Baarireissu analyysi
Näin pohjustuksena päätin käydä tutkimusretkellä baarissa/yökerhossa näin 7kk tauon jälkeen. Tässä reissu:
Ajattelin olla fiksu ja mennä 23.00 jälkeen että porukkaa olisi sopivasti paikalla. Yökerho missä olin piti olla päivätapahtuman jatkopaikka. Noh olin baarin ensimmäisiä asiakkaita. Juttelin 30min blackjack pöydän jakajalle jota luuli. 30 vuotiaaksi. Hän oli juuri päässyt intistä. Shit...
Noh tunnin istuin sohvalla valkovenäläistä imeskellessä. Kello löi 00-00 puolen yön yökerhossa oli 24-25 nuorta hoikkaa komeaa miestä. 4 naista. Lähdin kotiin, mutta reissun kohokohta tuli vasta kotimatkalla jolloin sain jutella 70v eläkeläismummolle joka totesi että ehkä hän itsekkin on ollut samanlainen nuorena.
Se siitä katellaan ens vuonna uusiksi
Kommentit (9)
Kannattaa kokeilla ensi viikon perjantaina uudelleen. Palkkapäivä joten baarit todennäköisesti täynnä 👍
MGTOW-MIES kirjoitti:
Aikamoista meininkiä. Itsekkin lähden aina baarista kotiin jos tulee sausage festit.. alkaa vituttamaan.
No ei muo nyt siihen tilaan saanu eilen.
Tiesin jo etukäteen tilanteen niin hyvin että en päästäny vi*tutusta valloilleen. Fiksu veto oli lähteä kotiin nukkuu.
Missä baarissa on kymmeniä komeita ja hoikkia miehiä ja vain muutama nainen? Haluan sinne.
Vierailija kirjoitti:
Missä baarissa on kymmeniä komeita ja hoikkia miehiä ja vain muutama nainen? Haluan sinne.
Aika monessa pääkaupunkiseudun yökerhoissa omien noin melkeen 10v satunnaisen iltojen aikana. Tosin tähän varmasti vaikutti, että kyseinen päivätapahtuma jonka jatkopaikka tämä oli liittyi lievästi urheiluun.
Itse kyllä missä asun on muutenkin selkeästi naiset piilossa, kun olen kuukauden aikana 2-kertaa käynyt isolla paikallisella kuntosaliketjulla ja toisella kerralla naisia oli 1 ja toisella kertaa 3. Miehiä oli kymmeniä.
No ei kait siinä. Kyllä täällä miehiä löytyy :)
Baarireissu, analyysi, mutta missä siis baarireissuanalyysi?
Sitä olen kanssa itse ihmetellyt että missä kaikki naiset piilottelee. Eivät ne kaikki voi olla jossain kotona poikkiksen syykyssä mutustamassa pizzaa ja katsomassa jotain nyyhkydraamaa. Vai piileskelevätkö sitten jossain yliopiston käytävillä, itse en taas niissä piireissä hengaile joten en tiedä... Ihan stadissa asun.
Tässäpä syy miksi en käy juurikaan baareissa, siellä on aika ikävää yksin tai kaksin,tyhjässä tilassa. Nyt kun porukalla viimeksi mentiin yökerhoon ja oltiin tappiin asti (kerran vuodessa käyn) niin seuraava päivä meni täysin suteen ja sitä seuraavanakin olin ihan koomassa. Se johtuu vain ja ainoastaan unenpuutteesta, on täysin luonnotonta aikuiselle ihmiselle juoda etanolia esimerkiksi ilta seitsemästä aamu neljään! Ilman alkoholiakin jos valvon aamuyölle, olen seuraavana päivänä hyödytön. Parhaat fiilikset on olleet kun kesällä menee johonkin ruokaravintolaan ja nauttii samalla viiniä, sen jälkeen käy parilla lasillisella terassilla tms. ja sitten menee kotiin ennen puoltayötä. Siten saa sekä kivan illan ystävien kanssa, että kunnon yöunet. :)
Toivoisin kovasti, että Suomessa kansanterveyden kannalta yökerhot menisivät kiinni jo kahdelta ja kaupungille meno aikaistuisi. Ei ole mitään järkevää perustelua sille, että yökerhojen pitää olla auki neljään. Kulttuuri saisi muutenkin siirtyä istuskelupaikkoihin ja alkoholin nautiskeluun ruokailun yhteydessä.
Aikamoista meininkiä. Itsekkin lähden aina baarista kotiin jos tulee sausage festit.. alkaa vituttamaan.