Vierailija

Mul on ny vuoden ikänen poika ja se rajottaa mun menemisiä ihan sairaasti ja kaikki mun kaverit saa juosta ulkona ja bilettää, mut mä joudun jäämää kotii vahtii tota ja viel yksin, kosk mul ei oo ketää muuta, joka siit huolehtis..
Haluisin vaa jättää ton toho ja lähtee kaupungille ees KERRAN mun kavereiden kaa... Ku en voi ees jättää sitä minnekkää hoitoo ku mul meni ton takii kaikkiin mun sukulaisiin välit ja kukaa mun kaveri ei suostu pitää siit huolta..
Tekis mieli vaa heittää toi johonki lapsikeskukseen eikä koskaa hakee sitä pois.. Mitä mä teen? Ku tuntuu kuitenki pahalt sanoo tollee, ku se on elävä olento ja oonhan mä ton mun toosasta puristanu ulos, mut en vaa jaksa sitä enää.. Se koko aja tuhoo kaiken ja sit ku kiellän nii se joko vaa nauraa tai sit se itkee viis vuotta enkä saa sitä lopetettuu... Haluisin ehk jonku kumppaninki tähä vierelle mut emmä pääse täält mihinkää muualle ku kauppaa ja sillonki ton kaa.. Joudun nolona olee siinä, ku se rääkyy ku teurastettavissa oleva sika ja sit ku yritän hiljentää nii se ois ku seinille puhelis..

• ylös 5
  • alas 48

Kommentit (15)

Vierailija

Toivottavasti on provo, mutta jos ei niin puhu neuvolassa. Lue tukiperheistä. Tietenkin jokainen äiti ja isä haluaa hetken vapaata ja se on ihan ok. 

• ylös 34
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on ny vuoden ikänen poika ja se rajottaa mun menemisiä ihan sairaasti ja kaikki mun kaverit saa juosta ulkona ja bilettää, mut mä joudun jäämää kotii vahtii tota ja viel yksin, kosk mul ei oo ketää muuta, joka siit huolehtis..
Haluisin vaa jättää ton toho ja lähtee kaupungille ees KERRAN mun kavereiden kaa... Ku en voi ees jättää sitä minnekkää hoitoo ku mul meni ton takii kaikkiin mun sukulaisiin välit ja kukaa mun kaveri ei suostu pitää siit huolta..
Tekis mieli vaa heittää toi johonki lapsikeskukseen eikä koskaa hakee sitä pois.. Mitä mä teen? Ku tuntuu kuitenki pahalt sanoo tollee, ku se on elävä olento ja oonhan mä ton mun toosasta puristanu ulos, mut en vaa jaksa sitä enää.. Se koko aja tuhoo kaiken ja sit ku kiellän nii se joko vaa nauraa tai sit se itkee viis vuotta enkä saa sitä lopetettuu... Haluisin ehk jonku kumppaninki tähä vierelle mut emmä pääse täält mihinkää muualle ku kauppaa ja sillonki ton kaa.. Joudun nolona olee siinä, ku se rääkyy ku teurastettavissa oleva sika ja sit ku yritän hiljentää nii se ois ku seinille puhelis..

Kikkeliskokkelis, mitäs lisäännyit! 0/5

Öö niinku mä päättäisin sen et tulin raskaaks enkä ehtiny enää ehkästä sitä?? saakelin aasi..

Joskus abortti on oikeasti ihan hyvä vaihtoehto.

• ylös 27
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kikkeliskokkelis, mitäs lisäännyit! 0/5

Öö niinku mä päättäisin sen et tulin raskaaks enkä ehtiny enää ehkästä sitä?? saakelin aasi..

Joskus abortti on oikeasti ihan hyvä vaihtoehto.

En usko aborttiin.. Se on mun mielestä väärin..

• ylös 4
  • alas 16
Vierailija

Meistä kaikista, tai ainakin suurimmasta osasta tuntuu välillä tuolta. Me vähän vanhemmat vaan kirjottamme tuon tunteen auki vähän erilaisella kielellä eikä sitä silloin kukaan väheksy. Saadaan neuvoja lastenhoitajista, tsemppitoivotuksia jne.

Ymmärrän sua!! Tuo on todella raskas ikä lapsella. Itse laskin aina tunteja iltaan. Puhu neuvolassa ja kysy tukiperheen mahdollisuudesta!

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Haluisit kumminkin sun vuoden vanhan lapsen laittaa lastenkotiin bilettämisen takia, mutta abortti on väärin? Salli  mun nauraa :DDDDDDDDDDDDDD

• ylös 20
  • alas 3
Vierailija

Lastensuojeluilmoituksen voisit tehdä, sitä kautta saisit apua jaksamiseen, esim tukiperheen muodossa.

Vierailija

Yritä löytää uusia kavereita. Jätä ne bilepiirit ja mee mammakerhoihin. Ton ikäiselle löytyy kavereita ihan jo puistoistakin.

Huomaat, että elämässä on paljon muutakin kuin biletys. Ja ne uudet kaverit osaa hoitaa lapsiakin ;)

Ei kannata jäädä entiseen roikkumaan. Jos se ei toimi. Äitikavereita kyllä löytyy, et oo ainoa äiti ilman vertaistukea/lapsenhoitomahista.

Ja korjaa välit niihin sukulaisiin. Kotiavun saat varmasti myöskin neuvolasta pyytämällä ja kertomalla tunteistasi.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Ap taitaa olla joko teiniäiti tai provo? Toivottavasti lapsena ajatellen jälkimmäinen!

näin ainakin usein

Kun kerran piti saada sitä miehekkään jännämiehen yhden yön munaa niin kestä sitte seuraamukset.

Toiset naiset etsii itselleen tavallisemman miehen josta saa hyvän isän lapsille.....kun toisille kelpaa vaan miehekkäät siitossonnit.

Yllätys yllätys.....he eivät ole hyviä isiä vaan nainen jää yksin.

Näin siis monissa tapauksissa.

Vierailija

Kannatti varmaan sitä pe*settä mennä jakamaan:D melko teiniltähän tuota kuulostat.. Ei voi sanoo ku voi lapsiparkaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin onko se lapsi 1- vai 5-vuotias, hei niinq?

Kirjoitus alkaa lauseella: Mul on ny vuoden ikänen poika.

Miten sä et ymmärrä tuota? Mene vittuilemaan itsellesi :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Myy se seksiorjaksi keski-eurooppaan. Saat siitä vielä hyvät rahat.

Onpas tosi aikuismaista käytöstä ku toinen pyytää apua :')

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.