Veloja ei huoli kukaan
Kuinkahan moni ikisinkku heittäytyy trendikkääksi velaksi, vaikka oikea syy lapsettomuuteen onkin ikisinkkuus? Eli ei löydy minkään näköistä miestä? Tunnetteko tämmöisiä tyyppejä?
Kommentit (26)
Ai? No miksi mä sitten olen naimisissa? Miehen kanssa jolla ensimmäisestä liitosta aikuiset lapset eikä halua enempää.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä kysyn, että miksi haluaisin naisen, joka ei pysty tai halua täyttää naisen tärkeintä tehtävää?
Hyi kamala.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä kysyn, että miksi haluaisin naisen, joka ei pysty tai halua täyttää naisen tärkeintä tehtävää?
Mitä väliä, kun ei ne naisetkaan halua sua. Eikä kukaan moderni nainen vaikka tahtoisikin lapsen.
Vela -72 kirjoitti:
Onneksi mun mies huoli minut. Tosin hän on itsekin vela, joten peräti outoa olisi ollut, jollei hänelle velanainen olisi kelvannut ;D
Sama homma. Pitäisin miestäni harvinaisen typeränä tai sadistisena tapauksena, jos olisi ehdoin tahdoin halunnut vauvakuumeilevan naisen, vaikka itse on vela.
Vela ottaa tarkan harkinnan jälkeen unelmien puolison, kun taas moni muu ottaa ensimmäisen, joka sattuu "huolimaan" nurkkiinsa. Sitten eletään seuraavat 30 vuotta maanpäällistä helvettiä huonossa ihmissuhteessa, josta ei voi lasten takia erotakaan.
Jaa ei huoli? No kappas, kyllä minulla on mies.