Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi nauttia seksistä jos vartaloni ei ole "kunnossa"

Vierailija
25.07.2016 |

En nauti seksistä jos olen lihonut/lihava ja en ole timmissä kunnossa. Timminä pysyminen on kuitenkin todella raskasta, lihoan helposti. Olen 25-vuotias nainen. Onko tämä normaalia tai yleistä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ikä on muuttanut seksistä nauttimista hurjasti. Nuorena olin epävarmempi, mietinkin välillä, miltä sängyssä näytän ja pitääkö mies siitä, mitä teen. Nautinto jäi puolitiehen. Nyt 45-vuotiaana nautin seksistä ihan eri tavalla. Keskityn täysin siihen, miltä tuntuu, mitä mies minulle tekee, mitä teen miehelle, miten hän reagoi tekemisiini. Seksi on nykyisin ihan eri planeetalta, määrällisesti varmaan saman verran, mutta laadullisesti ihan toista :) Vaikka kiloja on tullut 30 lisää, rypyt, raskausarvet ja roikkuvat tissit siihen vielä kaupan päälle :D

Vierailija
22/32 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ikä on muuttanut seksistä nauttimista hurjasti. Nuorena olin epävarmempi, mietinkin välillä, miltä sängyssä näytän ja pitääkö mies siitä, mitä teen. Nautinto jäi puolitiehen. Nyt 45-vuotiaana nautin seksistä ihan eri tavalla. Keskityn täysin siihen, miltä tuntuu, mitä mies minulle tekee, mitä teen miehelle, miten hän reagoi tekemisiini. Seksi on nykyisin ihan eri planeetalta, määrällisesti varmaan saman verran, mutta laadullisesti ihan toista :) Vaikka kiloja on tullut 30 lisää, rypyt, raskausarvet ja roikkuvat tissit siihen vielä kaupan päälle :D

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..................................... kirjoitti:

Itse en ymmärrä tätä ollenkaan. Peiliin katsoessa kyllä hiukan ärsyttää, jos olen lihonut tai muuten kulahtaneen näköinen, mutta ei minulla sängyssä peiliä ole... Mietitkö useinkin omia vikojasi, vaikka ne eivät liity tilanteeseen mitenkään... Jos miehesi rakastaa sinua, muutama vatsamakkara ei liity mitenkään seksihetkiinne. Niillä ei vain ole merkitystä muualla kuin huonoitsetuntoisen pääsi sisällä. Jos niillä sen sijaan on miehelle merkitystä, suosittelen vaihtoa aikuiseen, merkitykselliseen ihmissuhteeseen.

Seksi on minulle ihanaa aikaa oman kehon ja maailman rakkaimman ihmisen kanssa. En todellakaan mieti omaa ulkonäköä sen aikana, en itse asiassa mieti itseäni lainkaan.

Tuolla tavalla minäkin haluaisin ajatella. Ei miestä turpoamiseni ole häirinnyt, vain itseäni. Minulla on aina ollut tällainen ajatus. Yleensä olen onnistunut pitämään itseni timminä vaikka se hankalaa onkin, ja silloin ei ole mitään ongelmaa seksissä. Viime aikoina olen kuitenkin lihonut ja se tulee vastaan seksistä nauttimisessa.

Ap

Ymmärrän, että median ym kautta tulee paineita näyttää tietynlaiselle, ja varsinkin nuorempana ihminen on usein itsetunnoltaan sen verran alkutekijöissä, että ulkopuolelta tulevilla odotuksilla/oletetuilla odotuksilla on iso vaikutus. Mutta suoraan sanottuna tuollainen itsensä kyttääminen ja arvottaminen on erittäin tehokas tapa ajaa parisuhteensa karille. Epävarmuus ei ole viehättävää, kun taas terve itseluottamus tekee ihmisen viehättäväksi. 

Olen itse 3-kymppinen perheellinen nainen, ja totta ihmeessä kroppani oli nuorempana ennen lapsen saamista kaikin puolin timmimmässä kuosissa. Seksuaaliseen kanssakäymiseen mieheni kanssa se ei taas vaikuta millään tavalla, koska toisen ihmisen kohtaamisessa on selluliittia merkityksellisempää se, että osaa heittäytyä yhteiseen hetkeen ja rehellisesti vain nauttii rakstelusta. Olen kaikkine vikoineni epätäydellinen ihminen, mutta miehelleni "ihana nainen", joten se riittää.

Vierailija
24/32 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hoikka, kiinteät rinnat sekä reidet. En todellakaan voisi nauttia seksistä, jos olisin ylipainoinen tai että olisi selluliittiä perseessä. Tai että maha täynnä raskausarpia *oksentaa*

Sinulle voi olla sitten tulossa vanhempana aika seksitön elämä, jos nuo ovat kriteerisi. Sääliksi käy.

Vierailija
25/32 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsikulta, älä sitten harrasta seksiä, jos et ole sinut itsesi kanssa. Twi harrasta sitä vain soolona. Sinun ongelmasi ovat paljon syvemmällä pääsi sisällä kuin luulet ja et parane tuosta ikinä vaikka olisit 40 kiloinen. En tiedä minkälainen mies edes viitsii sinuun aikaansa laittaa, se aika menee niin hukkaan kun olla voi. Kipinkapin siis päätohtorille siitä. Ehkä hän osaisi hieman helpottaa oloasi, tai sitten ei.

:D

Voin kyllä harrastaa seksiä lihoneenakin, mutta en pysty nauttimaan siitä. Nautin siitä ennen kuin huomasin lihoneeni 7 kiloa ja vartaloni näytti hyvältä. Silloin ongelmaa ei siis ollut. Itsensä timminä pitäminen on vain tosi työlästä näillä minun omaamilla geeneillä.

Ap

No sinulla on sitten kaksi vahtoehtoa: joko kipuilet koko ajan pitääksesi itsesi tietyn painoisena, tai sitten opettelet hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet. Kukaan muu ei kärsi sinun pääsi sisällä olevista ongelmista kuin sinä itse.

Vierailija
26/32 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä palstamammat raivostuu kun joku haluaisi olla timmi. :D

Vierailija
27/32 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Siis se jumalaisen näköinen kaupungilla vastaan kävelevä tyyppi saattaa kärsiä seksiä harrastaessaan kun on omalla mittakaavallaan plösö.

Itse olen aina ollut tavallinen tallaaja, mutta seksi on ollut mahtavaa ja heittäytyvää.

Vierailija
28/32 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä palstamammat raivostuu kun joku haluaisi olla timmi. :D

Miksi raivostuit?

Vierailija
29/32 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika surkeata.Lihavakin kokee seksin täydellisenä, jos hyväksyy itsensä.

Samaa ei voi sanoa siitä joka sitä valasta joutuu laittamaan.

Ei niin, on paljon isompi, suorastaan ryhävalas.

Vierailija
30/32 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
31/32 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

..................................... kirjoitti:

Jos miehesi rakastaa sinua, muutama vatsamakkara ei liity mitenkään seksihetkiinne.

Olen ollut suhteessa, jossa vatsamakkarani häiritsivät kumppania. Ehkä se on sitten vähän jäänyt kalvamaan.

Vierailija
32/32 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietihän AP tätä, keneltä se on pois että koet näin?

Sinulta, eikä keneltäkään muulta. Haluatko hukata pahimmassa tapauksessa vuosia hyvää seksiä tuon takia?

Elämän ja lapsien myötä sulle saattaa tulla niitä raskausarpia ja lihomistakin enemmän kuin tilasit. Seksi kuitenkin on suhteen suola ja mahtava asia ihmisen elämässä.

Terv. Nelikymppinen nainen, jolla suuria arpia leikkauksista 25- ja 39-vuotiaana. Toisen lapsen jälkeen maha tiikerinviiruilla ja ennen niin terhakat tissit ovat aika riippanat nykyään. Seksi kuitenkin mahtavaa ja paljon parempaa kuin nuorempana. Vakaa ja onnellinen avioliitto yksi tekijä mutta isompana tekijänä se että hyväksyn itseni sellaisena kuin olen. Seksissä etusijalla on nautinto, kuinka sitä tuotan miehelleni ja kuinka hän tuottaa sitä minulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi