Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: "Äiti ja tytär saavat inhottavaa huomiota hengityssuojaimen takia"

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku mikkihiiri tekee itsestään ison numeron. Vitun yliherkät saisivat vähän kovettaa itseään, ettei tarvi tuollaista pelleilyä katella.

Vierailija
2/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos  äiti haluaa käyttää hengityssuojainta niin ok. Mutta onko ihan välttämätöntä laittaa se 3-vuotiaalle? Vai onko hänkin jo "monikemikaaliyliherkkä"?

Voi olla lapselle hiukan sosiaalisesti rajoittavaa, jos äiti "pakottaa" maskin käyttöön päiväkodissa, koulussa yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alan asiantuntija, mutta minusta tuollaiset hengityssuojaimet eivät kaasuilta suojaa vaan lähinnä pölyltä.

Vierailija
4/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos  äiti haluaa käyttää hengityssuojainta niin ok. Mutta onko ihan välttämätöntä laittaa se 3-vuotiaalle? Vai onko hänkin jo "monikemikaaliyliherkkä"?

Voi olla lapselle hiukan sosiaalisesti rajoittavaa, jos äiti "pakottaa" maskin käyttöön päiväkodissa, koulussa yms.

No eihän sitä lapsella ollutkaan vaan äidillä.

Vierailija
5/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikemikaaliyliherkkyys?

Vaikka äidillä nyt tällinen ihmediagnoosi olisikin (jota lääketiede ei tunnista/tunnusta), niin miksi tuon lapsiparan sitä maskia tarvitsee pitää? 

Ja kodin ulkonäkökeskeisyydestä kertoo, että kolmivuotias ihmettelee, etteikö olekaan kaunis. Miten kukaan nyt voisi nähdä tuon maskin takaa mitään kauneutta, jos sellaista on?

Vierailija
6/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsi käyttää naamiota, jos äiti on se jolla on sairaus? :O

Vierailija
7/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tommonen tötsä oikeesti toimii?

Vierailija
8/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yliherkkyys..! Onko jo psyykkistä tukea tarjottu..? Rahankeräys aloitettu elämän helpottamiseksi..?

Vierailija
9/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sitä lapsella ollutkaan vaan äidillä.

Iltalehden kuvasta saa sellaisen käsityksen, että molemmilla, sekä äidillä ja tytöllä on maskit päässä. Hienoa, jos lapsi säästyy tältä hömpältä.

Vierailija
10/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava nainen. Ei ole ihme, että tuijotetaan, kun tuollainen tötterö naamalla kävelee. Tuijottaisin minäkin.

Vierailija
11/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tommonen tötsä oikeesti toimii?

Eikö tuollainen hengityssuojain anna enemmänkin "henkistä" suojaa? Siis eikö tuo ole sellainen mekaaninen, lähinnä rakennuspölyltä ja muilta kiinteiltä partikkeleilta suojaava maski? Tuskin siis suojaa miltään hajuvesiltä yms voimakkailta tuoksuilta?

Toki ihminen käyttäessään saa kenties "haluamaansakin" erityishuomiota. Sellainen huutomerkki otsassa "Olen monikemikaaliyliherkkä" ja kenties se huomion saaminen onkin se juttu.    

Vierailija
12/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi h*lvetissä sairaiden ihmisten pitää mennä lisääntymään? Tätä itsekkyyttä minä en ihmisessä ymmärrä. Pistetään tietoisesti sairaudet eteenpäin vain koska "mä haluun"...

Vierailija
13/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikemikaaliyliherkkä? Mutta tatuoinnit uskaltautunut ottamaan silti? Nehän ei tietenkään mitään oireita aiheuta kehoon pysyvästi hakattuna. Vaan toki kaikki muut kemikaalit, mitä niinkin vaarallisessa paikassa kuin Prisma leijailee.

Vierailija
14/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi h*lvetissä sairaiden ihmisten pitää mennä lisääntymään? Tätä itsekkyyttä minä en ihmisessä ymmärrä. Pistetään tietoisesti sairaudet eteenpäin vain koska "mä haluun"...

Miksi helvetissä kommentoit jos et osaa lukea?!

Jutussa ihan selkeesti sanotaan että sairaus on tullut homeesta!! Mitä jos se vaikka on tullut sen jälkeen kun on saanut lapsen?? Oliko sun pelle pakko kommentoida "koska mä haluun"

Vierailija
15/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoako tuijottelette muita? Aasiassa tuo on ihan arkipäivää ja olen nähnyt suomessakin näitä maskituristeja.

Mitä jos porukka vaikks lopettais sen kyttäämisen. Olen nähnyt kummallisempiakin asioita, kuin hengityssuojainten käytön. Se, auttaako nuo oikeasti vai ei, on toinen juttu.

Vierailija
16/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille tullut sairaus koska altistuivat homeelle kodissaan.

Vierailija
17/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä kommentoit jos et osaa lukea?!

Jutussa ihan selkeesti sanotaan että sairaus on tullut homeesta!! Mitä jos se vaikka on tullut sen jälkeen kun on saanut lapsen?? Oliko sun pelle pakko kommentoida "koska mä haluun"

Koska mä haluun?

Vierailija
18/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen mielestäni suht tavallinen pönäkkä perusvalkonaama ja silti tuntuu että minuakin tuijotetaan. 

tuijottaisin jos näkisin jonkun maski päässä, ihan vaistomaisesti. tulisi mieleen kysymykset: onko jotain vaarallista ilmassa mistä minä en tiedä? pitääkö hankkia maski ja PIAN? onko tuolla jokin tarttuva tauti, tuleeko välttää menemästä lähelle? mitä???

just joo ja 3v miettii eikö olekaan kaunis...

Vierailija
19/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmille tullut sairaus koska altistuivat homeelle kodissaan.

Nooh.. Jotenkin tässäkin jutussa nämä taustat ja oireet on vähän niin ja näin..

Krooninen migreeni... Alkanut homeista (tietenkin..)  Ja sitten jo puhutaankin monikemikaaliyliherkkyydestä..

Monesti näissä taustalla on aika paljon muutakin ja kaikki ei välttämättä ole ihan elimellistä alkua olevaa...

Vierailija
20/98 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ulkomailla noita näkee flunssapotilailla jotka eivät halua tartuttaa pöpöjään muihin. Lääkärissäkin on seinällä laatikko josta pyydetään ottamaan hengityssuojain mikäli sairastaa jotain tartuntatautia. Jos siis tuon "uutisen" henkilön näkisin kaupungilla niin ajattelisin hänellä olevan joku tartuntatauti eikä kävisi mitkään kemikaalihössötykset mielessäkään. Ehkä tuohon löytyisi joku nätimpi ratkaisu, liina tai joku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän