Apua! Työpaikan huumetestaus ja kynsilakanpoistoaineen hengittäminen
Poistin kynsilakkani ja siinähän tulee väkisinkin myös hengitettyä sitä poistoainetta. Eikai se jotenkin imeydy mun vereen ja sit näyttää siltä et oisin vetäny huumetta? Oon oikeesti paniikissa...
Kommentit (24)
Näkyy kuukauden verran verikokeessa. Antaa tuloksen imppaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy kuukauden verran verikokeessa. Antaa tuloksen imppaamisesta.
SIIS MITÄ? ONKO TOTTA?
Sain potkut, kun kärähdin huumetestissä töissä. Olin edellisenä päivänä siivonnut Tolulla. Kynsilakka on paljon tujumpaa tavaraa eli selitellä saat asiat parhain päin kyllä.
Useat kynsilakanpoistoaineet sisälsivät ainakin ennen asetonia, jota käytetään yleisesti imppaukseen.
Voisiko joku ei-trollaileva nyt vastata. Trollaatteko te vaan kaikki ja kiusaatte mua?
ap
Vierailija kirjoitti:
Sain potkut, kun kärähdin huumetestissä töissä. Olin edellisenä päivänä siivonnut Tolulla. Kynsilakka on paljon tujumpaa tavaraa eli selitellä saat asiat parhain päin kyllä.
Siis piti olla kynsilakanpoistoaine...
Tolussa on tolueenia, jota myös impataan.
No ennen testiä kysytään mitä lääkkeitä ja luontaistuotteita, vitamiinivalmisteita olet käyttänyt edellisen kahden viikon aikana. Mainitse tuo kynsilakanpoistoaineen hengittäminen siinä kohtaa.
Mä pääsin huumetestistä läpi vaikka käytin työssä päivittäin asetonia sellaisia määriä, että sillä olisi putsannut vaikka norsulauman kynsistä lakat.
Vahingossa tuli vaan vähän impattua, joo.
Ennemin pitäisin töissä jonkun satunnaisesti pössyttelevän perusfiksun ihmisen kuin AP:n kaltaisen idiootin.
Mä oon niin herkkä että kerran työpaikan testi näytti positiivista vaikka olin kävellyt cittarissa vaan kynsilakanpoistoainehyllyn ohi 😣
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku ei-trollaileva nyt vastata. Trollaatteko te vaan kaikki ja kiusaatte mua?
ap
Oon tylsä ja kerron, että kyllä, ne kiusaa sua.
Vierailija kirjoitti:
ap
Rapussani joku polttaa ruohoa. Joskus aromi tunkeutuu parvekkeen kautta meillekin. Pelkäsin minäkin kuollakseni että tämä näkyy huumetesteissä ja näkyikin. Jäämät kuitenkin niin pieniä, että selitykseni meni läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ennemin pitäisin töissä jonkun satunnaisesti pössyttelevän perusfiksun ihmisen kuin AP:n kaltaisen idiootin.
Kun ihminen on paniikissa, niin arviointikyky ja rationaalisen ajattelun taso heikkenee.
Tuota noin - mietitäänpä. Imppaamisessa ja siitä että pää menee sekaisin puhutaan varmaan aivan erikokoisista annoksista. Testaajat tekee tuota työkseen ja varmasti osaa erottaa päihdekäytön ja normaalin - siis siihen mihin se on tarkoitettu. Ei syytä huoleen. Nuku yösi rauhassa. Ja tosiaan, en osaa sanoa näkyykö edes tuo testeissä. Hieman epäilen.
Näin kerran, kun puistossa narkki piikitti itseään.
Pelkäsin kuollakseni, että tämä näkyy huumetesteissä, joissa työni puolesta joudun kuukausittain käymään. Mutta onnkesi testaus oli vasta seuraavalla viikolla. Heroiini näkyy testeissä vain pari päivää toisin kuin esim. kannabis.
Vierailija kirjoitti:
Olenko idiootti siksi että en tajunnut välttää kynsilakanpoistoaineen käyttöä? :( Itkettää. Testiin on viikko aikaa...
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen on paniikissa, niin arviointikyky ja rationaalisen ajattelun taso heikkenee.
Ehkä pätee naisiin. Ei noin typeräksi kukaan rationaalinen ihminen muutu pienessä paniikissakaan.
Harmittaa kun täytyy olla viikko paljailla naturellikynsillä. En uskalla lakata kynsiä :( Ja lakka menee kuitenkin 3 päivässä huonoksi että pitää taas kaivaa kynsilakanpoistoaine kaapista ja altistua sille...
Mainitse se poistoaine. Kuka normaali aikuinen imppaa? Kynsilakan poisto on uskottavampaa.
En ole koskaan koskenutkaan huumeisiin ja silti pelottaa että en pääse huumetestistä läpi.
ap