Apua! Työpaikan huumetestaus ja kynsilakanpoistoaineen hengittäminen
Poistin kynsilakkani ja siinähän tulee väkisinkin myös hengitettyä sitä poistoainetta. Eikai se jotenkin imeydy mun vereen ja sit näyttää siltä et oisin vetäny huumetta? Oon oikeesti paniikissa...
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Sain potkut, kun kärähdin huumetestissä töissä. Olin edellisenä päivänä siivonnut Tolulla. Kynsilakka on paljon tujumpaa tavaraa eli selitellä saat asiat parhain päin kyllä.
Mistä ihmeestä te näitä keksitte? Eihän tolu ole kuin saippuaa tai jotain tiskiaineen tapaista + hajustetta.
Jotenkin läpinäkyvää, että yritätte keksi hyväksyttäviä selityksiä kärylle. Vai tekosyitä sille, että ei tarvitse siivota? Yrittäkää vähän parempaa!
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku ei-trollaileva nyt vastata. Trollaatteko te vaan kaikki ja kiusaatte mua?
ap
Ja sinä itsekö et muka ole trolli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain potkut, kun kärähdin huumetestissä töissä. Olin edellisenä päivänä siivonnut Tolulla. Kynsilakka on paljon tujumpaa tavaraa eli selitellä saat asiat parhain päin kyllä.
Siis piti olla kynsilakanpoistoaine...
Tolussa on tolueenia, jota myös impataan.
Ei ole ollut tolueenia missään tavallisessa myynnissä olevassa aineessa enää vuosiin. Ennen saattoi kynsilakan poistaa vaikka hyttyskarkotteella, sillä Offilla, mutta ei taida onnistua enää, edellä mainitusta syystä.
Saan sen kuitenkin kuulostamaan vaan joltain peitetarinalta...
ap