Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on parempi ilmoittaa kelaanja sossuun?

Vierailija
23.04.2024 |

En enää pärjää tuloillani ja joudun myymään tavaroitani. Jotka olen omistanut vuosia.Tuttava haluaisi ostaa yhden vanhan takkini 40 eurolla. Onko parempi että hän kirjoittaa viestiksi "laina" vai "maksu ostetusta tuotteesta"?? Onko mitään väliä? Käteis maksu ei onnistu.

Laina katsotaan tuloksi. Mutta entä vanhan rätin myyminen, jolla ei muuten ole mitään arvoa? Takki ei siis ole arvokas eikä minkään arvoinen, eikä se käy ulosottoon  tietenkään "omaisuutena".

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin että mikä tahansa tilisiirto katsotaan tuloksi.

Vierailija
2/10 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko hän ostaa sinulle vaikka lahjakortin kyseisellä summalla vaikka prismaan ? Tai maksaa erääntyvän laskusi . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyttään tiliotteitasi, minua ei kiinnosta ellet leivo tuloja yli 50 euron sen kuukauden/tiliotteen aikana,. Myy siis roittisi ja pidä rahasi. Ja jos joku muu sen kuun aikana haluaa jotain "antaa tai lainata" niin käteisellä kiitos, ettet aiheuta työntekijälle harmaita hiuksia ja itsellesi hallaa.

Vierailija
4/10 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuttavasi maksaa puolestasi jonkun suunnilleen saman suuruisen laskun? Sillä tavalla voi tietääkseni kiertää tulojen tarkastuksen. 

Vierailija
5/10 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin ostaminen tms ei onnistu, valitettavasti :(  Myisin siis tuotteen ainoastaan siksi, että saan tililleni rahaa ruokaan ja osan auton tankkaamiseen. 

Vierailija
6/10 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla niin että mikä tahansa tilisiirto katsotaan tuloksi.

Tämä on valitettavasti totta! Minulla ja koko perheellä siinä samalla on ollut jatkuvasti kelan hakemukset vetämässä. Minä olin siirtänyt tililtäni 2,40€ puolison tilille, jossa saldo oli 2,60€, että saadaan tankattua minimi summa eli 5€. Tämä tilisiirto oli ihan oikeasti kirjattu TULOKSI! Ja kun kelan ei katso yksityis autoilua menoksi!! Kun piti töihin päästä.

Vierailija
7/10 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käteismaksu ei onnistu? 

Vierailija
8/10 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteisenä. Ei merkintöjä.

Vierailija
9/10 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteismaksu ei onnistu, koska asumme eri puolella Suomea :( 

Vierailija
10/10 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Old schoolia, setelien tai lahjakortin postitus kirjeenä?