Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaveri vittuilee kun mies poistuu:o

Vierailija
25.07.2016 |

Meillä on miehen lapsuudenystävä viettämässä iltaa ja käymässä pitkästä aikaa ja joka kerta kun mies poistuu hetkeksi niin tämä, sanokaamme vaikka Jarmo, alkaa vittuilemaan mulle. Aloitti jo selvinpäin, eikä se nytkään ole vetänyt kuin ehkä kolme olutta ruuan päälle. Ajattelin ensin että kuulin vaan väärin mutta tosissaan toi tuntuu olevan o_O
Mitä tässä pitäis tehdä? :D

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kerroit miehelle?

Vierailija
22/35 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun mies kävi vessassa, Jarmo alkoi lämmetä:

"Ainahan se brunetteja katteli, mutta sussa on sitten varmaan muutakin, muuten olis kannattanu Anna [mieheni ex] ottaa."

"Komeat noi teidän pikkujätkät, sääli että tyttö tuli äitiinsä. Kannattaa varmaan opettaa sille muutamia sun niksejä, ettei ilman ukkoa jää."

Olin sitten jo hermostumassa että mitäs vittua sä oikein jauhat, mutta just silloin mies tuli takas tosi iloisena ja sanoi heti alkajaisiksi että onpa tosi kiva kun Jarmo tuli kerrankin meille ja tutustuu nyt minuunkin. En sitten hennonu siihen sanoa että joo, painukoon vittuun samaa vauhtia.

Pitäiskö tästä nyt sanoa heti vai illalla kahdestaan?:/

Olisit sanonut vaan. Ei tuollaisia mulkkuja pidä omassa kodissaan sietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan hämmentävät törkeyden on nostettava käsittelyyn saman tien. Voi vastata että kysytään tonilta, ja kysyä kun toni palaa että mitäs arvelet, kun jarmo esitti tään asian näin ja näin. Että miten mä olen sun mielestä junaillu näitä juttuja.

Vierailija
24/35 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että AP:llä on Unelma, ja Jarmo sekä AP:n mies taas omaavat realistisemman katsantokannan tiettyihin asioihin. Jarmo on huolissaan, että AP pilluruoskii ystävästään zuvaqin.

Vierailija
25/35 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus, en ikinä kattelis tuollaista omassa kodissani.

Vierailija
26/35 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas loppui stoori arvoitukseen. Huhui ap, miten kävi? t. Juhannusheilaa odottava

Vierailija
27/35 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko miehellesi?

Vierailija
28/35 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
29/35 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vallankäyttöä. Mies testaa oletko ns. heikompaa ainesta manipuloinnille. Jos sanot miehelle, kuittaa läpäksi. Jos et sano, homma menee härskimmäksi. Yrittää päästä Sua panemaan tai muutoin vaan hallitsemaan.

Uskomattoman moni nainen on niin kiltti, että ne rupeaa tällasia mielistelemään. Moni upea nainen antaa elämänsä tällaisille.

M40

Vierailija
30/35 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä tää ketju sun miehelle. Siks että toimii paremmin kuin se että alat puhuen selittää asiaa. Nimittäin toi ei todellakaan oo ok ja ehkä kirjotetussa muodossa paljastuu paremmin noi tilanteet ja niiden karmeus :o

Vierailija
31/35 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on yks just tommonen kaveri. Samalla tavalla yritti vittuilla mulle "salaa" muutamalla ensimmäisellä kerralla kaveriporukan bileissä. Myöhemmin selvisi, että oma avioliitto oli rempallaan ja oli ihastunut minuun, uuteen porukan tyyppiin. Kyllä ällötti ja ällöttää vieläkin. Miehelleni kerroin ja hän kyllä ymmärsi miksi en kovin mielelläni ole kyseisen tyypin lähettyvillä kun viinaa juo.

Vierailija
32/35 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostais kuulla miten tässä kävi :D

Vierailija
33/35 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kerrothan miten mies suhtautui kun kerroit!!!

Vierailija
34/35 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä! Eilisiltahan päättyi siis niin että mies heitti Jarmon juna-asemalle (Luojan kiitos ei jäänyt meille yöksi) ja minä odottelin kotona ja keräsin rohkeutta keskusteluun (olin kirjoitellut kaikki ilkeydet tänne ja muistioon). Kun mies sitten palasi, näytin hänelle kaikki ne ja kerroin mitä oli tapahtunut. Kyllä mua hiukan jännitti vaikka meillä omasta mielestä onkin hyvä parisuhde ja luottamus kunnossa.

Ensin hän oli tyrmistynyt ja sitten vihainen koko jutusta. Hän sanoi että Jarmo on aina ollut kusipää naisille, jopa omille naisystävillekin, mutta että hän, siis mieheni, on tähän asti ajatellut että kykenisi sentään peruskohteliaisuuteen lapusuudenystävän vaimoa kohtaan. Jarmolla on kuulemma ollut tosi vaikea suhde äitiinsä, joka lähti lätkimään kun poika oli yläasteella.

Mies ei osannut sen enempää arvailla mahdollisia syitä, mutta sanoi että soittaa vielä Jarmolle perään ja sanoo kuulleensa kaiken minulta ja että tämmöiset loppuu nyt jos haluaa vielä olla ystäviä. Ja sovittiin että jatkossa voivat edelleen nähdä jossain muualla, jos ei Jarmon asenne nyt dramaattisesti muutu. (Sanoin vielä että mun puolesta asia on tällä selvä, en tarvitse erikseen mitään vastahakoisia pahoittelupuheluita jos ei aikuinen mies itse ymmärrä oma-aloitteisesti sitä tehdä.)

Loppu hyvin, kaikki hyvin siis minun osalta, juteltiin näistä asioista puoli kolmeen asti ja tänään on ollut väsynyt päivä mutta hyvä mieli:)

Ap

Vierailija
35/35 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sinulla on tieto että Jarmon äiti on akilleen kantapää ja jos tulee jatkossa vielä vittuilua niin ainakin sinuaa on ase sitä vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan