Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavani Ruotsissa ei voi ostaa enää ihonväristä laastaria.

Vierailija
25.07.2016 |

Se kuulemma kielettiin värinsä takia, minä olin monttu auki ja kysyin onko tuo aivan totta ja miksi näin, hän sanoi että se on r......a Ruotsissa, siis tietynväriset haavalaastarit!!!???

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka usein te telotte itseänne jos laastarin värillä on väliä?  

Vierailija
22/23 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki menny ihan kauheen vaikeaksi kaikki; näitä mielensäpahoittajia on joka hemmetin nurkalla ja kaikkee täytyy nykyään varoo. Kun menen Saudi-Arabiaan muistankin ensi kerralla mistä kaikesta sitä nainen voikaan mielensä pahoittaa

Tässä malliesimerkki "KRIITTISYYDESTÄ". Uskotaan heti kaikki, mitä lukee nettifoorumilla. Ja toki itse jatketaan sitten eteenpäin näitä "faktoja".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenki menny ihan kauheen vaikeaksi kaikki; näitä mielensäpahoittajia on joka hemmetin nurkalla ja kaikkee täytyy nykyään varoo. Kun menen Saudi-Arabiaan muistankin ensi kerralla mistä kaikesta sitä nainen voikaan mielensä pahoittaa

Tässä malliesimerkki "KRIITTISYYDESTÄ". Uskotaan heti kaikki, mitä lukee nettifoorumilla. Ja toki itse jatketaan sitten eteenpäin näitä "faktoja".

No tässä on ihan Business Insiderin sivuilta yksi esimerkki:

Saudi Arabian officials have deported 241 Nigerian women from the annual hajj pilgrimage, and are threatening to send back hundreds of others said to be traveling without male chaperones, sparking a diplomatic row between the two countries.

Nigerian officials responsible for organizing the hajj said three planes were turned back from the Saudi city of Medina, while a further 1,000 women were held in detention centers in Mecca, some for up to five days. Under Saudi law, women are minors who require permission from a male relative to work, leave the country or, in some cases, receive medical treatment.