Ahdistaa, huomenna töihin loman jälkeen.
Vuosi pitää taas jaksaa ennen seuraavaa pidempää taukoa töistä. Mä en kestä!
Kommentit (18)
Älä huoli, yritä jotenkin kestää ensimmäinen viikko ja kyllä se sitten helpottaa :)
Tsemppiä töihin! Kyllä se siitä lähtee rullaamaan.
Mulla yleensä helpottaa jo ekan päivän aikana. Aluksi jos oot ollu pitkällä lomalla niin vähän jännittää mennä.
Uutta duunia hakemaan. Suunnittele mukavia juttuja viikonlopuille/ niille vapaille joita sinulla aina on. Sitten niitä odotellessa aika menee hyvin! :) ei elämä huomiseen todellakaan lopu hei, tsemppiä!
Pääsisikin jo huomenna. Vielä 3 viikkoa lusittavana! Kuka ostaisi mun loman?
No tuo ahdistus helpottaa aina jo ekana päivänä. Elämä jatkuu elä täysillä töistä huolimatta!
Ole kiitollinen, että on töitä. Ja mikä siinä työssäsi ahdistaa? Kiusataanko sinua vai onko vaikea asettautua aikataulumuottiin?
Töissä on hyvät puolensa, ehkä nyt on hyvä aika listata niitä:
-Tietysti raha
-Ehkäisee syrjäytymistä
-pitää ihmisen "reippaana" ja aikaansaavana, ei tuu lusmuiltua ja makoiltua päivät pitkät tekemättä yhtään mitään
-Työkaverit (mikäli ovat mukavia!)
-Pääsee pakoon vapaa-aikaa! Joskus jos omassa elämässä asiat vähän kusee niin töihin on ihana päästä "pakoon" kaikkea sitä :D
Mulla on vielä kuukausi jäljellä.
Miksi se loma pitää ottaaa yhtenäisenä? Jätä viikko syksymmälle.
Kannattaa olla ilonen kun on töitä :)
Minä teen väliaikaisesti "paskaduunia" mutta olen äärettömän kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Ole kiitollinen, että on töitä. Ja mikä siinä työssäsi ahdistaa? Kiusataanko sinua vai onko vaikea asettautua aikataulumuottiin?
Ahdistaa kiire, kiukkuiset asiakkaat ja saavuttamattomat tavoitteet. Juu, ei oo unelmaduuni. Ap
Minä palasin viikko sitten töihin. Hyvin menee, tässä on suunniteltuna vielä vaikka mitä kaikkea kivaa kesälle! Tsemppiä sullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vuosi pitää taas jaksaa ennen seuraavaa pidempää taukoa töistä. Mä en kestä!
Jos ahdistaisi mennä töihin, niin en menisi. Mitäs elämää se on, että pitää ahdistua 8h päivässä ja 5 vkr. viikossa? Itse opiskelin sellaisen työn josta pidän, ja suosittelen muille samaa.
Mikä Ap olisi sun unelmaduuni? Tai sellainen minkä haluaisit? Onko yhtään realistinen? :)
Karma. Ahneella on paskainen loppu.
Sitten vaan uutta duunia hakemaan.