Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kumpuaa Helsingin yöelämän hehkuttaminen jopa ulkomaalaisissa medioissa?

Helsinki on maalaiskaupunki
26.07.2016 |

Itse en sitä ymmärrä, varsinkaan nykypäivänä kun Helsingissä ei tapahdu mitään ja kaupunki on tyhjänä ihmisistä. Esimerkiksi kun nyt pitkästä aikaa lähdin viime sunnuntaina lämpimän kesäpäivän vuoksi viettämään iltaa Helsinkiin, oli se aivan kuollut.

Kalliossa oli kyllä jonkun verran porukkaa, mutta keskusta oli täysin kuollut ja kaikki paikat kiinni. Tämän lisäksi julkisetkaan eivät liikkuneet minnekään, joten niillä pois pääseminen oli mahdotonta.

Mitä se hauska ja mullistava toiminta on mistä ulkomaalaiset suomea hehkuttavat? Itse en tunne ketään joka näistä tietää, vaikka olisi koko ikänsä Helsingissä asunut.

Kommentit (50)

41/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että nykyään ne kivat paikat on vaikeammin löydettävissä, pitää olla tietyissä piireissä, jotta tietää, mihin kannattaa mennä.

Helsingin keskustan yökerhot on just näitä ruotsinlaivadiscoja, ei voisi vähempää kiinnostaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
42/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoo hyvä yöelämä on opiskelijabileissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat pilanneet Suomen maineen huoråamalla ulkomaalaisten miesten kanssa.

Suomalaiset miehet sen sijaan ovat maailmalla arvostettuja talvisodan sotasankareita ja meillä on paljon huippu menestyneitä maailmanmestareita kuten Mika Häkkinen ja Kimi Räikkönen.

Vierailija
44/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoo hyvä yöelämä on opiskelijabileissä.

Tämän olen itsekin kuullut. Harmi että olen liian vanha sinne. Ymmärrättävää kyllä kun ahdistelua tapahtuu jatkuvasti normibaarissa.

Vierailija
45/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Mummotunneli

Vierailija
46/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Mummotunneli

Kiimaset mummut pelottaa!

47/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaapa ihan helkkaristi mennä jonnekin Mummotunneliin mokkakikkeleiden lääpittäväksi. Onko nelikymppisenä peli tosiaan pelattu yöelämän suhteen? Kai asiaan on pakko alistua. 

Muuten, onko täällä muita nelikymppisiä metallifaneja? Missä te yleensä käytte? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
48/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Kiinnostaapa ihan helkkaristi mennä jonnekin Mummotunneliin mokkakikkeleiden lääpittäväksi. Onko nelikymppisenä peli tosiaan pelattu yöelämän suhteen? Kai asiaan on pakko alistua. 

Muuten, onko täällä muita nelikymppisiä metallifaneja? Missä te yleensä käytte? 

Mä pysyn Kalliossa, joskus saatan käydä bäkkärissä bissellä. Kehno tarjonta mielestäni.

Vierailija
49/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50: Sori alapeukku. Tykkään hevistä, raskaasta rockista ja punkista, mutten arvostanut mokkakikkeli-sanan käyttöä.

Vierailija
50/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että parhaimmat bileet on joidenkin vaihtoehtomusiikin kaupunkifestareiden jatkoilla, hyvässä seurassa. Ja kattoterasseilla. Kotibileissä. Tärkeintä on hyvä seura, eli mielenkiintoiset ihmiset, eikä niinkään paikka. Ja parasta musiikkia saa kun jokainen laittaa vuorollaan Spotikasta tai YouTubesta lempikappaleitaan soimaan. Sillä kaavalla ei voi koskaan mennä vikaan. T. N34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä