Miehen kaveri vittuilee kun mies poistuu:o
Meillä on miehen lapsuudenystävä viettämässä iltaa ja käymässä pitkästä aikaa ja joka kerta kun mies poistuu hetkeksi niin tämä, sanokaamme vaikka Jarmo, alkaa vittuilemaan mulle. Aloitti jo selvinpäin, eikä se nytkään ole vetänyt kuin ehkä kolme olutta ruuan päälle. Ajattelin ensin että kuulin vaan väärin mutta tosissaan toi tuntuu olevan o_O
Mitä tässä pitäis tehdä? :D
Kommentit (35)
Kerro esimerkkejä miten se vittuilee niin osataan neuvoa :D
Laita puhelimestasi nauhoitin päälle ja illan jälkeen soita miehellesi
Roadwalker kirjoitti:
Laita puhelimestasi nauhoitin päälle ja illan jälkeen soita miehellesi
Millaisia nauhoja puhelimesi käyttää?
Pitää sinua Gold Diggerinä tai sitten ikävänä riivinrautana joka estää kaverin lähdöt ryyppyreissuille ja vastaaville.
Ensin se oli vaan jotain yleistä, ajattelin että huonoa läppää, ja alkoi kun mies kävi sisällä vilkaisemassa nukkuvia lapsia.
"Ei oo 'Tonia' [mies siis] paljoo näkyny viime vuosina, hyvin oot junaillu asiat."
Olin hiukan wtf, mutta ajattelin sitten tulkita sen epäonnistuneeksi kohteliaisuudeksi. Meillä on nykyään kiva talo ja kolme ihanaa lasta, että onhan siinä hommaa, mutta mies se itse kolmea toivoi ja perheestä huolimatta urheilee aktiivisesti ja kävi työkavereiden kanssa viikonloppulomallakin keväällä ennen kuin 3. syntyi.
Sitten jatkui:
"Toni on aina ollu vähän vedätettävissä, ei se susta puhunu sen enempää kuin muistakaan hoidoista kun tapasitte, ja sitten yhtäkkiä vaan soitti että on kihloissa. Mitä sä sille lupasit, jotain mitä muilta ei saanu?"
Olin jo ihan ?!!!! kun mies tuli takasin ja tää vaihto takasin ystävällisen kohtelialle linjalle.
En siis tunne Jarmoa lähes yhtään, olivat miehen kanssa lapsena kuin paita ja peppu, mutta intin jälkeen ovat asuneet eri kaupungeissa ja tavanneet lähinnä kahdestaan oluilla kun ovat samaan paikkaan osuneet ja muuten lähinnä soitelleet tai facessa jutelleet. Mä olen hänet tavannut ehkä kymmenen kertaa 8 vuoden aikana, aina jossain juhlissa tms.
Ap
Sitten kun mies kävi vessassa, Jarmo alkoi lämmetä:
"Ainahan se brunetteja katteli, mutta sussa on sitten varmaan muutakin, muuten olis kannattanu Anna [mieheni ex] ottaa."
"Komeat noi teidän pikkujätkät, sääli että tyttö tuli äitiinsä. Kannattaa varmaan opettaa sille muutamia sun niksejä, ettei ilman ukkoa jää."
Olin sitten jo hermostumassa että mitäs vittua sä oikein jauhat, mutta just silloin mies tuli takas tosi iloisena ja sanoi heti alkajaisiksi että onpa tosi kiva kun Jarmo tuli kerrankin meille ja tutustuu nyt minuunkin. En sitten hennonu siihen sanoa että joo, painukoon vittuun samaa vauhtia.
Pitäiskö tästä nyt sanoa heti vai illalla kahdestaan?:/
Vaikuttaa siltä että on kade sille sun miehelle kun on saanut hyvän naisen itselleen..
Kannattaa jättää omaanarvoon todellakin!
Kinkkinen tilanne! Tekisi mieli sanoa nyt heti jotain, tyyliin "Jarmo tässä jaksaa vaan vinoilla ja ihmetellä millä lihaksilla mä olen sua jallittanut - ja ainiin, vertailee mua sun eksiin! Mä menen nyt sisälle." Ja sitten poistua tilanteesta. Mutta sen varmaan saisi käännettyä niin, että "ihmeen kireä muikkeli sulla".
Itse varmaan sanoisin kahden kesken. Ja sen myös, että jatkossa tapaamiset sitten voi olla miesten kesken. Jarmolle olisin viileän kohtelias. En yrittäisi yhtään miellyttää enää, mutta asiallinen olisin. Vinoiluihin ehkä vastaisin vaan kysyvällä tuijotuksella.
Ota vaan heti puheeksi niin tyyppi ei voi alkaa myöhemmin puolustelemaan.
Olen nyt lakannut aktiivisesti keskustelemasta ja molemmat miehet on nyt aloittaneet inttijutut. Räplään vaan kännykkää (kirjoitan tänne siis:D) ja hörpin mehua. Tekis tosiaan mieli vaan lähteä mielenosoituksellisesti sisään, mutta en halua pilata miehen iltaa. Tiedän että hän kuitenkin uskoo mua, jos/kun kerron tästä:/
Ap
Voi olla myös kaveristaan mustasukkainen. Pelkää että menettää ryyppykaverinsa..tai sitten molempia että on kateellinen kun kaveri on onnellinen. Onko tällä sankarilla naista AP? Kuulostaa kyllä säälittävältä tapaukselta. Mää ehkä tekisin näin et sanoisin sun miehelle vaivihkaa tai laittaisin whatsappiin vaikka et sun kaveri käyttäytyy tökerösti aina ku poistut paikalta. Sit sun mies vois jäädä kuunteleen ja kaveri jäis rysänpäältä kiinni jos jatkaa vielä tuota käytöstä.
No mitä helvettiä?! Kai nyt siis kerrot miehelles kerrot?! Olisit jotain sanonut vastaan! Vitun tossu! Mä sanoisin heti miehelleni asiasta, kun palaisi takaisin. Kukaan ei kävele mun yli.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös kaveristaan mustasukkainen. Pelkää että menettää ryyppykaverinsa..tai sitten molempia että on kateellinen kun kaveri on onnellinen. Onko tällä sankarilla naista AP? Kuulostaa kyllä säälittävältä tapaukselta. Mää ehkä tekisin näin et sanoisin sun miehelle vaivihkaa tai laittaisin whatsappiin vaikka et sun kaveri käyttäytyy tökerösti aina ku poistut paikalta. Sit sun mies vois jäädä kuunteleen ja kaveri jäis rysänpäältä kiinni jos jatkaa vielä tuota käytöstä.
Kuulostaa tosiaan, että tyyppi on kateellinen kaverillesi, koska oma elämänsä mättää. Aina on helpompi syyttää sitä pahaa naista, joka iski loven kaverusten vankkumattomaan ystävyyteen ja pakotti miehesi elämään perhe-elämää kanssasi. Lapsellinen tyyppi. Sinuna ottaisin tilanteen puheeksi huomenna miehesi kanssa. Tämä iltana tilanteesta kehkeytyy vain riitaa, jos miehesi kokee, että hänen pitää jotenkin puolustella kaverinsa typerää käytöstä.
Hatunnosto muuten sinulle, itse olisin vastannut omaan kotiini tulleen vieraan noin törkeisiin kommentteihin vähemmän ladylike-tyyliin :(
Oletko tuntenut tämän kaverin aikaisemmin? Voisiko olla että hän on ollut ihastunut ja mustasukkainen miehellesi? Tai sitten hän on mustasukkainen sinulle kun kaverinsa ei vietä enää niin paljon aikaa hänen kanssa. Ehdottomasti kerrot miehelle, sillä tuollaisia kavereita hän tuskin tarvii.
Puhelimesta äänitys päälle ja kuuntelette sitten miehen kanssa että mistä siinä on kyse.
Mun tietääkseni Jarmo on tällä hetkellä sinkku, ja hänellä on ollut meidän suhteen aikana varmaan 4-6 naista (jotka mä olen tavannut siis, mutta ne tuppaa menemään sekaisin) . Kaikki superlaitettuja blondeja, ja miehen mukaan hyvännäköisiä mutta tyhmiä kuin saapas:D
Jarmo on sellainen +30 korkeasti koulutettu, urheilullinen ja peruskomea mies, joka ajelee bemarilla ja osti juuri moottoriveneen.
Tommoisia tyyppejä on. Ehkä en kutsuisi enää kotiini ainakaan lasten aikana naista esineellistäviä kommentteja laukomaan. Lapsellinen ja jotenkin rikki oleva ihminen... Kiinnostaa kyllä miten miehesi reagoi kun kerrot....
Kyllä pitää olla lapanen että tuollaista katselee.
Olisin heti ottanut asian esille molempien kuullen ja tällainen vieras lentäisi heti ulos.
Vittuile takaisin.