Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kumpuaa Helsingin yöelämän hehkuttaminen jopa ulkomaalaisissa medioissa?

Helsinki on maalaiskaupunki
26.07.2016 |

Itse en sitä ymmärrä, varsinkaan nykypäivänä kun Helsingissä ei tapahdu mitään ja kaupunki on tyhjänä ihmisistä. Esimerkiksi kun nyt pitkästä aikaa lähdin viime sunnuntaina lämpimän kesäpäivän vuoksi viettämään iltaa Helsinkiin, oli se aivan kuollut.

Kalliossa oli kyllä jonkun verran porukkaa, mutta keskusta oli täysin kuollut ja kaikki paikat kiinni. Tämän lisäksi julkisetkaan eivät liikkuneet minnekään, joten niillä pois pääseminen oli mahdotonta.

Mitä se hauska ja mullistava toiminta on mistä ulkomaalaiset suomea hehkuttavat? Itse en tunne ketään joka näistä tietää, vaikka olisi koko ikänsä Helsingissä asunut.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää löytää oikeet mestat. Itse suosin etenkin Highlightia. Se on muuten entinen kirkko :)

Mitä, onko Highlight back?? Siellä on teininä tullut vedettyä ensimmäisiä baarikännejä :D

Vierailija
22/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki on melko syvältä jos rehellisesti sanotaan. Tuo Löyly ja Sedun hernesaaren ranta ovat lopulta melko mitäänsanomattomia järkyttävän ruman teollisuuskompleksin vieressä. Jos olisin miljonääri ja pystyisin vapaasti valitsemaan asuinpaikkani, en todellakaan näillä seuduilla olisi.

Ihan tiedoksi että yksi asunto muiden joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset miehet saavat helposti naisia täällä, koska naisia ei kiinnosta moralisointi ja suomalaiset miehet lähestyvät harvoin.

Vierailija
24/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa helsinkiläisistä on heinäkuussa Saimaalla, Turun saaristossa, Savonlinnan oopperajuhlilla, Ruisrockissa, Pori Jazzissa ja kaikkialla muuallakin landella. Voipi tuo hiljaisuus selittyä juurikin tällä.

Vierailija
25/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset miehet saavat helposti naisia täällä, koska naisia ei kiinnosta moralisointi ja suomalaiset miehet lähestyvät harvoin.

Miks ei sit suoraan sanota, että kyse on pillun saamisesta?

26/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa helsinkiläisistä on heinäkuussa Saimaalla, Turun saaristossa, Savonlinnan oopperajuhlilla, Ruisrockissa, Pori Jazzissa ja kaikkialla muuallakin landella. Voipi tuo hiljaisuus selittyä juurikin tällä.

Olin just tulossa samaa sanomaan, nythän on kesälomakausi ja kaikki jossain. 

Itse tykkään helsingin yöelämästä kyllä, mutta en mistään sedujuottoloista tietenkään vaan klubeista, joilla voi käydä kuuntelemassa metallibändejä. Myös Kalliossa on kivoja baareja, esim. Majava.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
27/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mediassa ei voida tehdä niin, vaan se on tehtävä kiertoilmaisuin kuten "suomalainen yöelämä on loistavaa ulkomaalaisille miehille".

Vierailija
28/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mediassa ei voida tehdä niin, vaan se on tehtävä kiertoilmaisuin kuten "suomalainen yöelämä on loistavaa ulkomaalaisille miehille".

Huonosti menee jos pitää lentää pillun perässä toiselle puolelle maailmaa.

Vierailija
29/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki on maalaiskaupunki kirjoitti:

Itse en sitä ymmärrä, varsinkaan nykypäivänä kun Helsingissä ei tapahdu mitään ja kaupunki on tyhjänä ihmisistä. Esimerkiksi kun nyt pitkästä aikaa lähdin viime sunnuntaina lämpimän kesäpäivän vuoksi viettämään iltaa Helsinkiin, oli se aivan kuollut.

Kalliossa oli kyllä jonkun verran porukkaa, mutta keskusta oli täysin kuollut ja kaikki paikat kiinni. Tämän lisäksi julkisetkaan eivät liikkuneet minnekään, joten niillä pois pääseminen oli mahdotonta.

Mitä se hauska ja mullistava toiminta on mistä ulkomaalaiset suomea hehkuttavat? Itse en tunne ketään joka näistä tietää, vaikka olisi koko ikänsä Helsingissä asunut.

Et tiedä oikeita paikkoja.

Missä ne sitten ovat? Joku Kaikukin on mun mielestä ihan perus pikku klubi enkä ymmärrä sen hehkuttamista. 2000-luvun alussa kaupunki oli vielä elävä ja iso-roba täynnä mielenkiintoisia paikkoja. Nyt ei löydy mistään mitään kiinnostavaa. - AP

Ai. No lopetetankin samantien kalliin sisäänpääsyn maksamisen jos muillakin Suomen "peruspikkuklubeilla" soitetaan samantyylistä musiikkia. Mutta kun ei niin ei.

Mikä siinä musiikissa on niin erikoista? Samaa kuulee joka kuosiklubilla ja aamujatkoissa.

Se, että se on hyvää. En nyt ala sen kummemmin perustelemaan. Ja joka kuosiklubilla ja aamujatkoissa ei ole Suomen parasta äänentoistoa.

Vierailija
30/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ne sitten ovat? Joku Kaikukin on mun mielestä ihan perus pikku klubi enkä ymmärrä sen hehkuttamista. 2000-luvun alussa kaupunki oli vielä elävä ja iso-roba täynnä mielenkiintoisia paikkoja. Nyt ei löydy mistään mitään kiinnostavaa. - AP

Eli olet siis lähes eläkeiässä ja tulet tänne ulisemaan kun ei löydy mielenkiintoista yöelämää? Ymmärrätkö että yöelämä ei ole suunniteltu niille jotka eivät enää kestä edes kahta lasia siideriä ja menevät nukkumaan seitsemän uutisten jälkeen?

Vierailija
31/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet siis lähes eläkeiässä ja tulet tänne ulisemaan kun ei löydy mielenkiintoista yöelämää? Ymmärrätkö että yöelämä ei ole suunniteltu niille jotka eivät enää kestä edes kahta lasia siideriä ja menevät nukkumaan seitsemän uutisten jälkeen?

Mitä sä sössötät? Vaikka ikää on, ei meistä kaikista tule vässyköitä. Kyllä mulle viina ja kokaiini maittaa kuten ennenkin. Harmi vaan että yöelämä on kuollut. Te nuoret ette ymmärrä sitä, kun olette puristelleet finnejä silloin kuin Helsingissä oli joka puolella elämää.

Vierailija
32/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mun mielestä Helsingin yöelämä on surkea.

Joskus käyn baareissa jos on hyvä porukka kasassa ja muut haluaa baariin, mutta silloinkaan en keskustassa vaan lähinnä Kalliossa.

Eipä sieltäkään kyllä mitään kiinnostavaa irti saa, tosin pubeissa kalja on suht. halpaa.

Tanssipaikoissa soi paska musiikki jokapuolella Helsinkiä ja Suomea, ainoastaan joskus jossain privabileissä on hyvä musiikki ja meno.

Villi veikkaukseni tuon hehkutuksen (tapahtuuko sitä todella?) suhteen kuitenkin on se, että Helsingistä/Suomesta saa niin helposti seksiä - etenkin ulkomaalaiset.

Ei ole yksi, kaksi eikä edes kymmenen ikäluokkani naista, joiden tiedän "fanittavan" innoissaan jotain "eksoottisia" aussimiehiä, latinoita, brittejä, italiaanoja ymv.

Edellä mainitut saavat todella helposti seuraa suomalaisesta nuoresta naisesta.

N24

Vierailija
33/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset pyörii edelleen Iso-Roba-Annankatu-akselilla,esim. Los Cojones ja

Bones ja hehkutuksen syy juuri se,että hipsteritytöt ei ole yhtään rasistisia iän tai ulkomaalaisuuden suhteen.Joku 45-50v arabi voi päästä alle 30v minmien kanssa jakoille.Ei välttämättä onnistu Berliinissä tai Barcelonassa.

Vierailija
34/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alussa ihmisillä oli rahaa ja some ei vienyt kaikkea aikaa. Sääli etteivät nuoret pääse nauttimaan samanlaisesta elämästä nykyään. Silloin ei säästelty.

Vierailija
35/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorista on tullut luusereita. Ei niitä ravintolat tai seksi enää kiinnosta. Jahtaavat vain pokemoneja.

Vierailija
36/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenikäisille ja näkäisille ulkomaalaisille miehille Helsinki on seksin saannin suhteen kuin Pattaya, paitsi ettei tarvitse maksaa.

Suomessa on maailman kevytkenkäisimmät maiset ja jostain ihmeen syystä pelkkä ulkomaalaisuus tekee täällä miehestä kuin miehestä kiinnostavan ja jännittävän.

Vierailija
37/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jast löörn tu spiik präktikal inglis and juu vill ket lot of pussi

38/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klubeilla musiikin taso on kyllä laskenut. Itse tykkäsin 2000-luvun alussa käydä esim. Hesari-klubilla, siellä oli oikeasti hyvää tanssimusaa. Trance ja gabber soivat monilla teknoklubeilla 90-luvulla, ja oi että me jorattiin. 

Nykyään vaan jotain kamalaa jenkeistä tullutta perseenpyöritysmusaa tyyliin Britney Spears. 

Palasin takaisin metalliklubeille, tosin niitäkään ei tällä hetkellä Helsingissä oikein ole, kun PRKL meni kiinni.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
39/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Klubeilla musiikin taso on kyllä laskenut. Itse tykkäsin 2000-luvun alussa käydä esim. Hesari-klubilla, siellä oli oikeasti hyvää tanssimusaa. Trance ja gabber soivat monilla teknoklubeilla 90-luvulla, ja oi että me jorattiin. 

Nykyään vaan jotain kamalaa jenkeistä tullutta perseenpyöritysmusaa tyyliin Britney Spears. 

Palasin takaisin metalliklubeille, tosin niitäkään ei tällä hetkellä Helsingissä oikein ole, kun PRKL meni kiinni.

Tätä itsekin tarkoitin, mutta ei taida nykynuoret ymmärtää miten paljon Helsingin yöelämä on rauhoittunut viimeisen 10 vuoden aikana. Bileitä oli paljon ja kaikilla oli kivaa. Nyt tuntuu että tämä kuollut meno on karkoittanut loputkin asiakkaat jonnekin.

Vierailija
40/50 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mistä pitää, teknon ja housen suhteen klubitarjonta on minusta parempaa kuin 15-20 vuotta sitten. Minusta Kaiku oli ihan hyvä mutta ei mitään mullistavaa, kun kävin siellä siskon kanssa, mutta siskoa ei sen jälkeen mainstream-yökerhot enää kiinnostaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme