Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Työpaikan huumetestaus ja kynsilakanpoistoaineen hengittäminen

Vierailija
25.07.2016 |

Poistin kynsilakkani ja siinähän tulee väkisinkin myös hengitettyä sitä poistoainetta. Eikai se jotenkin imeydy mun vereen ja sit näyttää siltä et oisin vetäny huumetta? Oon oikeesti paniikissa...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitse se poistoaine. Kuka normaali aikuinen imppaa? Kynsilakan poisto on uskottavampaa.

Saan sen kuitenkin kuulostamaan vaan joltain peitetarinalta... 

ap

Vierailija
22/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain potkut, kun kärähdin huumetestissä töissä. Olin edellisenä päivänä siivonnut Tolulla. Kynsilakka on paljon tujumpaa tavaraa eli selitellä saat asiat parhain päin kyllä. 

Mistä ihmeestä te näitä keksitte? Eihän tolu ole kuin saippuaa tai jotain tiskiaineen tapaista + hajustetta.

Jotenkin läpinäkyvää, että yritätte keksi hyväksyttäviä selityksiä kärylle. Vai tekosyitä sille, että ei tarvitse siivota? Yrittäkää vähän parempaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku ei-trollaileva nyt vastata. Trollaatteko te vaan kaikki ja kiusaatte mua?

ap

Ja sinä itsekö et muka ole trolli?

Vierailija
24/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain potkut, kun kärähdin huumetestissä töissä. Olin edellisenä päivänä siivonnut Tolulla. Kynsilakka on paljon tujumpaa tavaraa eli selitellä saat asiat parhain päin kyllä. 

Siis piti olla kynsilakanpoistoaine... 

Tolussa on tolueenia, jota myös impataan. 

Ei ole ollut tolueenia  missään tavallisessa myynnissä olevassa aineessa enää vuosiin. Ennen saattoi kynsilakan poistaa vaikka hyttyskarkotteella, sillä Offilla, mutta ei taida onnistua enää, edellä mainitusta syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme