Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun pitää AINA olla se, joka käy muiden luona kylässä?!! :(

Vierailija
26.07.2016 |

En enää jaksa tätä touhua! Mua pyydetään kylään sinne ja tänne, mutta kukaan ei tule mun luo kylään pyynnöistä huolimatta!! Juuri silloin on kovasti kaikkea tekemistä ja menoa jne.
No, lopetin kyläilyt ja nyt ollaan huuli pyöreänä (sukulaiset, kaverit yms.) Olen siis monet kerrat pyytänyt, että myös mun luona voisi käydä kahvilla. Mutta kun aina on kummasti kaikilla jotain muuta ohjelmaa.
Tuntuu vaan niin hölmöltä aina olla se, jonka pitää tai siis piti lähteä kylään! :( V*tuttaa... Loppu!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just toisinpäin.Kaikki tuleemun luo kylään, mutta en saa itse koskaan kutsua tulla kylään :(

Vierailija
2/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Hetken mietin, että oonko ite kirjottanu tän. Mulla on ihan sama juttu. Nyt olen vähentäny radikaalisti vierailuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ylipäätään vierailee toistensa luona nykyään todella vähän. Meillä ei käy koskaan ketään eikä mekään kyllä oikein käydä missään. En sitten tiedä, tulisko käytyä enemmän, jos ois lapsia.

Itse päätin nyt kunnostautua ja alkaa käymään enemmän ja myös kutsua enemmän. Ja siis ihan silleen, että asia kanssa sovitaan eikä jätetä roikkumaan "sitten joskus"- tilaan.

Siitä ei pääse kyllä varmaan ikinä, että lapsuudenmaisemista joku tulis käymään. Itse tulee käytyä lähinnä enää vanhempien luona, ei jaksa sitä hikihatussa juoksemista, varsinkin, kun se ei ole lainkaan molemmin puolista.

Vierailija
4/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samantyylinen ongelma mulla, kun oon aina se, joka kyselee mitä kuuluu, muistaa merkkipäivinä jne. Vähitellen oon lopettanut ylimääräiset yhteydenpidot, kun ei ketään koskaan kiinnosta toisinpäin. Taidan olla tylsä ihminen. :/

Vierailija
5/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Ja isommassakin mittakaavassa. Muutin 500km päähän lapsuudenkodista, ja tämän kolmen vuoden aikana luonani on käynyt yksi kaveri sekä äitini. Molemmat kerran.

Kuitenkin aina kun siellä käyn, pitäisi ajella eestaas ja vierailla tuhannessa paikassa. Jos/kun ei jaksa, joku aina suuttuu.

"Voi ku pääsis käymään siellä sun luona mutta ku se maksaa niin paljon." Aijaa, itsehän pääsen ilmaiseksi!

"Olis kiva käydä mutta se on niin kaukana.." Totta tosiaan, sieltä tänne on paaaljon pidempi matka kuin täältä sinne.

Vierailija
6/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, tuu käymään, niin jutellaan...

Vierailija
7/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että luonani käytäisiin useammin, jos asuisin toisessa maassa. 100 km tuntuu olevan ylipääsemätön kynnys. Joku kylässä max kerran vuodessa. Ja olen hyvä emäntä. Tarjoilen herkkuja ja kuskaan jne. Enkä ole tylsä.

Olen juuri luopumassa vieraspatjasta, kun ei tuota koskaan tarvitse saati jotain kahviastiastoa.

Vierailija
8/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että luonani käytäisiin useammin, jos asuisin toisessa maassa. 100 km tuntuu olevan ylipääsemätön kynnys. Joku kylässä max kerran vuodessa. Ja olen hyvä emäntä. Tarjoilen herkkuja ja kuskaan jne. Enkä ole tylsä.

Olen juuri luopumassa vieraspatjasta, kun ei tuota koskaan tarvitse saati jotain kahviastiastoa.

Et satu asumaan Turussa?

Vierailija
9/27 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oo vuosiin jaksanut nähä ketään . It s normal.

Vierailija
10/27 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla. Ja isommassakin mittakaavassa. Muutin 500km päähän lapsuudenkodista, ja tämän kolmen vuoden aikana luonani on käynyt yksi kaveri sekä äitini. Molemmat kerran.

Kuitenkin aina kun siellä käyn, pitäisi ajella eestaas ja vierailla tuhannessa paikassa. Jos/kun ei jaksa, joku aina suuttuu.

"Voi ku pääsis käymään siellä sun luona mutta ku se maksaa niin paljon." Aijaa, itsehän pääsen ilmaiseksi!

"Olis kiva käydä mutta se on niin kaukana.." Totta tosiaan, sieltä tänne on paaaljon pidempi matka kuin täältä sinne.

Mitä pelkäämistä siinä että joku suuttuu🤣🤣mulle aivan sama mitä mieltä minusta ollaan tai kuka suuttunut.

Vierailija
11/27 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on yksi tuttu, jonka luona käydessä hiuksiin ha vaatteisiin, jne jää homeen haju. Tuttu ei tietenkään itse haista. Ja toinen paikka jota välttelen on eläintalous. Se haju ja ne v itun karvat. Ja sehän selvää ettei eläin talouksissa haise.🤣

Vierailija
12/27 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla asuu kaverit samalla paikkakunnalla max 5 km päässä eivätkä ole käyneet meillä vuosikausiin. Esim. olohuoneen sisustus on uusittu tuossa juuri ennen koronaa eikä tätä ole nähnyt kukaan perheen ulkopuolinen. 

Vierailija
13/27 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi minun täytyy aina kestittää vieraita kotiini ..

Vierailija
14/27 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on yksi tuttu, jonka luona käydessä hiuksiin ha vaatteisiin, jne jää homeen haju. Tuttu ei tietenkään itse haista. Ja toinen paikka jota välttelen on eläintalous. Se haju ja ne v itun karvat. Ja sehän selvää ettei eläin talouksissa haise.🤣

Pieni asunto ja iso ja kömpelö läähättävä koira, ei kiitos. Tai jaloissa kiehnäävä kissa.

Vierailija
15/27 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi minun täytyy aina kestittää vieraita kotiini ..

Kiertääkö jossain joku vierailupoliisi joka vahtii, että kestitset vieraita?

Vierailija
16/27 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et satu asumaan Turussa?

turussa ei ole parkkipaikkoja. ei sinne kukaan 100km päästä kävellen lähde.

Vierailija
17/27 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkut ei ole enää vuonna 2023 kovin trendikästä tarjottavaa.

Vierailija
18/27 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon asunut ulkomailla pian 20 vuotta ja koko tänä aikana vierailijat Suomesta: sisko kaksi kertaa, kaveri kerran.

Vierailija
19/27 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luo ei tarvitse tulla kylään enkä itsekkään tykkää kyläillä. Varsinkin näiden teidän viestien perusteella kyläily tuntuu olevan tosi hankalaa ja nostavan verenpainetta. No, yhden vierailijan kyllä keksin joka saa tulla vaikka lyhyemmälläkin varoitusajalla yökylään ja se on Ralph Fiennes.

Vierailija
20/27 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyi. miten joku pitää eläimiä sisällä ihmisten asunnossa. nämä eläinihmiset ovat saastaisia. kissat levittävät toksoplasmoosia ja koirat vetävät kutiavaa persettään pitkin mattoja. yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi