa naiskommentointiin jota voisi sanoa sairaaksi välillä ilman mitään perusteluja.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn täällä, kun töissä olen jo kaikki muut palstat tsekannut.

Vierailija
2/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varsinkin kun vertaa naiskommentointiin jota voisi sanoa sairaaksi välillä ilman mitään perusteluja."

No ehkä, kun suurin osa täällä on naisia, joten kyllähän niitä hullujakin löytyy joukosta.

Jokatapauksessa siis, vastauksena otsikon kysymykseen, en luule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ole aivan järjetöntä ajatella, että täällä on keskimäärin rohkeampia ja ennakkoluulottamampia, uteliaampiakin, miehiä kuin miesten foorumeilla. Se on sitten oma kysymyksensä, hyväksyvätkö naiset tuollaisia miehiä...

Vierailija
4/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule :D mun mies palstailee täällä välillä ja hänellä on kyllä omakin elämä eikä ole mikään ruma, päin vastoin moni nainen voisi ottaa hänet ulkonäön perusteella 🤔 ihan tavallinen mies!

Vierailija
5/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen syrjäytynt ja ruma vässykkä.

-m24

Vierailija
6/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen itseasiassa, että melko moni "mies" onkin nainen.

Vierailija
7/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että miehet käyvät täällä lähinnä provoamassa ja/tai kertomassa "palstamammoille" kuinka tyhmiä/rumia/lihavia he ovat...

Vierailija
8/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vässykkä, olen van addiktoitunut. :(

Vierailija
9/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun täällähän käy vain ja ainoastaan MIESTEN ELIITTIÄ niinkun joku "eliittimies" täällä kerran väitti :)

Vierailija
10/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen itseasiassa, että melko moni "mies" onkin nainen.

Niin minäkin itseasiassa

Vierailija
11/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun täällähän käy vain ja ainoastaan MIESTEN ELIITTIÄ niinkun joku "eliittimies" täällä kerran väitti :)

Haha reps =D

Vierailija
12/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Hamsterimies/lassukka/sss/palstapersu/pokemonin vihaaja taas täällä. Naisten haukkumisvuoro tänään?

Vierailija
13/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap (jos ei ole provo, koska tällä palstalla ei voi uskoa kehenkään), on pitkästä aikaan fiksuin mies, mitä täällä hullujen palstalla on nähty.

Vierailija
14/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastailee itselleen. Taidan ilmoittaa.

Vierailija
15/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule vaan tiedän.

Vierailija
16/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, heilataanko yhdesä suurelle johtajalle ja feminidtibartut rauskaukseen!

Vierailija
17/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule.

Vierailija
18/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä ole aivan järjetöntä ajatella, että täällä on keskimäärin rohkeampia ja ennakkoluulottamampia, uteliaampiakin, miehiä kuin miesten foorumeilla. Se on sitten oma kysymyksensä, hyväksyvätkö naiset tuollaisia miehiä...

Samoin kuin se kysymys, onko sillä naisten hyväksynnällä mitään väliä, kun sitä ei olla hakemassa täältä sen enempää kuin muualtakaan?

Vierailija
19/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nykyään päivisin Suomen aktiivisin yleinen paskanjauhanta forumi. Ei siis mikään ihme, että tänne miehiäkin eksyy. 

Vierailija
20/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap (jos ei ole provo, koska tällä palstalla ei voi uskoa kehenkään), on pitkästä aikaan fiksuin mies, mitä täällä hullujen palstalla on nähty.

En ole provo. Eikä ole muita nickejä.

Sarkasmia korkeintaan välillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi