Kuviollisia aluslakanoita?
Onko olemassa kuviollisia aluslakanoita? Miksi pussilakana on aina se kuviollinen ja aluslakana kuvioton? Yksivärisiä pussilakanoita on tosi vähän, mutta aluslakana kuviollisena... Noh Googella löytyi yksi Stockan lakana, mutta se oli hillitty. Paljastakaa lakana!
Kommentit (15)
Miksi kierrätätte samoja juttuja koko ajan?
kaffimånsteri kirjoitti:
Täh? No eipä ole tullut tällaista aloitusta vastaan. Ja hittoako sen sun pyllyys kaivelee. Jätä lukematta, kun huomaat otsikon.
PäteväPirkko kirjoitti:
kaffimånsteri kirjoitti:
Täh? No eipä ole tullut tällaista aloitusta vastaan. Ja hittoako sen sun pyllyys kaivelee. Jätä lukematta, kun huomaat otsikon.
Kyllä muuten on.
Toisessa (jostain syystä poistuneessa?) ketjussa: "Onko olemassa kuviollisia aluslakanoita? Miksi pussilakana on aina se kuviollinen ja aluslakana kuvioton? Yksivärisiä ..." google ei näyttänyt enempää tuosta.
Niin, minä sanoin että ei ole tullut vastan. Tarkoitin, että minulle vastaan. Kai täällä nyt herranjumala voi aloittaa uudestaan asiasta ketjun. Ja jos sinua ei joku asia kiinnosta, niin ohita se. Ei kaikkia otsikoita tarvitse avata.
PäteväPirkko kirjoitti:
Niin, minä sanoin että ei ole tullut vastan. Tarkoitin, että minulle vastaan. Kai täällä nyt herranjumala voi aloittaa uudestaan asiasta ketjun. Ja jos sinua ei joku asia kiinnosta, niin ohita se. Ei kaikkia otsikoita tarvitse avata.
Ole hiljaa XD Asia on jo käsitelty aiemmin.
Kangaskaupasta, kuviollista puuvillakangasta, löytyy vaikka yksivärisiäkin useita eri värivaihtoehtoja. Lakanan ompelu ei vaadi lankapeukaloa.
Pitää olla pimeää että näkee tähdet
kaffimånsteri kirjoitti:
http://www.vauva.fi/keskustelu/622343/ketju/saako_mistaan_kuviollisia_a…
Niin johan tämäkin oli aloitettu kohta 10 vuotta sitten. Hyi ap, kun ihan jatkuvasti näitä samoja juttuja kierrätät ;)
Vierailija kirjoitti:
kaffimånsteri kirjoitti:
http://www.vauva.fi/keskustelu/622343/ketju/saako_mistaan_kuviollisia_a…
Niin johan tämäkin oli aloitettu kohta 10 vuotta sitten. Hyi ap, kun ihan jatkuvasti näitä samoja juttuja kierrätät ;)
Sitä paitsi ketjussa ei ollut ainuttakaan vastausta, sekin vielä :D Tai ainakin mun laitteella ainut vastausviesti oli tyhjä.
Mä muistan myös ihan hiljan olleen tälläisen ketjun, olisko ollut joskus keväällä. Vastasin silloinkin, että h&m ja zara homessa on. Tai ainakin oli.
anteeksi, en tiennyt, että joku muukin on miettinyt samaa asiaa vuonna 2007... Noh, eipä hän ollut saanut vastauksia.
Tsekkaan nuo mainitut, kiitos.
barbapapa kirjoitti:
Kangaskaupasta, kuviollista puuvillakangasta, löytyy vaikka yksivärisiäkin useita eri värivaihtoehtoja. Lakanan ompelu ei vaadi lankapeukaloa.
Ei ole konetta, enkä sellaista yhden lakanan taki hanki. Teettämistä voisin harkita.
Vanhat puuvillaverhot ovat toisinaan tukevaa puuvillakangasta, paljon parempaa kuin kaupan lakanakangas, saattaa säästyä ompelultakin. Olen saanut niitä vanhempieni ja isoäitini varastoista, mahtaisiko löytyä kirpputorilta?
Olen kanssa etsinyt, mutta en ole löytänyt. H&M:n raidallinen(tosi neutraali harmaa/valk) on nyt mulla valkoisen sijaan. Oli niiden sivuilla myös joku ruudullinen. Mutta sen kummempia ei ole tullut vastaan. Tai kivoja värillisiäkään.