Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää luottako miehen puheisiin

Vierailija
26.07.2016 |

Rakkaat naiset! Vaikka kuinka rakastatte ja haluatte uskoa hyvää miehestänne ja lastenne isästä, älkää olko sinisilmäisen luottavaisia. Sanat ja teot voivat nimittäin peittää todelliset mielenliikkeet.
Kehonkieltä ei voi salata, se paljastaa. Katsooko hän sivulle puhuessaan, räpytteleekö silmiään? Kääntyykö poispäin nukkuessaan, eikö halaakaan jos heräät yöllä? Nukkuuko naismaisessa asennossa? Suojaako tietokoneensa ja kännykkänsä salasanalla? Nämä kaikki ovat varoituksia, että miehen todelliset ajatukset eivät olekaan ihan niin puhtoisia kuin mitä puheet antaisivat ymmärtää. Hänellä voi olla toinen, tai ehkä hän on piilohomo tai jopa haluaisi olla nainen.
Epäilen, että miehelläni on jotakin meneillään jonkun blondin kanssa, jolla on koira. Olen löytänyt pari kertaa outoja karvoja hänen vaatteistaan viime vuosina. Totta kai kieltää sen, mutta kehonkieli ilmaisee, että jostakin hän hermostuu. Jotakin hän salaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen huolestuttavaa on nukkuminen naismaisessa asennossa!

Pahoittelen palstataukoa, koska googlaan naismaiset nukkuma-asennot. :D

Vierailija
2/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sun mies on perseestä ja vehtailee jonku toisen kanssa, ei tarkota että me muut valitaan miehiksemme samanlaisia pettureita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon blondi ja mulla on koira.  Ketuttaako? ;)

Vierailija
4/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu! Epäilys on tervettä.

Vierailija
5/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon blondi ja mulla on koira.  Ketuttaako? ;)

Mitähän joku saa irti tällaisista viesteistä.... mitä pitäisi sanoa? Good for you?

Vierailija
6/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat naiset! Vaikka kuinka rakastatte ja haluatte uskoa hyvää miehestänne ja lastenne isästä, älkää olko sinisilmäisen luottavaisia. Sanat ja teot voivat nimittäin peittää todelliset mielenliikkeet.

Kehonkieltä ei voi salata, se paljastaa. Katsooko hän sivulle puhuessaan, räpytteleekö silmiään? Kääntyykö poispäin nukkuessaan, eikö halaakaan jos heräät yöllä? Nukkuuko naismaisessa asennossa? Suojaako tietokoneensa ja kännykkänsä salasanalla? Nämä kaikki ovat varoituksia, että miehen todelliset ajatukset eivät olekaan ihan niin puhtoisia kuin mitä puheet antaisivat ymmärtää. Hänellä voi olla toinen, tai ehkä hän on piilohomo tai jopa haluaisi olla nainen.

Epäilen, että miehelläni on jotakin meneillään jonkun blondin kanssa, jolla on koira. Olen löytänyt pari kertaa outoja karvoja hänen vaatteistaan viime vuosina. Totta kai kieltää sen, mutta kehonkieli ilmaisee, että jostakin hän hermostuu. Jotakin hän salaa.

Olen paininut samojen ajatusten alla muutaman vuoden. En ole saanut vahvistusta tunteelleni mitä se sanoo toisin sanoen mies ei ole jäänyt kiinni mistään.. Vielä... En voi lähteä jos en ole varma. Ehkä loppuelämän haluan uskoa että olin väärässä:(

Vierailija
7/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia ei kannata seurustella. Koskaan tiedä koska sieltä taustalla paljastuu tuollainen mielipuoli. Silloin onkin jo liian myöhäistä, kun on jo menty tietämättään työntämään mulkku hulluun.

Vierailija
8/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein google-haun miehen nimellä ja kuvahakua selatessani tuli vastaan jonkun naisen instagram-sivut. Hän on blondi, hänellä on koira, häntä kiinnostaa samat scifielokuvat ja kirjat kuin miestä, ja asuu samalla paikkakunnalla. Ei voi olla sattuma.

Katsotaanpa miten mies puolustelee taas itseään kun tulee töistä.

Vierailija
9/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein google-haun miehen nimellä ja kuvahakua selatessani tuli vastaan jonkun naisen instagram-sivut. Hän on blondi, hänellä on koira, häntä kiinnostaa samat scifielokuvat ja kirjat kuin miestä, ja asuu samalla paikkakunnalla. Ei voi olla sattuma.

Katsotaanpa miten mies puolustelee taas itseään kun tulee töistä.[/quote

Onko teillä lapsia? Jos ei ole ja koet miehesi ehkä pettävän sinua niin lähde. Älä kiusaa itseäsi tuommoisella. Sairastut lopulta jos jatkat noin elämääsi. Sinun pitäisi elää ihmisen kanssa johon voit luottaa. Toivottavasti tajuat että joskus on parempi luovuttaa ja jatkaa toista tietä eteenpäin. Yksin ehkä jonkin aikaa. Asiat järjestyy. Älä siis pelkää muutosta ja tuhlaa elämääsi tuollaisiin ajatuksiin.

Vierailija
10/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lääkkeet auttaa vain, jos ne ottaa.

Vierailija
11/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta hommata vaan pumppaava Patrick. Sen "kehonkieli" on tyydyttävän ymmärrettävää!

Vierailija
12/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia? Jos ei ole ja koet miehesi ehkä pettävän sinua niin lähde. Älä kiusaa itseäsi tuommoisella. Sairastut lopulta jos jatkat noin elämääsi. Sinun pitäisi elää ihmisen kanssa johon voit luottaa. Toivottavasti tajuat että joskus on parempi luovuttaa ja jatkaa toista tietä eteenpäin. Yksin ehkä jonkin aikaa. Asiat järjestyy. Älä siis pelkää muutosta ja tuhlaa elämääsi tuollaisiin ajatuksiin.

On kolme lasta, nuorin on kaksivuotias. Pitäisi kai lähteä, sitä mieskin haluaa että saa juosta rauhassa missä haluaa, lukea kirjojaan ja pelata pelejään. Ei vaan saa sanottua, vaan aina vannoo rakkauttaan ja uskollisuuttaan kun otan asian puheeksi. Aina minä kuitenkin lopulta taivun uskomaan, ainakin puolittain, kun on yö puhuttu.

Mitä luulette, voiko noin pieni lapsi traumatisoitua, kun näkee isänsä itkevän ja hakkaavan päätään seinään? Siihen teatteriin se aina välillä menee.

Vierailija
13/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia? Jos ei ole ja koet miehesi ehkä pettävän sinua niin lähde. Älä kiusaa itseäsi tuommoisella. Sairastut lopulta jos jatkat noin elämääsi.

Taitaa olla sairastumisesta varoittelut myöhäisiä.

Vierailija
14/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap varoituksesta... minäkin hölmö olen uskonut kaikki mieheni jutut ja tarinat jo kohta kymmenen vuotta! Tänään kyllä kysyn siltä että kuka se blondi oikeen on ja miksi sillä on puhelimessaan salasana!?

Vierailija
15/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne lääkkeet auttaa vain, jos ne ottaa.

Miksi mollaatte jos ette tiedä tapausta. Joskus puoliso voi oikeasti vaistota että jokin mättää. Lopulta tunne ajaa "hulluuden" partaalle ihmisen:( mistään ei vastausta saa, koska pettäjä osaa toimia niin ovelasti... kuka täällä voi oikeasti sanoa että AP on väärässä tunteitensa kanssa.

Vierailija
16/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia ei kannata seurustella. Koskaan tiedä koska sieltä taustalla paljastuu tuollainen mielipuoli. Silloin onkin jo liian myöhäistä, kun on jo menty tietämättään työntämään mulkku hulluun.

Miksi se on myöhäistä? Seurusteluako ei voi lopettaa?

Vierailija
17/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaistoni sanoo että kaikki naiset ovat hyväksikäyttäviä sosiopaatteja. Vaistoonhan kannattaa luottaa eikö niin?

T. 24/7 palstalassukka

Vierailija
18/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Turha pelätä laukausta, sillä yksinäisyys... saman reiän nakertaa."

Vierailija
19/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen usein myös unia, että mies pettää. Merkitseekö se, että alitajuntani yrittää kertoa minulle jotakin, jota en hereillä ollessani huomaa?

T: ap

Vierailija
20/27 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin luottanut tunteeseen, olisin lähtenyt 10 vuotta aiemmin ja syytä olisi ollut.  Sen sijaan päätin uskoa ja luottaa ainakin siihen, ettei mies suoraan valehtele, kun kysytään. Halusin luottaa myös siihen, että mies kertoo olennaisista asioista, jos vähänkään arvostaa minua ja parisuhdettamme.  Tunteet ovat useammankin kerran olleet oikeassa ja olisi ennemmin kannattanut uskaltaa uskoa niihin eikä järkeen "kun mitään varsinaisia todisteita ei ole". Unetkin voivat kyllä kertoa asioista, joita ei uskalla nähdä tai ottaa esille päivänvalossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi