Qstock liput ostamatta?
Ostin kavereilleni lippuja ja ihan niin moni ei lähtenytkään kuin mitä aluksi näytti. Ostin lippuja reilummin että kaikille kavereille riittää kun tapahtuma loppuunmyydään. Nyt siis kuitenkin 25 kaveria perui ja minulla olisi nää nyt ylimääräisenä. 2 päivän lippuja ovat ja en mitään bisnestä näillä halua tehdä. Eli minulta saa näitä 120e/kpl.
Kommentit (14)
Niitä saa ostaa 108,50 e edelleen - miks joku ostais sulta?
Jäikö trokarilla luu käteen kun ei loppuunmyytykään?
Harmi kun kaverisi peruivat. Toivottavasti menee kaupaksi.
Just joo... Kuka idiootti ostaa yli 25 lippua jos ei ole edes varma että kaverit ovat tulossa
Kahden päivän lippuja on tosiaan vielä myynnissä. Mutta yritä perjantaina uudestaan :D
Kuka aikuinen tonne lasten tapahtumaan enää menee? Samaa paskaa vuodesta toiseen...
Laita yhteystiedot, niin keskustellaan.
Vieläkö löytyis 2pvn lippuja? Olisin kiinnostunut 1-2kp:leesta?!
Kuustokkaaja kirjoitti:
Ostin kavereilleni lippuja ja ihan niin moni ei lähtenytkään kuin mitä aluksi näytti. Ostin lippuja reilummin että kaikille kavereille riittää kun tapahtuma loppuunmyydään. Nyt siis kuitenkin 25 kaveria perui ja minulla olisi nää nyt ylimääräisenä. 2 päivän lippuja ovat ja en mitään bisnestä näillä halua tehdä. Eli minulta saa näitä 120e/kpl.
Esiintyyks Kuustonen siellä tai se sen bändi Qstone?
Moikka! Onko sulla vielä lippuja myynnissä? Haluaisin ostaa kaksi kappaletta jos kaikki eivät ole vielä menneet 😊
Vieras1234567890j kirjoitti:
Kuustokkaaja kirjoitti:
Esiintyyks Kuustonen siellä tai se sen bändi Qstone?
Tai ees toi Stone?
Minulla myös myytävänä 1 pe-la qstock-lippu. Hinta 120e. Ticketmaster, kuitti on.
tiinamarjukka.ylitalo@gmail.com
Paska festari, ei kiinnosta, sori.
Voisin ostaa 19?