Googlaan vanhan nimeni ja klikkaan facetulosta niin se pomppaa uuden nimeni faceen
Kolme hakutulosta tulee googleen, kahteen ensimmäiseen kun klikkaa niin tulee vain ilmoitus ettei löydy, kolmas pomppaa faceeni minne olen vaihtanut joka ainoaan kohtaan uuden nimeni.
Miten saan tämän pois? Auttaako jos klikkaan facesta sen kohdan, etten salli hakukoneiden löytävän minua?
Kommentit (6)
Auttaa. Silloin tosin ei löydy nykyiselläkään nimellä
En ole kirjautuneena googleen nyt. Poistin tuon ulkoisten hakukoneiden jutun ja silti löytyy vanhalla nimelläni facet googlesta. Ei ne varmaan kyllä heti sieltä poistu kun faceen vaihtaa asetuksen, kerran sen on aiemmin sallinut ja ne on päässyt sinne googleen
ap
Oletko vaihtanut "faceosoitteen" (eli kun vaihdat nimeä facebookissa, voit vaihtaa myös haun: esimerkiksi seuraavasti:
facebook.com/maija.meikäläinen
facebook.com/iina-maija.suonperä
Vierailija kirjoitti:
Oletko vaihtanut "faceosoitteen" (eli kun vaihdat nimeä facebookissa, voit vaihtaa myös haun: esimerkiksi seuraavasti:
facebook.com/maija.meikäläinen
facebook.com/iina-maija.suonperä
Ei nimittäin ainakaan mulla löydä vanhalla nimellä, vaikka olisin kirjautunut googletiliin.
Varmaan menee hetki ennen kuin suoritaa re-indexin, et kai luule että ne ihan reaaliajassa hakee 400ms sisällä netistä sulle parhaat tulokset joka kerta (o_O)
Jos sä oot kirjautunut googleen, niin google hakee faceen sun oman puhelinnumeros perusteella.