Mä en kestä tätä sinkkuutta enää hetkeäkään!
Mua niin turhauttaa, ahdistaa ja itkettää! 2 vuotta olen ollut nyt sinkkuna eikä loppua näy! En vaan kestä tätä enää. Kaverit ostaa omistusasuntoja, saa lapsia ja menee naimisiin. Minä se vaan olen yksin. Missä sitä voisi tavata enää ketään? Baareissa ei kukaan lähesty, eipä sillä, tuntuu ettei siellä näy ketään varteen otettavan oloisiakaan yleensä. Kaikki vaikuttaa vaan seksin perässä olevilta. Tinderissä aloitan aika useinkin keskustelun, mutta tuntuu että hyvin harvoin johtavat treffeihin, koska keskustelu tyrehtyy melko pian. Missä, oi missä, voisi tavata miehen? Älkääkä sanoko, että harrastuksessa, sillä vuorotyön vuoksi en voi sitoutua tiettynä päivänä olevaan harrastukseen.
Piristäkää mua ja kertokaa missä yllättävässä paikassa tai tilanteessa tapasit miehesi!
Kommentit (147)
Ikisinkun neuvo: yksinkin voi hankkia omistusasunnon, matkustella ja viettää mukavaa elämää. Kannattaa varautua siihen, ettet koskaan löydä kumppania. Hyvännäköisiä ja kivoja sinkkunaisia on kaupungit täynnä ja mukavan miehen löytäminen voi olla vaikeaa.
Mulla TÄYSIN sama tilanne. Missä kaupungissa olet ja minkä ikäinen?
t. mies 36v
Kyllähän sä käytönnässä saat vaikka täältä miesseuraa jos haluat. Jos palstalassukat pelottaa, niin sitten sitten sieltä tinderistä tai suoli24. Ehdota itse niitä treffejä heti nii ei tarvi jäädä pyörimään siihen viestittelyyn.
No itse olen ollut sinkkuna huomattavasti pidempään kuin sinä Ap. Minust olisi tänään voinut löytää hetki sitten uimarannalta/ uimasta sitä ennen kirjastolta jja uimarannan jälkeen melko pian lähikaupastani... Tinderistä et minua, ainakaan toistaiseksi öydä.(..)
Vierailija kirjoitti:
Mua niin turhauttaa, ahdistaa ja itkettää! 2 vuotta olen ollut nyt sinkkuna eikä loppua näy! En vaan kestä tätä enää. Kaverit ostaa omistusasuntoja, saa lapsia ja menee naimisiin. Minä se vaan olen yksin. Missä sitä voisi tavata enää ketään? Baareissa ei kukaan lähesty, eipä sillä, tuntuu ettei siellä näy ketään varteen otettavan oloisiakaan yleensä. Kaikki vaikuttaa vaan seksin perässä olevilta. Tinderissä aloitan aika useinkin keskustelun, mutta tuntuu että hyvin harvoin johtavat treffeihin, koska keskustelu tyrehtyy melko pian. Missä, oi missä, voisi tavata miehen? Älkääkä sanoko, että harrastuksessa, sillä vuorotyön vuoksi en voi sitoutua tiettynä päivänä olevaan harrastukseen.
Piristäkää mua ja kertokaa missä yllättävässä paikassa tai tilanteessa tapasit miehesi!
Siis koko baarissa/ravintolassa ei koskaan näy ketään sinulle kelpaavaa miestä? Luulisin, että syy sinkuuteen löytyy sinusta itsestäsi.
Ymmärrän sinua. Huomaa, että olet taas toisena päivänä reippaammalla mielellä ja tänään on vain tuo epätoivoinen "olen sinkku ikuisesti" hetki.
Ajattelen itsekin monesti samoin. Olen asunut yksin jo neljä vuotta ja ongelmani on sama kuin sinulla, eli missä voisi tavata ihanan naisen.
Päätin itse vasta, että koitan olla edelleen "haku päällä", mutta en tee pyrkimyksestä löytää naisystävä mitään suurta numeroa, vaan pyrin olemaan tyytyväinen muihin asioihin.
En ole läski enkä ruma, olen normaalipainoinen (en tosin mikään tosi hoikka) ja mielestäni ihan nätti.
En ole fitnesstä vihaava, harrastan liikuntaa säännöllisesti. Juoksin viime kuussa puolimaratonin. Harvemmin käyn kuntosalilla, mutta sitäkin enemmän ryhmäliikunnoissa. Aktiivisesti olen nyt 1,5v käynyt salilla/jumpissa, eipä ole kukaan sielläkään lähestynyt, enkä itsekään kehtaa.
Olen töissä naisvaltaisella alalla, joten sielläkään en tutustu miehiin.
Ap
Samat fiilikset täällä. Olen vieläpä todella kaunis ja timmi ja viimeaikoina on alkanut tuntumaan kuinka kaikki tämä menee hukkaan, koska kukaan mies ei pääse minusta nauttimaan, enkä tästä enää kuin vanhene vain. Minua ei koskaan lähesty kukaan, ainoastaan jotkut pervot ehdottilijat. Miksi kukaan normaali mies ei lähesty minua? Itse en tiedä miten flirttailisin tai lähestyisin ketään, enkä tahdo yhden yön juttuja tai Tinder-kuvioita vaan ihan tavallisia kohtaamisia oikeassa elämässä. :(
Olisin hyvä kumppani jollekin, mutta en tiedä miten kumppanin löytäisin.
Hei pistäkää itsestänne kuvaa jotka olette sinkkuja jokuhan voisi vaikka kiinnostua
No, minä olen jo 30 v. enkä ole koskaan edes suudellut ketään. Että ihan hyvin sulla on asiat, ap.
Kannattaa laihduttaa, miehet tykkää vähän alipainoisista naisista, jotka näyttää pikkutytöiltä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko läski/ruma? Siinä tapauksessa kuolet yksin, turhaa sitä miestä odottaa.
Eipä tuo sitä tarkoita. Tuttu vanhempi nainen, +55v iskee jatkuvasti 20-30 vuotta nuorempia miehiä, elopainoa löytyy varmaan samat kuin minulta n. 110kg. Itse löysin baarista vuosia sitten, vaikka ruma ja läski olenkin omasta mielestä, miehen mielestä kaunis ja seksikäs. En kyllä itsekään aina tätä usko. Miehen aiemmat naiset ovat mielestäni mielettömän kauniita ja seksikkäitä ja sitten mies halusi tällaisen, vaikea välillä ymmärtää. :D
Siis toki näkyy mielenkiintoisia miehiä, paljonkin! Monilla vaan näyttäisi olevan sormus. Lisäksi minua harvemmin lähestytään ja itse olen ujo lähestymään. :( Olen kuullut läheisiltä, että alku-ujouteni saa minut herkästi vaikuttamaan ylpeältä. Oon yrittänyt vaikuttaa helpommin lähestyttävältä, mutta eipä kai ole onnistunut.
Joo olen varmaan jo aika säälittävä, kun olen jo toivoni heittänyt. Dildonkin ostoa olen suunnitellut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Samat fiilikset täällä. Olen vieläpä todella kaunis ja timmi ja viimeaikoina on alkanut tuntumaan kuinka kaikki tämä menee hukkaan, koska kukaan mies ei pääse minusta nauttimaan, enkä tästä enää kuin vanhene vain. Minua ei koskaan lähesty kukaan, ainoastaan jotkut pervot ehdottilijat. Miksi kukaan normaali mies ei lähesty minua? Itse en tiedä miten flirttailisin tai lähestyisin ketään, enkä tahdo yhden yön juttuja tai Tinder-kuvioita vaan ihan tavallisia kohtaamisia oikeassa elämässä. :(
Olisin hyvä kumppani jollekin, mutta en tiedä miten kumppanin löytäisin.
Koittakaa nyt naiset ymmärtää, että ei niitä ihme kohtaamisia tule arkielämässä kuin elokuvissa... Katseenvaihdot ja kaikki päättyy sekunneissa. Ihmiset ei uskalla lähestyä koska se on pelottavaa ja voi olla noloa..
Tinder on vässyköille. Menkää s24 tehkää kiva normi profiili ja valitkaa laatumies..
Ei auta kun vaan koittaa olla olla ottamatta paineita asiasta. Itselläni sama tilanne, mutta ei auta itku markkinoilla.
Tuskin tilanteellesi mitään isoa voi. Huolehdit itsestäsi ja koitat nauttia arjestasi ilman toistapuoliskoa...