Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkeviä syitä miksi iphone on parempi kuin android

Vierailija
24.07.2016 |

Jos väität helpommaksi niin perusteletko, että miten se on helpompi? Itse en nähnyt whatsappin avaamista miteenkä hankalana kummassakaan tai netin selaamista. Jos taas väität androidia lagaavaksi niin montako Motorolaa tai nexusta olet käyttänyt?
Perusteltuja vastauksia kiitos, menkää muualle tappelemaan.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen iPhone, nyt Samsung. Tämä nykyinen on paljon hitaampi, sovellukset kaatuvat jatkuvasti ja tää sammuu itsekseen täysin varoittamatta monta kertaa viikossa. iPhone myös kesti mun kömpelyyttä paljon paremmin, pudottelin sitä enemmän ja korkeammalta nakkisormineni, eikä näytön kanssa tullut mitään onelmaa, kun taas tästä nykyisestä halkesi näyttö heti parin ensimmäisen pudotuksen jälkeen. 

To be fair, nuo aiemmin mainitsemani ongelmat saattavat johtua nimenomaan siitä, että tämä on pudonnut useita kertoja, mutta fakta on silti edelleen se, että iPhone kesti paremmin.

Vierailija
22/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma puhelin iphone ja työpuhelin samsung. Molemmat täyttää tarpeensa enkä nyt tiiä oisko jompikumpi ihan merkittävästi parempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhonen näytöt hajoaa hipaisusta ja pääset ostamaan uuden puhelimen parin kuukauden välein.

Vierailija
24/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä ei voi edes verrata. IPhone on puhelinmallisarja, android on käyttöjärjestelmä.

Mikäs puhelinmalli minun macbookpro on? Sujuvasti puhelin pelaa yhteen jopa appletv:n kanssa...

Apple on toimintaympäristö, jos on useampia laitteita samassa. Ihan sama millä laitteella avaan, vaikka ulkomailla olevan tehtaan kaikki toiminta on ohjattavissa miltä vaan ja näkymä on se, johon sen viimeksi olen jättänyt. Samoin jokaisen perheen puhelimesta, ipadistä tai läppäristä pystyy hallitsemaan, mitä musiikkia soi eri huoneissa. Vaikka stereot on Yamahan...

Tässä näkee minkälaisessa kuplassa Apple-fanit elävät, luulevat olevansa teknologian aallonharjalla vaikka muut ovat menneet kehityksessä jo aikaa sitten ohi 😂

Mitä pitää ostaa jotta voi sanoa olevansa "teknologian aallonharjalla", en kettuile, ihan aidosti uteliaana kyselen?

Vierailija
25/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkäytössä IPhone, oma Sony Experia. En osaa sanoa merkittäviä eroja, molemmissa hyvät ominaisuudet. Jos jossain vaiheessa hankin Macin koneen, siirryn varmaan myös puhelimessa samaan.

Vierailija
26/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottumus, miellyttää silmää, yhteensopivuus muiden laitteideni kanssa, yleisesti ottaen käytöstä tuleva hyvä fiilis. Siinä syyt, miksi tällä hetkellä 6S käytössä. Pienillä eroilla teknisissä spekseillä ei ole minulle yhtään mitään merkitystä.

Vierailija
27/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iPhonen näytöt hajoaa hipaisusta ja pääset ostamaan uuden puhelimen parin kuukauden välein.

Mitä ihmettä sä sille puhelimellesi oikein teet? Mun iPhone putosi melkein kolmen metrin korkeudesta suoraan näytölleen asfaltille, ja ainoa mikä kärsi oli suojakalvo. :D

Vierailija
28/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toinen Nexus menossa. En lataa paljoa sovelluksia, eikä haittaa olla naimisissa Googlen kanssa. Yhtään kertaa ei ole ollut ongelmia, ei lagauksia, ei mitään. 

Vierailija
29/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liikaa rahaa niin iphone on hyvä koska maksaa monta kertaa enemmän kuin vastaavan tasoinen android puhelin.

Vierailija
30/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ennen iPhone, nyt Samsung. Tämä nykyinen on paljon hitaampi, sovellukset kaatuvat jatkuvasti ja tää sammuu itsekseen täysin varoittamatta monta kertaa viikossa. iPhone myös kesti mun kömpelyyttä paljon paremmin, pudottelin sitä enemmän ja korkeammalta nakkisormineni, eikä näytön kanssa tullut mitään onelmaa, kun taas tästä nykyisestä halkesi näyttö heti parin ensimmäisen pudotuksen jälkeen. 

To be fair, nuo aiemmin mainitsemani ongelmat saattavat johtua nimenomaan siitä, että tämä on pudonnut useita kertoja, mutta fakta on silti edelleen se, että iPhone kesti paremmin.

Minulla Samsun galaxy s3, miehellä iPhone, joka huollossa jatkuvasti. Minun puhelin tosi vanha, heti ostin kun tuli, huollossa kertaa 0.

Vierailija
31/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä iPhone viha oikein kumpuaa? Eikö itsellä ole varaa siihen?

Itselläni on Samsung Galaxy S7 edge ja voin sanoa että paljon parempi kun tuo s6 mitä testasin jossain vaiheessa myös. Android on monipuolisempi ja mukavampi käyttöjärjestelmä kun taas ios tuntuu olevan vain erittäin yksinkertaisten ihmisten tai nuorien suosiossa oleva. Että kyllä varaa on niinkuin myös kokemusta.

Vierailija
32/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 edelleen kysyy akun kestävyyttä kylmässä, siis koskien iPhonea!?

Vierailija
33/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä hajoa,itse olen metsuri/maajussi ja puhelin aina mukana ja ollut monenlaisessa pinteessä eikä ole kyllä naarmuakaan missään ja on jo monta vuotta vanha.

Paineilmalla joskus puhaltelen liat pois rei'istä.

Vierailija
34/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä sille puhelimellesi oikein teet? Mun iPhone putosi melkein kolmen metrin korkeudesta suoraan näytölleen asfaltille, ja ainoa mikä kärsi oli suojakalvo. :D

Niin varmaan.. jos tiputat autosta noussessa asfaltille, näyttö hajoaa 100% varmuudella.

Vierailija
35/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla Samsun galaxy s3, miehellä iPhone, joka huollossa jatkuvasti. Minun puhelin tosi vanha, heti ostin kun tuli, huollossa kertaa 0.

Mullakin on S3, ollut käytössä vähän yli vuoden. Jos vaan olisi varaa, vaihtaisin heti takaisin iPhoneen.

Vierailija
36/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä hajoa,itse olen metsuri/maajussi ja puhelin aina mukana ja ollut monenlaisessa pinteessä eikä ole kyllä naarmuakaan missään ja on jo monta vuotta vanha.

Paineilmalla joskus puhaltelen liat pois rei'istä.

Nimenomaan sulla jo monta vuotta vanha. Ostapa uusi iPhone. Käytin itse myäs iPhonea aikaisemmin, mutta mäkkituotteiden laatu on tippunut kuin lehmän häntä kun Jobs menehtyi. Nyt siellä on johtamassa yritystä ne samat rahanahneet törpöt kuin muilla, jotka ei ajattele kuin seuraavan neljänneksen tulosta. Tuotteet eivät yksinkertaisesti ole enää hintansa arvoisia, ennen olivat.

Vierailija
37/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä iPhone viha oikein kumpuaa? Eikö itsellä ole varaa siihen?

Ei ole varaa ostaa joka 2. kuukausi uutta puhelinta. Mulla on tuolla hyllyssä monta monta rikkinäistä iPhonea happanemassa. Ei vain perse kestä ostaa aina uutta. Milloin menee näyttö hajalle, joskus taas latauspiiri piirilevyltä kun laturi ei ollutkaan sertifioitu kun on ladannut sertifioimattomalla laturilla jossain ravintolassa. Hajoavat aivan kummallisesta syytä välillä. No mikäs siinä kun applen fanboyt ostaa aina uuden ilosena..

Itse kirjoitan tätä viestiä MacBookilla.. tämäkin kone meni käyttökelvottomaksi El Capitan päivityksen myötä. Apple sylkee ulos nykyään pelkkää p*skaa!

Vierailija
38/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan.. jos tiputat autosta noussessa asfaltille, näyttö hajoaa 100% varmuudella.

Jösses, mulla taisi sitten olla yliluonnollisen hyvät halpissuojakuoret ja -kalvo. Istuin katolla, kun puhelin lipesi käsistä. Olin ihan varma, että se olisi täysin säpäleinä, kun ryntäsin hakemaan, mutta eipä ollutkaan.

Vierailija
39/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne asiat vaikuttavat ihmisillä liikaa puhelimen valintaan. iPhone ei ole tällähetkellä rahansa arvoinen.

Vierailija
40/75 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä peruste on että jos on mac niin puhelinkin pitää olla applen? Itellä ei puhelin kyllä kovinkaan monesti ole kiinni koneessa vai onko macissä niin, että siihen ei voi yhdistää androidia? Kuvien ja videoiden siirtelykin koneelle on ollut minulla melko kivutonta. Musiikkia ei varmaan kukaan enää siirtele kun on spotifyt ja deezerit.