17v tyttäreltäni jo 3.kerta kun puhelin varastetaan
kalliita samsungin.
Olen aina ostanut uuden. Empä usko enää. On tainnut rahan puutteessa myydä.
Kommentit (15)
Kerro tyttärellesi, että levittämällä jalkansa kerran saa tienattua moninkertaisesti jonkun samsungin hinnan.
Osta parinkympin perus nokia Gigantista ja sano ettei muuta enää tule. Ostakoot itse joa haluaa älypuhelimen vielä.
Vierailija kirjoitti:
Osta parinkympin perus nokia Gigantista ja sano ettei muuta enää tule. Ostakoot itse joa haluaa älypuhelimen vielä.
Eipäs törsäillä. Kymppi riittäköön.
http://www.ebay.com/itm/Slim-M5-Mini-GSM-Locate-Children-Card-Cell-Mobi…
Nii varmaa, kännipäissään hävittäny jonnekin.
Osta ihan halpa luuri, vielä sellainen vanhanaikainen.. kumma jos "varastetaan" :D
Ja jos on oikeasti varastettu, niin kannattaa sanoa, ettei pidä sitä puhelintaan housujen persetaskussa.. nykyään tuota näkee aika paljon ja helppohan siitä on puhelin viedä vaikka esim. ruuhkassa..
En ostaisi edes varastetun tilalle uutta. Itse täytyy 17-vuotiaana jo osata huolehtia tavaroista sen verran, ettei niitä kukaan pääse varastamaan. Jos ei osaa, niin sitten on voi voi.
Myyny saadakseen huumeita. Toi on niin tuttu kuvio.
Mistä on puhelin otettu? Jos pöydältä, taskusta tai laukusta, niin sitten ois syytä parantaa omaa huolellisuutta.
Ite en kyllä uutta kallista älyluuria ostais. Joku uus peruspuhelin tai sitten ostaisin itelleni uuden ja sais sen vanhan.
Tyttö keksinyt helpon tavan tienata. Mammaa pannaan halvalla:) 17 vuotiaat on kieroja.
kaikissa puhelimissahan on nykyään jäljitysominaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö keksinyt helpon tavan tienata. Mammaa pannaan halvalla:) 17 vuotiaat on kieroja.
Toivottavasti tyttö itse osaa veloittaa hieman korkeamman hinnan
Miten puhelimen voi jäljittää jos varastetaan?
Tää on näitä varakkaampien ongelmia. Köyhissä perheissä, joiden lapset tietävät että sen uuden ja hienon älypuhelimen tilalle ei uutta saa siitä yksinkertaisesta syystä, että ei ole varaa, harvemmin ne luurit häviävät, hajoavat tai joutuvat edes varkaiden käsiin. Suosittelen että teini saa nyt tilalle halvan ja ei älykkään peruspuhelimen. Voit selittää sen esim sillä, että ei taatusti houkuttele ainakaan varkaita.
Miksei se teini voi ostaa itse uutta, jos kerran ei osaa olla hävittämättä sitä? Vai ostaisitko kymmenennellä kerrallakin uuden?
Joo, osta sellainen perushalpa puhelin.