Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ryypännyt 3kk voinko lopettaa heti

idiootti
26.07.2016 |

Niinhän sitävoi sanoa että kyllä alkoholistilla syitä löytyy ryyppäämiseen. Eilen lopetin ja kärvistelin koko päivän puhumattakaan nukkumisesta. Aamulla kävin tupakalla ja pyyhin "hikeä" otsa oli kun voita ei hikeä. Onko odotettavissa kramppeja tai jotain? diapamit on tarvittaessa käytössä, jotka ovat nyt apteekissa, oisko niistä mitään hyötyä. Aijon kyllä lopettaa nyt kokonaan, aikaisempia ryyppyputkia ei ole ollut. Lähti lapasesta kun hyvä ystäväni kuoli, ajattelin mitä väliä. Miten on mahdollista eilen aamulla lopetin ja alkometri näyttää vieläkin 0.8. T. Seppo

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu, puhu ja puhu päätöksestäsi ja tuntemuksistssi. Kun saat ajatukset ulkopuolelle oman pääsi, niitä on helpompi käsitellä. Seppo, kerro miltä sinusta juuri nyt tuntuu?

Koko päivän tuntunut paskalle, kun pystyisi kääntämään kelloa taakseppäin. Vitamiinia on otettu, vetä ja mehua juotu ja 2 suolakurkkua. Yritin eukon kanssa puhua, vaan ihan kun seinille puhunut, ens yyönä en todennäköisesti nuku. hiki valunut kokopäivän. Ja tunne on niin voimakas että olis helpompi hirttäytyä kun jatkaa tätä itseaiheutettua olotilaa. Seppo

Vierailija
42/44 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Sepon yö sitten meni? Mikä olo on tänään?

Mä kävin lääkärissä ennen lopettamista, ja hän sanoi mulle, ettei mun kannata lopettaa seinään, kramppieläilyt sen verran vahvat ja deliriumkaan ei ole poissuljettu. Suositteli lääkitystä, b-vitamiinia ja runsasta juomista ( ei alkoa ). Se lääke pitää ottaa pari tuntia ennen kuin edessä on tilanne, että meinaa olla tarve juomiselle. Mulla ei ole ikinä ollut ns virallista ryyppyputkea, mutta jo parin vuoden ajan olen juonut jokaikinen päivä, annoskoot kasvaneet luonnollisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkon kautta Myllyhoitoon.

Vierailija
44/44 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia Sepolle, kyllä ne olot pikkuhiljaa helpottaa kun pysyt vahvana. Äläkä anna negatiivisten kommenttien mennä ihon alle, haistatat niille vaan. Sä selviät tästä! Ja vaimollekin sit tiedoksi että ei tarvitse enää saunakaljoja tuoda, limu käy hyvin :) Sä selviät!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi