Järkeviä syitä miksi iphone on parempi kuin android
Jos väität helpommaksi niin perusteletko, että miten se on helpompi? Itse en nähnyt whatsappin avaamista miteenkä hankalana kummassakaan tai netin selaamista. Jos taas väität androidia lagaavaksi niin montako Motorolaa tai nexusta olet käyttänyt?
Perusteltuja vastauksia kiitos, menkää muualle tappelemaan.
Kommentit (75)
Ainakin eilisessä ketjussa apple näytti toimivan paremmin kuin android, kun jotkut kyselivät neuvoja. Androidista oli tietoa ongelmista, vaikka tekniset vaatimukset täyttyivätkin, kun Applella kuulosti toimivan vaatimuksia heikommillakin puhelimilla.
Muuten kai se ja sama. Se puhelin johon tottuu on itselle aina se helpoin ja paras. Jos on muut laitteet applea, se lienee luonnollinen, kun niitä voi hyödyntää sujuvasti yhdessä.
Niitä ei voi edes verrata. IPhone on puhelinmallisarja, android on käyttöjärjestelmä.
Suurinosa viruksista suunnitellaan androidiin. Lähes aina kun uutisissa kerrotaan jostain uudesta ansasta, androidin nimi tulee esille.
Aionkin syksyllä ostaa elämäni ensimmäisen iPhonen.
Vierailija kirjoitti:
Niitä ei voi edes verrata. IPhone on puhelinmallisarja, android on käyttöjärjestelmä.
Mikäs puhelinmalli minun macbookpro on? Sujuvasti puhelin pelaa yhteen jopa appletv:n kanssa...
Apple on toimintaympäristö, jos on useampia laitteita samassa. Ihan sama millä laitteella avaan, vaikka ulkomailla olevan tehtaan kaikki toiminta on ohjattavissa miltä vaan ja näkymä on se, johon sen viimeksi olen jättänyt. Samoin jokaisen perheen puhelimesta, ipadistä tai läppäristä pystyy hallitsemaan, mitä musiikkia soi eri huoneissa. Vaikka stereot on Yamahan...
Ios on yksinkertainen toimintaympäristö yksinkertaisille ihmisille.
Android on huomattavasti monipuolisempi ja kiinnostavampi ympäristö sellaiselle joka hyödyntää tekniikkaa arjessaan.
Mistä tämä iPhone viha oikein kumpuaa? Eikö itsellä ole varaa siihen?
Pitääkö paikkansa ettei iPhonessa pysy lataus kylmässä. Tyttärellä talvella purki akun aina laavulla, se kutonen. Minulla 4 vuotias Samsung galaxy s3 pelitti vaan menemään. Vikoja ei, ainakaan vielä ole ollut.
Vaihtaa pitäisi, mutta kun en osaa päättää, Samsungin seiska kiinnostaisi, mutta... päätöksenteko 🙃🤗
Tabletti on omppu.
En puhelimista paljon ymmärrä mutta pari vuotta on ollut iphone ilman ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvalla tuntuu olevan kun suurin osa hankkii sen osarilla 😂
iOS:lle on enemmän sovelluksia saatavilla kuin androidille ja monista soveluksista iPhonelle on parempi versio (esim. Zadaa, SleepCycle). Uusista sovelluksista tulee yleensä aina ensimmäisenä iOS-versio. Tämä oli pääsyy siihen, että vaihdoin keväällä Nexuksesta takaisin iPhoneen, vaikka monessa asiassa onkin ikävä nexusta ja vanilla androidia.
Lisäksi on plussaa, ettei tarvitse olla naimisissa googlen kanssa ja että puhelin pelaa hyvin yhteen kodin muiden Apple-laitteiden kanssa.
Tietoturvan/virusten kannalta taitaa nykyään Android ja iOS olla lähes yhtä haavoittuvaisia. Jos virukset huolettaa, kannattaa käyttää Windows phonea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apple on toimintaympäristö
Ei ole. Apple on laitevalmistaja.
iPhone vs. (esim) Samsung Galaxy tai iOS vs. Android.
Ei voi verrata tuotemerkkiä ja käyttöjärjestelmää iPhone vs. Android
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs puhelinmalli minun macbookpro on? Sujuvasti puhelin pelaa yhteen jopa appletv:n kanssa...
Apple on toimintaympäristö, jos on useampia laitteita samassa. Ihan sama millä laitteella avaan, vaikka ulkomailla olevan tehtaan kaikki toiminta on ohjattavissa miltä vaan ja näkymä on se, johon sen viimeksi olen jättänyt. Samoin jokaisen perheen puhelimesta, ipadistä tai läppäristä pystyy hallitsemaan, mitä musiikkia soi eri huoneissa. Vaikka stereot on Yamahan...
Luuletko ettei androidin kanssa kyseinen kikkailu eri laitteilla ole mahdollista? :D kyllä meinaan on. Lisäksi iPhonen käyttöjärjestelmä on iOs ja MacBook Pron OS X, ei suinkaan "iPhone" :D Apple puolestaan on elektroniikkateollisuuden yritys ja brändi, jonka tuotteita mm. nämä kyseiset laitteet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harvalla tuntuu olevan kun suurin osa hankkii sen osarilla 😂
Kun operaattorit kerran tarjoavat täysin kulutonta ja korotonta luottoa, niin kannattaahan se ottaa vaikka olisi miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, voi miten innovatiivista ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä näkee minkälaisessa kuplassa Apple-fanit elävät, luulevat olevansa teknologian aallonharjalla vaikka muut ovat menneet kehityksessä jo aikaa sitten ohi 😂
Androidkäyttäjänä sanon, että iphonen saa paremmin huoltoon ja joka kaupungissa on huoltopisteitä, mutta nää elisan luurit lähtee aina scf.n paskahuoltoon ja on reissussa vähintään 2 viikkoa ja tulee näyttö naarmutettuna takasin