Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sukupuolta mielestäsi muuttaa?

N. Erkki
26.07.2016 |

1. Oletko hetero, homo vai bi?

2. Voisitko harrastaa seksiä tai seurustella ihmisen kanssa, joka on vaihtanut sukupuoltaan?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaako sinua jos et pysty päättelemään kanssaihmisen sukupuolta tämän ulkonäön perusteella?

Koetko hämmennystä jos kohtaamasi ihminen osoittautuukin eri sukupuoliseksi kuin miksi hänet oletit?

Ilmainen vinkki sinulle:

Anna asian olla ja jatka elämässä eteenpäin.

Keskustelun aiheena oli seksi ja seurustelu. Miksi olet noin vihainen, että toisilla on sukupuoleen liittyviä rajoja näiden kanssa. Syyllistämällä muita näistä et saa tervettä suhdetta etkä edes yhtä yötä.

Vierailija
62/69 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen hetero

2. En voisi, haluan miehen, joka on syntynyt mieheksi. Syitä ei tarvitse sen kummemmin perustella, koska kyse on henkilökohtaisesta seksuaalisesta mieltymyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Olen hetero

2. En voisi, haluan miehen, joka on syntynyt mieheksi. Syitä ei tarvitse sen kummemmin perustella, koska kyse on henkilökohtaisesta seksuaalisesta mieltymyksestä.

Oliko se niin, että jossain väitettiin ihmisen olevan transfobinen jos hän ei ole valmis olemaan transsukupuolisen kanssa? Eipä tehnyt kovin hyvää transsukupuolisille. Tarkoitan yleistä suhtautumista. Nyt kaikki ovat nyrkit pystyssä jo pelkästä trans-sanan kuulemisesta. 

Toinen asia. Miesoletettu? Mihin se liittyikään, muun- vai transsukupuolisiin? Mielestäni pitää voida olettaa, että henkilö on mies tai nainen. Itsekin teen olettamuksia tuolla kun kuljen. Erityisesti jos kauniita naisia tulee vastaan. Silmät ovat kuin lautaset kun katson perään..

Teen myös muita oletuksia.. hetero, hetero, homo.. hetero, ehkä bi, hetero.. no tuo on homo, hetero.

-transmies

Vierailija
64/69 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geneettisesti hän on mies jolla on penis, mutta muuten kyllä voisin kohdella häntä kyllä kuten ketä tahansa viehättävää naista. Ja kyllä jos hän pyytäisi imemään, niin tottakai.

M30

Olet juuri tullut ulos kaapista biseksuaalina, onneksi olkoon! Valitettavasti suurin osa transnaisista ei ole edes Mona Blingin tasoa läpimenevyydessä, mutta jos mela mekossa ei haittaa, niin anna mennä vaan.

Vierailija
65/69 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sukupuolta voi korjata. Kehoa voi muuttaa hormoneilla ja leikkauksilla. Kun olin nuori mies niin käytin testosteronia ja anabolisia steroideja kun harrastin bodausta. Tottakai ne aineet muutti. Pystyin käyttämään valtavan määrän proteiinia lihomatta ja punnersin penkistä 150 kg 70 kiloisena. Korjasinko kehoani? En. Korjaako mies naishormoneilla kehoaan ( päinvastainen tapaus ), no ei korjaa. Vaikutuksia niissä on, ja isoja sellaisia.

Vierailija
66/69 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Olen hetero

Oliko se niin, että jossain väitettiin ihmisen olevan transfobinen jos hän ei ole valmis olemaan transsukupuolisen kanssa? Eipä tehnyt kovin hyvää transsukupuolisille. Tarkoitan yleistä suhtautumista. Nyt kaikki ovat nyrkit pystyssä jo pelkästä trans-sanan kuulemisesta. 

Toinen asia. Miesoletettu? Mihin se liittyikään, muun- vai transsukupuolisiin? Mielestäni pitää voida olettaa, että henkilö on mies tai nainen. Itsekin teen olettamuksia tuolla kun kuljen. Erityisesti jos kauniita naisia tulee vastaan. Silmät ovat kuin lautaset kun katson perään..

Teen myös muita oletuksia.. hetero, hetero, homo.. hetero, ehkä bi, hetero.. no tuo on homo, hetero.

-transmies

Oletettu-termin käyttö tyrehtyi omaan näppäryyteensä. Alunperin sillä tarkoitettiin, että kenenkään sukupuolta ei voi olettaa päältäpäin, koska sukupuoli asuu sielussa, eivätkä kaikki transitioidu. Eli käytännössä kaikilta pitäisi varmistaa joka tilanteessa tämän sukupuolikokemus tai vähintään pronominit. Yleensä se kopsahtaisi ei-niin-läpimenevien transien ja muusujen kohdalle. Nykyään tiedostavimmat vihervasemmistolaiset puhuvat jopa itsestään oletettuina, ihan kuin ihminen ei itse tietäisi sukupuoltaan :D.

"Sanat naisoletettu ja miesoletettu on otettu käyttöön, jotta saisimme sanat transihmisten väärinsukupuolitukselle.

Usein transmies oletetaan naiseksi ennen kuin hän menee korjaushoitoihin (jos menee), transnainen mieheksi ja muut sukupuolitetaan lähes aina väärin."

"Se ei tarkoita että sanoja miesoletettu ja naisoletettu tarvitsisi käyttää joka. Ikinen. Kerta. Varsinkaan itsestään.

Poikkeuksena ne kerrat, kun sinut sukupuolitetaan väärin. "Olen transnainen, mutta silloin elin miesoletettuna."

Tämä koskee hyvin harvoin cis-sukupuolisia."

"Käytännössä cisnainen on aina naisoletettu ja cismies miesoletettu."

https://twitter.com/tuulikamppila/status/1098215884009734148

Ovatko transit sitten transoletettuja?

Vierailija
67/69 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko ihonväriä muuttaa?

Ohis.

Voi.

Ai voi? Sitten rupean ruskeaksi tytöksi. Ei tarvitse kuunnella enää woketusta kuinka olen valkoisena miehenä mukamas etuoikeutettu johonkin.

Viva La France and Brown Trans!

Vierailija
68/69 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sukupuolta voi korjata. Kehoa voi muuttaa hormoneilla ja leikkauksilla. Kun olin nuori mies niin käytin testosteronia ja anabolisia steroideja kun harrastin bodausta. Tottakai ne aineet muutti. Pystyin käyttämään valtavan määrän proteiinia lihomatta ja punnersin penkistä 150 kg 70 kiloisena. Korjasinko kehoani? En. Korjaako mies naishormoneilla kehoaan ( päinvastainen tapaus ), no ei korjaa. Vaikutuksia niissä on, ja isoja sellaisia.

Vahvistit kehoasi johon olit jo tyytyväinen(tavallaan) ja yhteydessä, myös henkisesti. Luulen että jos käyttäisit estrogeeniä niin haluaisit pian palata testosteroiniin ja korjata estrogeenin aiheuttamat vaikutukset kehossasi. Onneksesi sinulla olisi penis jo omasta takaa.

Vierailija
69/69 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naarasmuusuoletetun saunaongelmat:

Tamperelais­saunalla on tiukat vaatimukset nännien peittämisestä, saunojien mielestä vaatimus on syrjivä: ”Minut väärin­sukupuolitettiin tilanteessa naiseksi”

Tampereella Rauhaniemen kansankylpylällä on käyty jo pitkään kiistaa nänneistä. Kyse on siitä, kuka saa saunoa yleisenä saunana ja uimapaikkana tunnetussa paikassa ilman yläosaa ja kuka ei.

"...olen katsonut, kun mies­oletetut ovat ilman yläosaa ..." "... saunavalvojan lähettämä nais­oletettu hengenpelastaja saapui ..." "...  välitti sanaa edestakaisin nelikon ja mies­oletetun saunavalvojan välillä."

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008301440.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän